Lang, lang

ist’s her … da war das forum noch luschtig :smiling_face: :wink: :grin:

Motorrad Tratsch: warnwestenpflicht - forum.1000ps.at

lg - v2

mei Jeda wia a Denkt oda Nit? :eyes:…Lustig is Relativ :wink: …Wen Wer ned Reinschreibn will , daun halt ned …weyl Nur vom Mitlesn Allein wirds kaum Lustig bzw a ned traurig wärn odrr :dizzy_face:…Du sog :smiling_face: isch im Fratzn Biachal eppa a scho nimma Lustig :grin:?..Tztzzzz-Söltsam sochn gibts…

Genau, vor ollem dia Tiaroia und ihre Ideen… :wink: :grin: :grin: :grin:

wos de Tiroler mochn is ma wurscht von mir aus können sie sich auch eine orange Drehleuchte aufn Helm montieren :wink: :cold_face:

wia worn de Brotwirschtln :wink: :grin: :smiling_face:

…weul a wenn’s ned wunderboar g’wesn wärn wärn’s des Nochtmoi g’wesn…oisa WUNDERBOAR! :wink: :grin: :grin:

UND wenn ma bedenkt, wia vüh Leit GOAR NIX zum Fressn hobn… glei no WUNDERBOARER!!! :smiling_face:

mir auch :grin: i hob lei 30km bis i in da schweiz oda italien bin.
orange drehleuchte sollt ma nit unbedingt tragen,
ich wäre da eher für a grünes huterl,damit de leit ausm osten glei sechen das ma nit gonz reif im kopferl sein.
griasserl aus de berg

A gelbe Warnweste schlagt sich aber mit dem Rot meiner DUC!!

lg
Alex

P.S
Genügt scho wenn die GS Treiber damit rumfahren, müssen nicht noch die anderen die ordentliche Mopeds haben dazu gedemütigt werden. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

…Von an Tirola??? :eyes:

wo ist da bitterschen der Unterschied.
Schaut ja so aus als wenn in der EU die Gesetze nach der Einführung wieder ausgeführt werden wenns beim Volk nicht ankommen, wer braucht die Berufsdeppen die uns verwalten wollen überhaupt, hat wer was gemerkt wie die Beamten gstreikt haben, ich nicht und so ging es mir auch beim Streik der Lehrer und wenn die Polizei in Steick tritt wirds auch nicht mehr Einbrüche geben als zur Zeit. sie traun sich ja ohnehin nicht raus wenns an Krawall hören.

…Ist das nicht…sie rücken schon aus aber mit vollem Horn damit sogar a derrischa Vabrecha rechtzeitig ohhaun kaunn.

DES woarn hoid noch Fredln… bin i grod drüber g’stoipad… Herrlich…

Motorrad Tratsch: Falscher Polizist erschossen - forum.1000ps.at