Süßer Die Glocken erklingen

…oda was? :eyes: :grin:

Ausgerechnet an Meisners Geburtstag: Kurz nach Beginn der Weihnachtsmesse im Kölner Dom stürmt eine Aktivistin der Frauengruppe Femen aus der ersten Reihe nach vorne und springt nackt auf den Altar.
Nach Angaben der Kölner Polizei hatte sich die 20-jährige die Worte «I am God» («Ich bin Gott») auf den Oberkörper gemalt. Vor den Augen von Erzbischof Joachim Kardinal Meisner wurde die Frau von den Sicherheitskräften im Dom abgeführt.
Bis zum Beginn des katholischen Festamtes saß die Frau laut Polizeiangaben mit einem Ledermantel und Kopftuch bekleidet in der ersten Reihe. Die Polizei setzte die Frau bis zum Ende des Gottesdienstes fest und erstatte Anzeige wegen Störung der Religionsausübung und Hausfriedensbruchs. Die 20-jährige Josephine Witt habe im Gegenzug Anzeige wegen Körperverletzung gegen die Sicherheitskräfte des Erzbistums erstattet. Im Gespräch mit der Nachrichtenagentur dpa bestritt die Frauenrechtlerin dies am Abend. Sie bestätigte aber, von den Sicherheitskräften geschlagen worden zu sein.

(Quelle Yahoo)

Oiso könnts ja auch seyn dos i seit Kleinauf Schändlich Angelogen wurde? :dizzy_face: :cold_face: , und Die Gschicht von Christi Geburt sich im Jahre Null daun doch Gaunz aundasd zugetragen hat? :eyes:…Ach so wo isn daun da Esl und da Ox ? :grin:…i moan De Dreiheiligen Könige sind ja auch schon da , zumindesd dortn :wink:

Der muaß scho Gewaltig Fad im schädl gwen seyn :smiling_face: , mehr als Tritt- Brett foahrn wia de Vagammltn Russki Pussis :grin: , hods owa a ned drauf ghobd. Wenigstns woars noch so Fair und hod sich ned a no -Irgend a Hinnichs Feda Vieh :sunglasses: , sonst wo hin gschobn :grin:…Feig wiad Nacht Finsta isse Trotzdem :smiling_face: …Warum Eigentlich ned sowas in ana Mosche? :eyes:…Ach so -Jo eh -weyl des duad daun evtl a Bissal weh-Gell :wink: :grin: :grin:

Schönen Rest Feiertag noch !

Lg Pg

der Kardinal ist möglicherweise Schwul hätte seine Freude wenn ein Ministrant sich nackig gemacht hätte :grin: :grin: :grin:

issa ned :grin:…weyl Ihn Viele, sehr Viele kennen , und wissen das es nicht so ist :wink:…Des Oanzige wos da Schwul ist -is De Transe -Die sich jo sölba ,und aunscheinand a Freiwillig :grin:aufn Bauch auffepinsld hod das SIE -bzw Es Gott wäre :wink:…wenn scho daun scho häds Maria , oda sowas drauf schreibn miaßn :wink:…owa des wirds ned gneißt hobn, Wer des nochat üwahaupts is -bzw war . :worried: :grin:

is scho a Oarme Sau-De Kuh :grin:

…de g’heart hold zu dene de wo lauthois schrein God is a WOMAAAAAAN! ggg

UND wer was ob’s ned stimmen tät?? :wink: :grin:

:sunglasses:
1 x was los in der kirchen und i nit dabei :grin:
vo mir aus könnt6en öfters a poor noggate 20 jährige am altar ummahupfen.
:grin:
i wettet de kirchen warat imma pumpvoll
:grin:

…i bin eh auch für Freie Glaubenswahl -Egal welche Religion ,( außa bei De Musls , do is des Natirli ned vorgesehn , dem Zwang Glauben abzuschwörn , oder gar zu Konvertieren , weyl do gibts daun Wirklich Ärger , bis hin zum Schlimmsten) …Owa Wurscht um des gehts jetzn ned vorangig , auch wenn Weihnachten ist- Nicht :wink:…Wos mich owa bei Der Sache von Der Tussn stört ist Die Tatsache dos da über 4000 Leute anwesend waren , Und von Denan wern wohl Die Wenigstn do Eiegaungan seyn um a Nockate Durchgeknoite Oide zu sehn, Sondern um Eine Christ Messe zu Feiern , weyl Ihnen das halt daugd -Jo und :eyes: -Und warum soitns des ned dürfen ? …Wie Groß wär Eigantlich Die Empörung , wenn Irgendwer Nur um sich Wichtig zu machen , Irgendwo auf a Riesn Party geht , aum Bestn im Parlament :sunglasses:dort Dem Veranstalter so ungefähr aum Tisch Scheißt und daun feist Behauptet …Er will halt NUR aufmerksamkeit eregn?..Jo da wer daun Richtig Feua aum Dach , mit Anschließender Einweisung ins Irrenhaus -Mindestens …

Wos mi am Meistn Nervt bei so Gschichtln is imma Die Meßerei , mit Zweierlei maß :cold_face: , Und Genau des wissen Soichane Wie Die auch auszunutzen …und sonst gar Nix …Diese Gaunze Femen Abteilung ist für mich a Hochinteligente Links -Linke Anarchisten Organisation Die Gaunz genau wissen was Sie tun können , wo , wann , und auch Wie …Letztendlich Bringens Nur an Unfrieden und auch a Spalterei in Die Gesellschaft , und sonst Gar Nix -Außa an Riesen Finanziellen Vorteil , noch oben drein …möcht goar ned wissen wos Die daun von da Trottl Presse Die wiederum Hauptsächlich Steuergeld Gfuattat is -an Teuros eisackln zwecks dem Blödsinn . Auch da gehts NUR UMS GELD …Wie -ist Vollkommen Egal …Und zum Schluß damits ned gaunz so garch auffält -läuft des Alles noch Unter Kunst …Jaja eh kloar :grin:

Lg Pg

…Hast des süßer die Glocken NIE KLINGEN oba
da Rest is Hammer :wink:

weyl bei Ihr Klingen halt Die zwa Glockn …wenigstns Etwas -und Viel mehr wirds eh ned zsamm bringan in Ihrem Beschissanen Jungan 20 Jährigem Lebn :sob: …wo woar Eigantlich Die Erziehung :eyes:…wenn mans so nennen will ? :grin:Die Oidn ghern sowiso glei mit ind Goschn kaut :wink:…i bin froh dos ned mei Tochta is :wink: …des woars daun oba auch schon :wink:…Außadem gehts a Goar ned Primär um den Bischof(Sondern auch um poar Tausend Aundere (DIE IHR VORHER NICHTS GETAN HABEN -URSACHE UND WIRKUNG -WER IST ZU WEM GEKOMMEN ??) :cold_face: …Der Oide Bischof Der Sowiso mehr -als auf Nei Deitsch gsogt Cool Reagiert hod , und eh meint dos Des a Oarmes Würschtl is , und Deswegn eben Besondersd gesegnet werden muß :grin: …Und Genau des Imponiert mir , weil das is Weisheit , und Erfahrung , Die ich mir als Jüngerer auch von aum 80 Jährigen Vorstelle bzw auch erwarte …und genau soichane komman bei mir Oidn Raunza aba Durchaus in Betracht -ois Vorbild dazustehn :smiling_face:…UND NED WIA DA BIGOTTISCHE BUNDES HEINZI DER SOWISO JEDS JOAHR AUN GLEICHN SCHMÄH VAZÖHLT WIA SCHEISSE EIGANTLICH DE ÖSTERREICHA WÄRN UND DOSE NED FAIR SIND -BES ZU DIE AUSLÄNDER UND ZUWENIG SPENDEN UND ÜWAHAUPTS UND SOWISO :sob: :cold_face: :rage:usw…

So nicht …ned mit mir - :rage:

Lg Pg

… dass keiner mit auch nur einem Wort den glotzatn Orsch erwähnt der dem Mädl ane schallt.

Guckst du:
- YouTube

liebe deinen Nächsten wie dich selbst i was jo worum i auf Männer in Frauenkleider steh :wink: :grin: :smiling_face:

… schaum de heast :wink: :smiling_face:

i geh jeden Sunndoch in de Mess :wink: :grin: :smiling_face: nur um den Transi zu sehen :grin: :smiling_face:

…den Stoff den de Oide g’wuarfn hod bevor sa sich des gebn hod!!!

Aum Besten Kistnweis zum vadrahn… do waradn a poaar scheene Mopperl drinnan…ggg

… ´s gibt eh so vüle Schlingeln :wink:

jo - so oid wia der wor, kunnt sei, dass der no bei der inquisition dabei war - s´war halt dann nur a reflex. :grin: :grin:
owa i glaub eher, dass er si geärgert hat, dass no net do obn gstanden is, wia er a stund zuvor allanich in da kirchn de kerzen glutscht hat…do hätt a net so umaprackt sondern sie mit seinem erloschenen kerzerl zu erleuchten versucht… :grin: :grin:

speiben könnt i, wenn i so an scheinheiligen oasch siech, der si vor versammelter gemeinschaft so auffiahrt und dann nachernd mitsingt mit de betschwestern…
owa soiche leit kenn i zur genüge und des is a der grund, warum i mit dem verein nix z´tuan haben möcht. obwohl i sagn muss, dass i einige leiwaunde geistliche kenn - owa da fanclub is ma hoit a weng zu strange… :wink:

ansonst kann i nur dem silli recht geben - schad, dass ma sowas versäumt…oder besser do net, weil unter umständen warat der oide schläger glei an ort und stell zum märtyrer worden, wenn i des checked hätt… :grin: :grin:

und dem pilli kann i nur sagen, dass er si irrt…i bin sicher, dass de wenigsten dort waren um andächtig ihre religionsfreiheit zu zelebrieren und a hoher prozentsatz insgeheim den unverhüllten anblick der glocken vom weiberl dem bischof sein vorgezogen haben…owa sowas tät ma hoit nie zugeben, fromm wie ma sind… :grin: :grin: :grin:

owa Grod in dem Fall sich is ned so …wenns a Normale Mess gwesn warad , daun Vielleicht schonn…(Do saind de Kirchn eh Inzwischen fast leer) owa so Sicha ned . Alanich scho aus Der Tatsache heraus , Das auch Traditionell , grod bei da Weihnachtsmess , Verhältniss mäßig Viel Kinder anwesend sind . Desweiteren woar Die Aktion von Der Deppatn Oidn weder vorher angekündigt (Na a ned übas Fratznbiachal :grin:)…Noch sonst wo . Dos in da Heutigen Kirche Einiges ned Guat läuft , will i goar ned Abstreiten , weyl des sicht sogar a Blinder …Nur gibt des Niemanden …Absolut Niemanden es Recht sich da Bsondasd Wichtig zu machen …Egal Wers is . i moan waun i inan Puff geh (Ja und- woar i auch schon :grin:)…daun nehm i jo a ned aun Weihwossa und aun Weihrauch Kessl mit um de Aungeblich Oarmen verwirrten Schäfchen zu Bekehren . Und jetzn zwingt sich mir Die Frage owa Gaunz Deitlich auf , Wennsd scho so aun Liberalen , Coolen Freigeist Spielen willst weyls grod Modern ist . UND woast scho Sölba amal inam Puff oda bei Irgend ana Schlampn :sunglasses:…sigst des issas , zum Thema Doppel Moral …auf Dei Antwort bin i Wahrlich gspannt :grin:

NOCHAMAL : Es gilt für mich in so am Fall imma DAS URSACHE UND WIRKUNGS PRINZIP …Einfacher ausgedrückt : Wär Die Deppate Blunzn do goar ned Einegaungan , und hätt Sich Nockig gmocht -don häds a koan Wirbl gebn und a Watschn inkl Schubsarei vom Glotzatn häds a ned griagt …Logisch oda? :dizzy_face:. Daher imma scheen ZERSCHD vor da Eiganen Porta kehrn :wink:

Lg Pg

… Meinen Glauben kaunn ma kana nemma oba dazu brauch i kane Kuttenpischer die sich söba aufführn wie die Firmlimge oba und vergeben wolln :grin: :grin:
Direkt lustig …

Onki …da bin i scho Gaunz bei Dir mit Dera Meinung …auch ich brauch Diese Nicht , habe auch scho oft mit Soichenen , ned Nur aus Beruflichen Gründen erhebliche Meinungs Unterschiede und Streitgespräche gehabt , in Wean sogar an Höchster Stelle , weyl ma De Votiv Kirchn Gschicht Dermoaßn aufn Oarsch gaunga is das da Sau graust :rage: . Das i deswegn a nimma Viel von Denen zu erwarten habe is ma auch klar …is ma owa auch Wurscht …Wird auch Ohne Die Weitergehn . JEDER kann , soll und darf auch Seyne Meinung sagen , Natürlich auch Öffentlich oder grad erst Recht …ABER auch da gibts Gewisse Spielregeln -Deswegn Die Frage bleibt bestehn : Wiaso hods den Taunz ned im Vatikan aufgführt wo Die Hauptverantwortlichen hocken , oder ned glei in ana Synagoge oder Mosche?..Jawoll RICHTIG …weyl Die Eigene FEIGHEIT eben Größer war als DIE ANGEBLICH EIGENE ÜBERZEUGUNG und sonst Nix . :wink:

Lg Pg

… is ma blunzn. Des wor sowieso a orsch Aktion und a bissl feig san olle Aktivisten.

Warum ned in Rom … i denk ma des is zu guad bewocht, do host ka Chancerl …

ich ned so woar des Öfteren dortn ca 12x in Michelangelos Geheiligter Halle Alias Petersdom …Kenne daher einigermaßen Detailiert wos an Sicherheits vorkehrungen dortn is und wos ned …Wurscht-Und Jedes Mal war Dieser Äußerst Gut Besucht …Trotzdem wäre es dort Ein Leichtes auf Irgend Einen Altar zu Springen (davon sind Genug vorhanden :grin: ) , um dortn daun den Deppatn Offn Taunz aufzuführen …Freilich hättns Die dortn auch noch a poar Minuten owezogn :wink: …Nix do es is und Bleibt a Feige Nussn :sob: , und sonst Nix . Ned Kleckan sondan Klotzn :smiling_face: , da Petersdom fasst ca 20.000 Leut , ned Nur Zur Weihnachtsmess , do hättse Sich Viel Wichtiger mochn können , und wäre auch aum Himmi Papa glei Näher gwesn , wennse Sich scho als Diesen Namentlich Bezeichnet :grin:

ciao Pg