Zweitmotorrad 125

Hallo!

Was ist eure meinung zu folgender idee?

Ich überlege mir eine 125er (15ps) als spaßmotorrad zuzulegen.

Hat das wer von euch schon mal gemacht?

Wie sind eure erfahrungen?

Im auge hätte ich eine gepflegte yamaha yzf r125

such dir a 2takt 125er. des macht viel mehr laune :grin: :grin:

greeeeez

I bin ned so da fan vo 2taktern.
A wenns guad san, 2takt und i des passt ned gaunz xD

Interessante Sache, aber bitte was genau verstehst du unter „Spaßmotorrad“?

Ein freund würd sich genau so eins kaufn und das is einfach eins mit dem machst blödsinn, wo a umfaller nix kostet und versicherung billig is, bzw schäden durch wheeles aktzeptabel sin

i garantier dir das de Verkleidung ned weniger kost als bei jeder 1000er.

…Bertl recht hosd :wink:owa des Intaressiert Unsa Neiches Traum Team- von da Abteilung -Jugend Forschd , ned Sonderlich :grin:…miassn halt no gscheid Er-fahrung Sammln :wink: , und HOFFANTLICH a a poar Brezn reißn , bis as Behirnen dos so a Deppata Sturz , beim Aungeblichen Spaß mochn …Gleich Viel weh duad-Sowohl vom Material wia auch Körperlich :smiling_face: , Gaunz Wurscht obs Es von aum Achtal , oda Ana Tausenda owehaut :wink:…Zumindest bis 120 km/h …Weil des Rennans Beide . Und darüba wos de Tausenda mehr rennt, wauns daun passiert -schreib i bessa glei Nix mehr :cold_face: …Sinnlos da Perlen vor De Säue :wink: :grin:…bzw schod um de Zeit …

Lg Pg

Oisa das i dir amoi so vorbehaltlos Recht geben kaunn hätt i a ned glaubt Pillitant… muaß i glei ROT im Kalenda aunstreichn!!! :hushed: :wink: :grin: :grin:

:eyes: na jo,i würd meinen ,a bsoffene gschicht  :grin: 

wenn schon a achterl zum spass hoben,donn a enduro oder supermoto.
do host wennigstens koane verkleidungsschäden, wenns ehm bei am stoppi vom mowed schlagt.
wenn i ma a achterl zum spass hoben zualegen würde,
donn an suzuki van van,oda a honda monky :sunglasses:
beim monky gibts woll so an china nachbau :eyes:
ob yamaha a sowas hot woass i nitta,lei des fuffzgarl,bob hoasst des moan i.
jo des kunnt ma a gfollen…
griasserl

recht host pille

SERVUS,
das mit dem spass haben würd sich schnell ändern,-
wenn im öffentlichen Straßenverkehr mal a paar brez´n grissn hast, viell a dosenfahrer dir übers fussal fahrt weilst vor ihm russisch absteigst,- so an trottl würd i erst noch die schnauze polieren bevor ich erste hilfe leiste und an Doktor hol,
viell kannst die aber auch die anzeigen von uniformierten spaßbremsen bald nimma leisten, aber auch private melden dich der Polizei.

a spaßmoped gehört auf a Rennstrecke, seis Enduro oder straße,- Blödsinn macht ma ned wo andere schaden haben können wenns die zreisst.

ok sry falscha usgedrückt.

mir gehts beim preis um 1. versicherung usw. bzw verkleidungsschäden würd i ned repariern weil i kaufat ma a gebrauchte büllig.

mit spaß machn man i mit dem freund so sachn wie wheelies usw natürlich nur auf streckn wo ka verkehr is (also hinterm bauernhof de stroß) und sunst vor allem kurvn foan und schaun ob ma de stoakn um de ohrn foan ko.

i bin jt weder a raser nu ana der wie deppad auf da stroßn seine stunts mocht.

den eindruck wollt i ned vamittln

i woit a eigentli nur wissn ob des wer scho gmocht hod und was er dazua sogt (ob des vll nur am anfang lustig is und dann wirds doch fad)

Jo Fad wird Vieles im Lebn :eyes:, und waunsd ned auffpasst sogar evtl es Lebn DASELBSD :sunglasses:. so ists halt in da Sog.Spaßgesellschaft da Vablödeten Nimmersatten :grin:…oba mocht Nix kaun eh Jedem passiern , und sois sogar auch meina meinung nach :sob: :rage:

Merke : Solangst Motorisierte und auch Nicht Motorisierte 2 Räder als Spaß Faktor siehst , kaun i Die ned Wirklich ernst nehmen , und tue es auch nicht . Weil eins scheinst zu vergessen -Egal ob Öffentlich oder in am Privaten Bereich wia Rennstrecke etc,etc …da Spass hört Gaunz schnell auf , waunsd Di zum Krüppl oda Wen Aundasd gfahren hast :wink:…Dann gehts Gejamma des Leidtuns wida los :cold_face: , und Die Übliche Trottl Leia Namens : , hätt i ned -wär i ned -und woar i ned …i hob seit ca 30 Joahrn Aktivem Moppal foahrens Inzwischen 4 Maustote echt Guate Freind zu Beklagen :worried: , und auch daselbst gabs Einige Unfälle meinerseits Die Grod no so mit zwoa Blaun Augaln ausgangen saind . UND JA WIR ALLE WOLLTEN SPASS :wink:
Daher: mir is da Spass Bewusst so aun Scheiß zu Produziern Inzwischen gehörig vergangen . Des Alles hod Nix mit Moralapostel , Spießer oda sonst was zum duan , sondern ofach mit Der Tatsache wos eben gschehn ist . Kümma Dich Lieber darum dosd Dei Jetziges Moppal annähernd Guat beherrscht , Bevorsd a Unschuidige 125 ga Zammhaun willst -Weyl Genau soiche Die sowas wollen , noch dazua a Achtal hob i sowiso scho Gfressn :rage:…Nur weils an Spaß wolln :sob:

Lg Pg

olso i fahr a zum spass motorradl und de meisten woss i kenn a.
oda ist es a notwendigkeit auf an poss auffe zufahren und sinnlos benzin zuverbrauchen ???
woss moanst woss ma imma auf der motocross strecken machen,
???
jo richtig spass haben.
griasserl

Du Eiabär :grin:…und i hob imma Gedenkt dos da a Bissale a Untaschied zwischn so aum Frisch Grupftn Studentn Spaßla :sunglasses: und aum Oidn Moppal Profi …alias Silli , zum Thema SPASS zu bemerken wäre …owa anscheinand hob i mi do geirrt :eyes: …Nochamoi :do gibts sehr Wohl an Untaschied zwischen Spaß an Der Sache unter Guten Rahmenbedingungen -wia zb Motorsport und Spaß aus Purer Bleedheit heraus …Nur Die Folgen sind Die Gleichn waun wos passiert , obs da passt oda ned :cold_face: …Weyls am zb Gebrochanem Haxal Voikomman wurscht ist Wies gebrochen wurde . Dieses Intaressiert hextns WARUMS gebrochen wurde …und des derf i sehr wohl hintafragn oda ned :rage:

Lg PT

vielleicht sich i des a bisselle ondast,weil i jo an junior mowed fahrer hob,
der de bleedsinn a auf da strossen gmocht hot,na nit mit am achterl,
sondan mit anera r1,s nefferl eben so bleed wor und de bleedsinn mit aner a seggsa cbr nochgmocht hot,
i nit so bleed bin ,weil i des eh nit konn :grin:

aladings konn i de ollgemeine aufregung nit verstehen,
abgsechen davon schadets nitta wenn ma sich mit der fahrpysik eines motorrades aussa nonda setzt.
mir is liaba es begegnet ma,in anera hoorigen situation, so a student,der in seiner freizeit a bisselle spass trainiert,
als a 40-50 jähriga wieder einsteiger,der koa ohnung hat wia ma ohne abs züggig zumstehen kommt,
bzw von der fahrdynamik eines 2 rades koa ahnung hat.

griasserl

…ned. :eyes:…i schonn :wink:…Woar doch scho imma so -is imma noch so -und wird a in Zukunft so seyn : Wer Säät wird Ernten :smiling_face:…Oiso WER hod den Fredl eigstellt, in a Öffentliches FORUM :eyes:,
dos es üwahaupts a Aungebliche aufregung gibt :eyes:…Du - ich …oda Wer? :grin: …Und Nur weyls Dir wurscht is , muaß es mir owa no laung ned Blunzn seyn und ists auch ned . Dementsprechen gibts bei mir a auf a Bleede Frog wia in Diesem Fredl a a Bleede Antwort . Und des no Gaunz unvablümt und Ohne Jegliche Aufregung , weyl soviel is ma Des Trottl , Scheißndreck-Hirnriss Thema eh ned wert :wink:
Außadem schreib i wia imma des wos i ma Denk und ned wos Andere Lesn woin :rage:…Nur so als Erinnerung …sollte es verloren gegangen seyn …

Lg PT

na jo,er frogt eh de olten achterl pilotinen,woss davon holten :grin: :grin:
der oanzig guate tipp vom maya bua hot ehm oba nitgfollen :wink:

i woass nitta ,oba gibts als student a göd a ???
i hob jo lei a lehr gmocht und do wor mehr wia 1 mowed nit drinnen :eyes:
na guat…hot sich einiges geändert de letzten johr…
und tant,nix is …sollte es verloren gegangen seyn …
griasserl

…Da Maya kaun evtl Einiges :eyes: …owa Achtal foahrn kauna sicha Nit da Stocki :sunglasses:…Und weyls so is wias ebn is …is in meinen Müden Äugelein da Anzig Gute Tip …Dera vom Coco 66 …und Der geht a so :smiling_face:

[color=#0000CC]
SERVUS,
das mit dem spass haben würd sich schnell ändern,-
wenn im öffentlichen Straßenverkehr mal a paar brez´n grissn hast, viell a dosenfahrer dir übers fussal fahrt weilst vor ihm russisch absteigst,- so an trottl würd i erst noch die schnauze polieren bevor ich erste hilfe leiste und an Doktor hol,
viell kannst die aber auch die anzeigen von uniformierten spaßbremsen bald nimma leisten, aber auch private melden dich der Polizei.

a spaßmoped gehört auf a Rennstrecke, seis Enduro oder straße,- Blödsinn macht ma ned wo andere schaden haben können wenns die zreisst. [/color]

…Kurz und Schmerzvoll :smiling_face:Genau so sois seyn :grin: …und .ned so a Ewiges laungs Gschreibsl meinaseits , wos eh für De Fisch is :wink: …Jo i was es schonn :eyes: :grin:

… uns zu erklären was an 15ps und 125ccm SPASS machen soll werden die Antworten kommen.