Farbe bekennen Mädels

Farbe bekennen Mädels

wo gibt es das zu kaufen, vielleicht auch nicht in pink? :smiling_face:

bitte wo gibts des?
des wär a weihnochtsgeschenk fia mei schwesterlein :stuck_out_tongue:

greeeeez

nana, des is scho für mei schwesterchen. ihr freind is a a dicati fohra …

ICH bin bekennender single :eyes: :sunglasses:

greeeeeez

des weis ich selber auch. aber ich schmeiss mi lieber an deinen mann rann. der hat sicher genug geld um mir meine wünsche zu finanzieren

sorry, ich bin kein biker.

… oba unbeweibt stimmt scho … :smiling_face: :grin: :wink:

Stimmt Bestimmt …Dua nur schön Blödln :grin: …ach Übrigens - eh scho wissen :wink: , weyl mit solchen Themen macht man Keine Witze :cold_face: :

…i woart no imma auf Die Berichte von Deina Angeblichn Vergewaltigung :dizzy_face:-

wenns des nirgends findets dann mal ich das nach und lass auf bestellung in allen farben und grössen produzieren. die mädels können sich das t-shirt dann alle bei mir abholen :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin:

owa des kennt e scho jeda oder?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41B2CR%2BNPOL.jpg

… auziagn bei unserer nächstn Runde ?? :grin:

… ihr Lover is a Baika ???

… bleibt da scho ibrig :grin: :grin: :wink:

… es hätte uns auffallen müssen als du uns immer beim duschen die Seife runtergeschmissen hast … :grin: :wink:
ALTES FERKEL DU !!! :wink:

… aber HOMOSEXUELL :grin: :grin: :grin:

… hoit koa Weibats laung aus. Do haum scho mir ois Hawara unsere Probleme des kaunnst ma glaum :wink: :grin:

oiso wenn ma den maya amoi treffm daun loss i sicha de lederne an, wei wer was wos dem eifoit … :grin: :grin: :grin: :grin:

… Steve :wink: und i vawend seit i eam kenn nur mehr Flüssigseife :smiling_face:

seids doch ned olle so gorschtig zum meia