Bierkonsum

Kennt Ihr das Problem auch!
Ist mir persönlich noch eher selten untergekommen![sm=Thumbs.db] :grin:

sovül Bier kaunn i gor zu mir nehma das ma se a unatraktives Weib scheesaufn kau :grin:

des geht ned ami mit an Stiegl wia solls daunn mit der Lockn funkn

geh -wiaso ned :eyes:…Schiarch Pu… :sunglasses:-Gut ! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :grin:

dieses „Weib“ kann man sich nicht schön saufen …
nur wurscht saufen …

Das würde mir nicht mal mit dem Bier gelingen:
wöötmaster - schützengarten - YouTube
:grin:

Aha, so findest Deine Weiba… :wink:

Kalle_B.

du glücklicher, wäre mir in meiner jugend fast X passiert oi oi oi

habe dann gsd so viel gesoffen, dass i mir denkt habe, pfeiff auf die alte :smiling_face:

das mäderl hab i mein best spezi gezeigt und ihm die story erzählt

a zeit lang hat er mich sekkiert und jedes X gefragt ob sie mir gefällt, wenn wo so a prachtexemplar gesessen ist :rage:

wenn i na gsagt habe, hat er gsagt, derfst nu was saufen

des san echte freunde odrrrr :grin:

chris

Wer solche Freind hod braucht a kane Feind.

Oba sama uns ehrlich, des mochts jo grod aus. Mit Kumpels über Bledsinn lochn kena und ned wegen jedem Schei… aungepisst sein

Ich bin mal mit einer schönen Frau eingeschlafen und neben einem Wal wieder aufgewacht - ja das kenne ich. Macht immer wieder Spaß!

NA! auf HEIRATEN bin i echt nu nia kumma. netamal im daumpf! :grin:

Dem kann ich nur zustimmen… :grin:

…peinlich der ganze Fredl!

Hier mal was um auszugleichen:

Robin Thicke "Blurred Lines" Sexy Boys Parody by Mod Carousel - YouTube

HU

ned amoi des fünct für des rührt si mei Willi kaan Millimeter :grin: :wink: :smiling_face:

Oisa DIR mit deim Oita hätt i schau zuatraut zu wissn worum’s geht bei ana Frau… Scheen braucht’s ned sein… so laung’s was wia gewisse Sochn gehn!!! :wink: :grin:
Bei diesem "Spezialgebiet siach i ehhh nix von ihr… mit a wengl Glick kaunn ma sogoar „obn“ weitersaufn… :wink: :grin: :grin: :grin: