Fordere Verbot für Klaubaufe ...

Umgerannt - Tiroler (15) von Krampus lebensgefährlich verletzt | krone.at

du muast da mo idie kommentare dazu durchlesn … do wird da schlecht :sob:
nurmehr lauter linkslinkes gutmenschengesindel in unserem land :sob: :rage:

greeeez

… is scho lächerlich wie sehr unsere Bräuche immer mehr in Dreck ziagn … UNSER Perchtnlauf gestern wos nett oder ??? Da RUM Punsch hätt ned sein miassn noch der vurign Nocht oba nau jo … :smiling_face: :wink:

Host Fotos ???

…geht es dort zu:

Krampus in Osttirol 2012 - YouTube
(meine Lieblingsstelle bei 4:18 wo sich der bei der panischen Flucht vor den Krampussen an der Stastmauer selbst ausknockt!)

Und in Matrei ist es besonders wild. Seit ewigen Zeiten. Jedem ist das bekannt.

Natürlich ist das schlimm für die Pippn (hoffentlich übersteht er es), aber wer dort hingeht nimmt Verletzungen in Kauf!

Ma muaß amoi sogn, das de Mödlinga scheeeeene Lampaln auf earna Heisa g’hängt hobn… kitschig owa liab!

[image]http://s14.directupload.net/images/131208/jlt43oed.jpg[/image]

Von dene Pärchtn hob i nur an g’scheit erwischt… oda woar’s da Maia???

Najo i was nimma, de schaun sich so ähnlich!!!

[image]http://s1.directupload.net/images/131208/mpvd5bdu.jpg[/image]

Zum Thema:

I kumm jo vom Laund… mir hobn a aum Krampaltog (5’ta Dez!!!) de Krampaln g’hobt!
Auch bei uns hat so mancher die Maskierung für überzogenes genutzt und wenn’s nur woar das a Lehra a poaar iwa de Wadln kriagt hod!!
Auch bei uns gab es ab und zu Unfälle, des mit dera Steßarei… woar m.M. noch eher in diese Richtung einzuorden!!!

Gestern z.B. woarn die Pärchtn VORBILDLICH!!!
Nett, zu die Kinder, es ging um Brauchtum, Tradition, das SPEKTAKEL!
Top Masken und Fellbekleidung… WO waren die Volltrottel??? Die Stoßer???

GENAU!!!

IM PUPLIKUM, dabei leider WIEDER einmal Gehirnbefreite Jugendliche an ALLERERSTER Stellle!!!
Der von mir Fotografierte „Pärcht“ bekam mindetstens drei Mal einen Jugendlichen MIT VOLLER WUCHT in den Rücken gestoßen, sodaß er beinahe zu Fall kam… ich muß zugeben ich wartete bereits darauf in Mitleidenschaft gezogen zu werden um diesen Riesenarschloch eine in die Fresse zu hauen!!!

EIN Arschloch kann einem den ganzen Abend versauen… meine Hochachtung dem Pärcht, für seine Geduld!!!

… Weihnochtn hoid :wink:die Frau Gerry hod unser Domizil a bereits umbaut auf a WinterWonderLand :grin: :wink: uns taugts so.

Ja ich find auch dass die Bruschen gestern vorbildlich waren … kamen angeblich aus Feistritz in der schönen Steiermark. Gerade die Kinder sind wichtig und darauf haben sie voll Rücksicht genommen.
Ich hatte allerdings ein kleines Problem unseren Maya Peter raus zu filtern habe daher ein Photo gemacht aber auch darauf keine Chance … ich sagte dann einfach laut „I PECK AN HERRNPUNSCH“ … schon wor er do da Maya :grin: :grin: :wink:

Sche wors gestern wieder amoi !!!

Des vagleichsbüdl???
Hod doch wer an’s g’mocht?!!!

Der Pärcht hod ja an unhamlichn Mut g’hobt sich zum Maia zu traun!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

… mit ana orsch Auflösung aum Samsung …

EDIT: Der MIT BRILLE ist unser Maya Peter. Der OHNE BRILLE ist eine Perchtn.

I was i lahn mi do hiaza a wengl ausm Fensta… owa fiar mi schaut es so aus wie wenn genau des, oisa „Des Umreißn“ mit zu dera G’schicht gehört… weil es sind ABSPERRUNGEN da, man geht INNERHALB davon, heißt für mich man WILL es darauf ankommen lassen??? Kein Lienzer in diesem Forum oder was??? Ich bitte darum dies aufzuklären, denn die Tischgeschichte kommt ja mehrfach vor!!!
Selbst INNERHALB eines Hauses, de muaß jo wer EINELOSSN!!!

I glaub hoid do wird schon wieda vüüüüüh g’schriebn von Leit de ka Auhnung hobn… is wia bei de Stierläufe… do denken mir uns a de hobn an Schraufn locka, owa de WOLLN von de Stier g’jagat werdn!!

Maia is der wo „Schärfa“ is aum Büdl, der Pärchtn is da Unschoarfe weul der hod so „g’schäppart“ vuar Aungst, wia earm da Maia aungriffn hod…!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

:wink: i kunnt die Perchn vasteh … :grin:

[color=#0000CC]

du muast da mo idie kommentare dazu durchlesn … do wird da schlecht :sob:
nurmehr lauter linkslinkes gutmenschengesindel in unserem land :sob: :rage:

greeeez [/color]

[/quote]

mei Jetzn issas eh zu spät , De Jammarei -weyl De Wahl is scho vorbei :grin:…da heists Die Nextn 5 Joahr still zu stehn , und manch Bittara Kelch wird da noch vorübergehn . Spö und Grün ward Die Meinung Vieler -mocht Nix in 5 Joahrn wählns Die daun Wida :sunglasses:…Weyl Österreichisches Gedanken Gut wird immer mehr abgeschafft , zum Willen von a paar in da Eu …Die über das Lemmingverhalten ,Der Wähler sich Deppat lachn , und Dafür auch noch Fürstlich entlohnt werden :grin:

Quo Vadis Ostarrichi :eyes: :worried:

Lg Pg

Krone steht nicht alles.

Laut Augenzeugen hat sich der Percht den Burschen gezielt aus der Menge geholt, umgerissen und den
Kopf des Knaben ein paar mal auf den Boden geklopft.
Den Stinker werden sie schon finden, denke ich. Gibt angeblich auch Bilder der Situation.

Wenn’s so war, dann war’s ja vorsätzlich schwere Körperverletzung, des hat ja mit Brauchtum nichts mehr am Hut.

Warum tun da andere nix? Wenn da hunderte Zuschauen sollte der Percht ned lang Percht sein.

… Courage … weil die Papm aufressn dans liaba wenns vorm Fernseher sitzn.

… anschaust fällt da zwangsläufig das wunderschöne Österreichische Volkslied „Dahoam“ ein …

"mia schunkln im Bierzöd kaun sei dass uns im Hirn föht, dahoam is dahoam und des is des wos zöd …

alfred dorfer & die bösen - dahoam - YouTube

Schau dir des Video von Matrei an. Da is relativ schwierig, einzelnen Aktionen zu folgen, weil soviel gleichzeitig passiert und noch viel schwieriger, rauszufiltern, was noch Brauchtum is und was net. Und wenn des so abgelaufen is, wie in dieser „Arena“, is echt selber schuld, wer reingeht.
Obwohl ich es schon interessant fände, wenn alpenländisches Brauchtum mal auf Südhalbkuelbräuche träfe.
http://www.youtube.com/watch?v=43XjikZIjDE&list=PLDAeMg4ouSiIjPppBKz0X8ZZ0ozxp-Ine
:wink:

Da fahr dann sogar i zuschauen, obwohl i kane Perchten und Kramperl brauch. Hab ja eh Spiegel daham.

dp

Also das kann jeder vom Brauchtum unterscheiden, denke ich mal

aber so Blödheiten laufen im Getümmel ziemlich schnell ab. Bis da jemand reagiert ist der
Übeltäter in der Menge verschwunden.

Laut den Nachrichten ist die Polizei dem Vogel schon auf der Spur.
Und der Bua ist auch wieder ansprechbar.