MV Agusta Turismo Veloce 800 2014

…MV Agusta gibt Gas; keine Nische lassen die Italiener unversucht. Warum auch nicht, das Unternehmen ist erfolgreich und wenn alle Tourer so aussehen würden wie die Turismo Veloce 800, wäre die Welt vollkommen in Ordnung!

Brrrr :sunglasses:…Scusa :grin: …Obwoi sogar i a Bekennender Freund scho seit Längerer Zeit , Der Marke MV AGUSTA und Ihrer Kinda bin :eyes:

Trotzdem da fehlt no Einiges um keine Nische unversucht zu lassen :eyes: .

Zb : :smiling_face:

Koa Achtal , weda a Gebückts , noch a Nockats , bzw Enduro /Sumo

oba auch koa Schöne, GÜNSTIGE Spruchreife 250 - 300-500 ccm um den 48 Ps , Anfänger und Wiedereinsteiger Markt zu bedienen (für Die Die halt ned all zu Viel fürs Moppal Ausgebn woin oda können . Jo i weis das es 48 Ps auch von Gustl gibt Aber halt im Höheren Preis bereich)

und zu guter Letzt auch wauns mi ned Bsondasd Juckt , auch a Roller solltat her …Nur Der Fairnes halber erwähnt :wink: …Weyl NUR DANN kann für mich des Sprüchal geltn : keine Nische lassen die Italiener unversucht

Soll jetzn a koa Direkte Kritik an Dem Vauli Seinem sehr Guten Bericht seyn …Sondan is ma Lediglich dazua eingfalln …Und na Danke :grin: oba auf Face Book Kommentare :rage:. :cold_face: :sob:…Bzw Bessa :eyes:hob i ebn koa Lust . :grin:

Lg Pg

Bild und Teilweise Zitate ausm Text , von Vauli (1000ps) 4.11.2013

Hmmmm… haben die einen preussischen Designer eingestellt?

Die Front passt überhaupt nicht zum Heck. :cold_face:

Na Jo :worried:…Ehrlich …so Gaunz Unrecht hosd ned :wink: …mir gfällt Des Moppal Jetzn a ned soooooooooo Besondasd :sunglasses: …Aba Egal Wenigstens Bewegn Sie sich immer mehr :smiling_face:
, und zeigen auch sowas wie soa art Inovations Schub…oda wia des hoast :eyes: :grin: :grin:

Sali Pg

Sein wir mal ehrlich. Das ist die normale Brutale mit der Front der F3 800 mit einer höheren Scheibe aus dem Baumarkt.
So zusammengebastelt sieht das Teil auch aus!

Das soll Innovation sein. :cold_face:

… aus meiner Bandit und ana CB1000R :grin:
Vorne Tourer - Hinten Fighter - Dazwischen Ducati :wink:

Ausserdem auf einem „Tourer“ sollte man auch zu zweit BEQUEM reisen können. Das bezweifle ich mei der Mopetten.

Front ist schiach, unglaublich.

Die schönste Enduro ist die 1200 Multistrada find ich.

Gruss Sigi

I find de Front ned so arg schiarch, aber des Heck geht garnet.

Die neiche große Monster schaut leida a hinten so aus.

Gruass

Na Bitte :eyes:

da Tussi Therapeut Maiko usw is a wida do :sunglasses: …Nur Er hatte DiESE SCHREIBFORM :wink:

geh kumm los da wos Anderes einfalln …bist ned scho Viel zu Alt für den Schmääh? :grin:

Bussi & Ciao :wink:

pg

… der Schwochmatiker wohnt eh in eichara Näh :wink: weu der hod ned amoi an Hauch wie ma Ammeriga schreibt … :grin: :wink:
Oba zach is a goi ??? A Mensch mit Hirn tät längst aufgem.

na is eh scho zspäd :sunglasses: …Des hoda Bestimmt im OWS vagessn :smiling_face:…i kenn soiche Briada schonn :wink:…bloß a klana Moment da Unachtsaumkeit :worried: …und scho issa wäg da Läppi vom Herrn Owapflega :smiling_face: :grin:…und es wird im Lusta geturnt , bis da Staub owa Rieselt :smiling_face: :grin: :grin:

… wie schallts von der HÖH ??? Hollarädulliöhhh … :wink:

Loss se spielen die Brüder. Wennst sunst ka Lem host is des a wengal a Licht aum Ende vom Tunnel und uns is jo bekaunntlich wurscht Pille. Mir haum scho ois erlebt do auf 1000ps … :wink: … mehr geht nicht, echt nicht :grin:

is er eh aus der DDR der Doim? … weil Amerika is auf jeden Foi durten …

Amerika (Penig) – Wikipedia

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/6/62/Ortsschild-amerika.jpg/220px-Ortsschild-amerika.jpg

… oba blos 30 Einwohner … des sant jo grod amoi er seibm und die engere bucklige Vawondtschoft … :smiling_face: :grin: :wink:

… Obacht … des Liacht am Ende des Tunnels kann oba a de Lampn von dem Zug sei, der dir mit 200 km/h entgegnkummt … des is hoit ois relativ auf dera Wöid …

Drum merke … wannst du dei Nosn in Mayer Sein Oarsch steckst, dann hod jeder vo eich zwoa Doim a Nosn im Oarsch … blos da Mayer is relativ besser dro ois wia du … :smiling_face: :grin: :wink:

erinnert mich ein wenig an die Benelli Dreck! :grin:

… i ned kennt :wink: Amerika an der Mulde :wink: geil …

… is nia bessa drau ois irgendwer :wink:

:smiling_face:

Jo Onki :grin:…evtl stimmts jo und Der is wirklich aus :dizzy_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Seitenansicht = Multistrada 1200
Frontmaske und Scheinwerfer = Multistrada erste Generation

Interessant finde ich die Seilzugkupplung :dizzy_face:
Die Gabel ist auch recht schlank zur Konkurrenz.

bzw-wers glaubd wird seelig :wink: …Außadem könnte des aun Jedm passiern :grin: