I weis ja ned was ihr heute gmacht habts

aber ich hab nach der mittagsfütterung aufs thermometer gschaut und festgestellt:
bei 17,5°C und strahlend blauem, wolkenlosem himmel …
werd ich eine runde motorradl fahren gehen.

gesagt getan. „nur“ 130 km in der umgebung, aber sage und schreibe 13 andre motorradlfahrer gezählt.

und wo wahrt ihr?
abgemeldet?
entzugserscheinungen?

SELBER SCHULD :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

(bis auf die hainburger donaubrücke war auch alles salzfrei :smiling_face:)

i hob auf meib oidn Mopperl umadumdoktert do wird ma ned fad :wink: :grin: :smiling_face: :wink: :grin: :smiling_face:

i währ viel zu bequwem des Mopperl aus der Garasch zum hoin daunn wieder putzen und wegräumen do wort i glei bis zum Frühling :wink: :grin: :smiling_face:

HINTERLEGT!

I bin hoid leida schon in an gewissn Oita… :worried: :rage:

Fiar an Tog wo’s daunn doch költa wird zum Obnd zua…bin i daunn a Wochn kraunk… nana, i was schaun warum i des seit vorigen Joahr nimma moch!

Tafel lagern auf der Versicherung!
Abgesehen davon wär i eh a bissl kränklich die letzten 3 Tage, da is nix mit ausfahrtnern.

… weng an schenan Tog hol i ma sicher ned die Taferln von da Versicherung :wink:

Oba in dein Oita wor ma a no so deppat :grin:

… OID BIST ??? :grin:

14 kleine Mayaleins unterwegs in der Tiefebene :wink: :grin: :smiling_face:
owa i hätt de Taferl oben da bei meinen Vertag ich sowieso nur 6 Monate zahl und ich darf immer fahren beu Unfall hab ich 300 Selbstbehalt :dizzy_face:

Oita bin i aum 6 Jänner noch Soizburg auf an Kaffee g’foahrn… de Leit hobn so wos von deppat g’schaut!!!

Owa wie g’sogt, seit vorigen Joahr… bei minus 5°, tuan ma de Knia schon in gaunzn Tog wehhh… de smuaß anfoch nimmer sein!
Vielleicht des Joahr… mit’n Daumpfa wieder?! Do kaunn i ma jo a Deckal driwalegn und so Sturmstuipnhandscha, de wo aum Lenka Montiert san passn do sichalich a Auffe?! :grin: :grin: :grin:
So wos do!

[image]http://s1.directupload.net/images/140106/yc4m3ywj.jpg[/image]

Heute war ich arbeiten. Du wirst es nicht glauben, aber diesseits des Rheins gibt es solche, die das tun… :grin: :grin: :grin: :grin:

Dafür bin ich gestern bei 6°C 200km gefahren. :smiling_face:

17,5°C? :dizzy_face:

ist bei uns strengstens verboten drumm seids eines der reichsten Länder :sunglasses: :sunglasses:

… wirklich fesch … a do foit ma ein, hab ich erwähnt dass ich heuer sicher keinen Zeit haben werde um mit dir zu fahren ?? :wink: :grin:

…des schicke Teil ist jo nur im Winterbetrieb drauf!!!
Do bist du ehhh Garaschiert! :eyes:

Des gibt es a Dezenta! :dizzy_face:

I man des ernst… warum ned, auf dem Daumpfa is des doch völlig BANANA!
Hauptsoch ned koit, Hauptsoch ma kummt guat aun!?! :smiling_face:

… is aso wiest sogst … hauptsoch ned koid. Du apro, host no gnua Sanostol daham ??? :wink:

des is doch fiar Kinda na?!

I brauch mehr so wos wia Klosterfraun Melissngeist… oda Diana Fraunbrauntwein…

willst di ausauffn :wink: :grin: :smiling_face: :smiling_face:

heast mayerl - rühr net um in offane wunden, sonst frag i di des a des nächste moi, wennst wieder amoi a zwangsrhodung am leithabergl gmacht hast… :grin: :grin: :grin:

guate frog,
oiso in meiner gegend hots gestern grod mal 3 +graderln gehabt,auf ca 1 km strossen,sein ungefähr 100meta trocken gesaltzt.
i wohn jo in anera gegend wo alles unter 1000meta a hügerl ist
griasserl aus de berg

de rafm auf mein moped san a gfoa fia olle aundan und die battari is a scho heraussn, oiso nix mit spaziernfoan

du waast oba eh, dass ma des weng an tog ned hoid, sonda sichaheitshoiba es gaunze joa drauflosst :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

mi wundats, dass da gerry des blech üwahaupts omontiat hod, ohne dass er se mitn werkzeig de haund perforiert hot :grin: :grin: