World Domination

[image]http://www.abload.de/img/mobile.79gqqk3.jpg[/image]

juhu, ich fahr nen Weltmeister-Motorrad :grin: :smiling_face:

Ich auch früha! :frowning:

PS: Noch wichtiga is oba mMn da IOMTT Titel! (>_<)

Grod beim googlen noch IOMTT Kawasaki gfundn:
TT Lightweights are back | Feature | Motorcyclenews.com - YouTube
A umgebaute ER6 (nocktes standard Stadt bzw Landstrassen Moped) hot den oltn Rundenrekord von da Honda RS250R (2 Takta Rennmaschin) in da IOMTT Lightweight Klasse geschlagn! :smiley:
Im Video testen se bade um herauszufindn warum!

also de holbe miete hast du mal,
mein buchtipp,
die oberehälfte des motorrades.

Geschlagen ist Gut :grin:…meists ists Andasdrum …es Netz ist Voll mit Videos Die Genau das Beweisen …aba seys drum :wink: …ich halte mich da Ganz an das Zitat von Einem Der das Video Kommentiert hat .

katana258

400 more cc’s …20 years.newer tires, newer brakes, more grunt off the corners … how hard is that

üwasetzung , für De Foarbn Blindn :grin:

400 ccm mehr …20 Jahre Neuere Reifen (Technik) …Neueres Bremssystem …mehr Grip aus den Kurven …wie hart ist das denn? :eyes: :grin:

:grin: :wink:

Trotzdem redma von mindestens 90 2-Takt-Ps bei 100Kg trockn in am V2 Rennmoped!
Honda RS250R - Wikipedia

Gegn:
[image]http://www.motorcyclenews.com/upload/218150/images/ER6.jpg[/image]

:confused:

…glaubsd anan Nikolaus :eyes: …und an Einen Geschickten Werbefeldzug von Kawa ? :eyes:…macht Nix ich auch :grin:…Andersrum …setz Einen Erfahrenen Guten Fahrer , meinatwegen , von da SBK ,oda GP usw , mal auf Jedes Moppal …meinetwegen auch an Verschiedenen Tagen , damit Er ja ausgeruht ist …Dann wirsd schon sehn was dabei Rauskommt

Merke : Welche Hand mich Füttert Die beis ich Nicht …und davon bist weder Du und ich sowiso nicht ausgenommen …Wenn Die Kawa Absolute Serie seyn soll ?..oba na lass ma des führt eh zu Nix .

Außadem weis ich sowiso ned wos de Orange Serien Kawa diesd da Eigstellt hast mit Der Grünen Renn Kawa in dem Video zu tun hat :grin:

Jo host Recht! :smiley:

Oba obwohls übertrieben wor und 650ccm hot find I des trotzdem a guate Leistung.
Wal Tuning hin oda her a Leistungsgwicht von 1Kg/Ps trockn hobns glab I net hinkregt bei da Kawa, oda doch?

oiso bei da Kawa im Video werdns des Kilo -Ps verhältnis scho so Ziemlich hin bekommen haben …is aba bloß geschätzt weil i des Moppal ned Persönlich kenne …Wos i aba ned Persönlich kennen muß , und aus Eigener Erfahrung Bestens weis ist Die Tatsache das a Zweitakt Murl a Deutlich Höhere Effizienz gegenüba am 4 Takt Murl aufweist , bei Deutlich weniger Hubraum Außer da 4 Takt Murl hod ebn Deutlich mehr Hubraum …wie man Sieht reichn da jo Nedamal 400 ccm mehr aus , um des 250 gal Wirklich um Spürbare Längen zu schlagen . Des is so , ned weil ich des schreib , sondern weils so ist .

Lg Pg

.

Opi :grin: horch -…mol woas aundares :wink: …sog :eyes: kaunst ma dös Gölbe Mantschgal ned schnell garch ummeschickn :sunglasses:
…Weyl woasd scho :eyes:…Richtig Fähige Leit , kaun ma imma brauchn -Nit ? :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

na na tant,den beholt i ma selber :grin:

dem gibts eigentlich nit viel hinzuzufügen,
hat ja letztes jahr nicht viel gefehlt, zum titel, und heuer hats geklappt.
lg

Jo :eyes: …daun hald Nitta :grin:…üwahaupts Opi …bischd zur Zeit a Bissi Komisch ha? :eyes: :grin:

…wos isch gibsch es Moppal foahrn auf weylsd da FZ Achtle -wohfeil zu Marke trogsd :dizzy_face: :grin:

oba was sois …i schau mi a nach wos Andarem um :smiling_face: …Obwoi bei meina Reibn Ollas in Besta Ordnung ist …Warum i des dua , kaun i mir Selba nedamoi erklärn :eyes:…Woahrscheinlich ofach Nur Bleed :wink:

Lg Pg

:grin: jo de leit wollen was bezahlen,der preis dürft aber so passen.
der händler wollt woll 11,6 dafür.
i muass as jo nit verkauffen,wenns weg is isses weg.
ob i des mowedfahren aufgib…denk…wollen tua i nit…
griasserl

…des woas i eh -Opi :grin:…i muaß meine jo a Nit vakaafn :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: …Oiso Druck ned ewig Ummadumm …Raus mit da Schrift :sunglasses: …Wos sois Neiches wern? :eyes:

Lg PT