Jössas!

Grod erst gsegn. :eyes:

Innigstes Beileid Hr. Killa. :wink:

woss du imma siehst…zzzzz…
i schreib donn mol glückwunsch :grin:
weil so olt muasst erstmol werden
griasserl

Daunkschen Herr Oideisn!!!

Jo mei… i bemitleid mi a imma wieda, a weiteres Joahr näher aum End, des Theaters… obwohl… wenn olles so weitergeht… nochend ist’s ehh nit so schlimm wenn’s vorbei sein wird!

Trotdem mein Daunk fiar’S draundenkn, das i draunn denk… :wink: :grin: :grin: :grin:

@ Silvano…

Jo nochend, jo daunk dir… i woas ehh du moanst es guat… owa i feier des nitta… aus benauntn Grund… ein sch… Tog in meine Augen… a Joahr nacha, aum Nirvana…
Jo und i bemüh mi holt… so olt z’werdn wia du ausschaugs… do solltn noch a poaar Jahrln drinnad sein! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Bold i so olt werd wia i mi fühl… do werd i a medizinisches WUNDA und laf in so ca. 2000’nd Johr oiwei no umma… :grin: :grin: :grin:

sch… mi au fost zur gleichen Zeit
ollas guate zum Purtzeltag du junger Bua
und gsund bleim

Auch von meiner Seite die besten Glückwünsche. :smiling_face:

…doch er kommt! (frei nach Schiller)!

Auch von mir die besten Wünsche!

ad: Wenn du so alt wirst, wie Du dich fühlst: Sand mir eppa (gefühlt) gleich oit? :worried: :wink:

Für Dich: - YouTube

HU

alles gute, immer brav an die geschwindigkeitsbegrenzung halten und wenn moeglich kaanne kurven schneiden. :smiling_face: :grin: :wink:

ps:und net zuviel saufen. :wink:

:grin: vurigs Johr hiost mein vagesn und i heia den dein oba i hob a guade Ausred … mei Chef hod mi gestern in da Fabrik a bissi mit Tequila und Marüllanan ohgfüllt … du kennst mi, oiso Auto steht kans auf mein Parkplotz … da Himme was wo de Kraxn is und an Koda hob i a :rage: :grin:

Mir sehgn und eh heite bei Fernand …

… natürlich au …

Alles Gute zum Geburtstog lieber Herr Mörder … bleims wie sie san, zum ändern is eh scho laung zu späd :wink:
Bis späda …

…Daun Selbstvaständlich a Ollas Guate von mir :smiling_face: …Bleibns so wias sind Herr Killa …Und koan Millimeta Abweichn , scho goar ned für Wen Anderes …lohnt sich nämlich ned :wink:

Feians schön ! :smiling_face:

ciao pg

Schaas,überseh ich das der Hr.Börny auch wieder einen neuen Jahresring verpasst gekriegt hat! :cry:
Wie auch immer…die besten Glückwünsche dazu…lasse er es krachen!
lg & drehzahl

spät aber doch ebenfalls alles gute zum geburtstag!!!

grüsse chemo

p.s. passen de kerzen eigentlich noch auf EINE torte? :grin: :grin:

wenn ich wo "chemo"lese…werden Erinnerungen an vergangene-leider nicht mehr stattfindende- WW-Stamminger wach! :cry: :cry:Wie gehts dem „Member of Vienna’s Firebrigade“ :eyes: :eyes:
Was die Grösse für des"Killas"Torte betrifft…soll sie mttlw.die Dimension eines HR von einem Traktor haben…wegen der vielen Kerzen wärs…oder denkt da wer an was anderes?? :D) :D) :D)
>drehzahl<

ich gratuliere ausdrücklich nicht, (niemandem), denn ich will gar nicht dran erinnert werden dass wir alle auf dem Weg ins sichere Nichts sind, darum dies an alle:

Nütze den Tag!

Ich halts so: Nütze die Minuten.

Gruss Sigi

Jo Sigi Dei Meinung in Ehren -Nur meine ist es Nicht …oiso- Wer unbedingt glauben will das es das Sichere Nichts gibt , der soll des ruhig Denken …für mich ist des aber Nicht erwiesen obs das Sichere Nichts Tatsächlich gibt , oder doch nicht gibt . Bisher kenne ich keinen bzw keine die von Dort zurückgekehrt wäre …ich selba auch nicht :grin: Daher : man glaubt und bekommt immer Das was man sich Selber einredet …Zumindest zu Lebzeitn …Alles Andere ist Unbewiesene Spekulation , die mir höchstens zum Zeitvertreib dient , aber sonst Nix weiter kann .

Lg Pg

diese wwst! Da fehlen mittlerweile fast alle hier!
Ich kann nicht klagen, wäre jammern auf verdammt hohem niveau! :wink:
Gfrei mi scho auf gemütliche ausfahrten näxtes jahr, da sidekix hat hoffentlich zeit,
vielleicht ja da börny und deiner einer auch? :wink:

Wie gehts dir so?

Do hod sich jo noch so einiges eigefunden, um mich an die Jahresringe zu erinnern…

Ich daunk amoi OLLEN Gratulantn… auch dem Sigi, der sieht des so wie ich!!!
Ich versteh wie er es meint!

Trotzdem nett das aun mi denkts…

Chemo, Pursang und Konsorten… jo wuardat Zeit das ma amoi a geschlossenes Rundal drahn!!!

Olles Liebe auch Euch Allen… es is jo Advent und de Christkindlg’schicht is boid wieda völlig… :grin: :grin:

Onki, Gerri… i gfrei mi schon auf die von DIR gesponserte Moßmontur im näxtn Frühjoahr… hiaza host WIEDA aun mi denkt… und an Tschocklad brocht… i KAUNN NED weniger werden, bei dir ois Freind!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

HU… na GsD, bin i ned allanich in 2000’nd Joahr, waunn da Rest da Menschheit schau ausg’storbn ist! :wink: :grin:

… Wünschn häng ich mich nachträglich an!
Ois Guate, vüh Glick und Gsundheit zum Geburtstog!

LG Jürgen

a kua was hoit wauns gnua hot :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Onki, Gerri… i gfrei mi schon auf die von DIR gesponserte Moßmontur im näxtn Frühjoahr… hiaza host WIEDA aun mi denkt… und an Tschocklad brocht… i KAUNN NED weniger werden, bei dir ois Freind!!!
so an Frein mecht i a hobn der ma a Moßmontur sponsert hot der eper im Lotto qwunna :grin: :grin:

de Vermessung für de Dainesegwandln fürs nächste Johr wor im Oktober in da Börse do derfst jetzt nix mehr noschn sunst wird’s da ned passn :grin: :wink: