Suzuki 588 Turbo

Habs grad in den News gesehen, bin ja gespannt was da rauskommt.

Gruss Sigi

habs auch am Rande , mit gegriagt . Ansich a Interessante Gschicht weyl mir sowiso Alles gefällt wos Bissal gegn aun Strom Schwimmt :eyes: . Trotzdem Thema wida mal verfehlt :grin: , Seitens Suzuki …mir bleybns imma no a 2 T Achtal mit Injektione Schuldig . Und solangs des ned mochn , Fallns für mi ofach durchn Rost :wink:

Und Na! :sunglasses:…geht ned -gibts ned -Ollas geht :wink:

wo Ein Willi do ein weg :grin:

woins a Inovativer Weltkonzern, oda a Hottn -Tottn Compania :sunglasses:seyn -Die NUR in da Lage is bestimmte Moppal Bereiche abzudecken ??
Na daun ,koa Problem -Bitte so weitamochn :smiling_face:…i kaf Nix bei Denan :cold_face: .

Lg Pg

mir hat grad jemand eine GT 125 hergestellt weil sie nicht gut läuft.
Sehr guter Zustand, hab mich gleich verliebt.
Hat rechts zu wenig Kompr., geht ab 6t aber trotzdem gut ab, man glaubts nicht.

Gruss Sigi

ich glaubs schonn :grin: …hob amol de 250 ga GT gehabt…Ram Air System woar es Zaubawort :grin: …woar Schlichtweg Begeistat von dem Moppal …damols no Ohne Hello Wahn :sunglasses: und so Zeichs :sunglasses: :grin:

Abgsehn davon dosd Eam Neiche Kolben , inkl Zylinder Hohnen spendiern solltest , gibts a no a Elektronisches Zündsystem wos daun glei no Bessa läuft (Wens eh ned scho a Elektronische hat )…woar zumindest mei Erfahrung …

Newtronic Systems
Autocar Electrical Equipment Co Ltd.
49-51 Tiverton St.
London SE1 6NZ
Telephone: +(44) 0207 403 4334
Fax: +(44) 0207 378 1270

Email: newtronic.support@autocar-electrical.com

oda im Gockl Piranha Zündsysteme suchen

hat noch Unterbrecher, und das glaube ich sofort.

Es sei Ihm gedankt.

Gruss Sigi

gern Gschegn Sigi :wink:…hoffentlich wars a Hilfreiche Information für Dich :eyes: …Weyl so a Scheens Achtal sowiso erhalten gehört . Ansonstn braucht ma da goar ned Viel Rumschrauben , weyls scho Damals Sehr zuverlässig war (wia Die Gaunze GT Serie -find i ) …Aba des weist eh selber auch :grin:

Lg Pg

[image]http://www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2013/10/102913top-i.jpg[/image]