ÖFFI's!

Yeahhhhhh… sie hobn ma jo de U-Bauhn valängat… leiwaund, jetzt foahrt de bis zur no ned existierenden „Seestodt-Aspern“… SUPAaaaaaaaaa!

Oisa hob i ma gedenkt gehobt getaun… gestan, Wetta oa… feicht Newä… gacksi hoid… i foahr mit da U-Bauhn, WEUL de bleibt jo DIREKT vuar dem Messehallen stehn, wo grod de Modöllbaumess wäre!!!

GENAU, Auto bleibt daham, um de zwa Euckn Ticket kaunn i ned amoi a Stund duart im Parkhaus parkn!

Owa… se hobn ma kan SCHNÖLLN Bus zur U-Bauhn g’schenkt… do woart i mit Pech 15-20 Minuten das a kummt und mit weiteren Pech foahrt a daunn guat 15 Min. hin weul a an Slalom durch de Siedlungen foahrt… waun ma a „Kenna der Materie ist“ dawischt ma vielleicht an direktn, owa der foahrt a guat 10 Min.!

Oisa denk i mir… i foahr mitn Auto zur U-Bauhn, weul do brauch i nur ca. 3 Minuten fiar OLLES!
…hätt i mir hoid gedenkt gehobt getaun…

OWA… i hob NEEEED mit da Impertinenz der Wiener Linien, bzw. deren Inscheniärn, bzw. deren „Politvorgobn“ irgendwöchana Huarnviecha g’rechnet!!!

„Aspernstraße“, die näheste Station zu mir, hat gut und gerne die Ausmaße mindestens 8 Fußballfelder in Asphalt und Beton gehalten… Zufahrt nur für BUSSE, die Betonflächen sind mit Stahlpollern „eingezäunt“… Zufahrt zu den Flächen nur für WVB- Angehörige und Dienstfahrzuge, ajooo Foahrradln diarfn aaaah… auch die anderen Stationen bis zur Seestadt Aspern sind genau SO gehalten!!!

Theoretisch darf man nicht mal zufahren um die vielleicht gehbehinderte Omi abzuholen… soll gefälligst marschieren die alte Kuh, werden sich die Verantwortlichen wohl im Sinne der Körperertüchtigung oder dem Wunsche mehrere Pensionen nicht mehr bezahlen zu müssen, gedacht haben…

Oder sie haben sich GAR NIX dabei gedacht… weil’s ihne einfach nur in’s Hirn geschissen haben!!!

Moral von der Geschicht… ich bin geschlagene 40 (in Worten VIERZIG) Minuten unterwegs gewesen für NIX, habe das Auto wieder zu Hause abgestellt, doch das Krad genommen und bin damit zur Messe gefahren… wo wieder weiter 8-15 Fußballfelder verbetoniert waren… OHNE Parkmöglichkeit… a Frechheit sondergleichen in meinen Augen!
Hauptsoch das es OLLE brennan… weul das des nur de Wiener Linien um EARNARE Ticket-Kohle finaziern, kennan’s ma untam Wossafoi dazöhn… G’frasta dreckate!

Börny i was ned wos du host i derf bis zur Haustir zuwefohrn waunn da Aufzug a Lettn hod sunst wissat i kaan Grund mi durtn zum aufhoidn :grin: :wink:

Wia schaun denn eicharer Pickaln aus???
So wos hinta da Windschutzscheibn kunnt hölfn??? :wink: :grin: :grin: :grin:

hinter der Scheiben

de Aufschrift auf dem Combo brauchst daunn host de Norrnfreiheit :wink: :grin:de oidn gibt’s eh immer wieder über de Leasingfirma :wink: :grin:

… die Wiener Linien zu schimpfen geht gar nicht :rage: werde das meiner Tochter berichten !!! :wink: :grin:
Zum eigentlich wichtigeren Teil: Woitaten mit uns ned HEUTE zmittog beim Chris auf da Modöbaumess MEETEN ??? Oder bist du fraunk zwa moi auf dera Mess ?

… ÖFFIS und WIEN haben was gemeinsam … beides 4n Orsch Börny, ned bäs sein. Überteuerte Fahrscheine UND von euren idiotischen Parkscheinen will ich gar nicht reden !!!

Wenn i mit da Frau auf die MH fohr (U6) brauch i trotzdem a Auto bis zur Perfektastrossn. Daunn kost des jo mittlerweilen 2,10 Euronen wenn i ned irr. So jetzt 4 schnelle Rechner … 2,10 x 2 = 4,20 wieder ham x 2 = 8,40 Euro !!!
Do brauch i ka U Bauhn. Mitn Goif fohr i zu zweit um 5 Euro hin und retour und im 15ten Hieb vis a vis da MH Strossn derf ma gratis parkn.

Was noch als erschwerend dazu kommt … die Idioten wollen die Menschheit umstellen auf die Öffis und werden regelmässig um 20 Cent teurer schneller als jedes andere Unternehmen, scheiss drauf.

Und jetzt das aller wichtigste WARUM ICH nicht mit der UBahn fahre. Zu der Zeit (JETZT) wo die Verkühlungen und Grippen umgehn gibt es keinen Platz auf Gottes weiter Erde wo man sich mit größerer Sicherheit ansteckt als die Öffis.

Darum … günstige Autos fahren, kan Leasing Bayern der 7 Kilo im Monat kost und auf den die Hunderln genau so brunzen wie auf an Skoda … sondern a günstige Vehikel vur da Tür parken UND halt nicht zu faul sein a Stückerl gehen in Kauf zu nehmen. Dann braucht kane Öffis.

Morgn Onki :wink:

Jo dem Treffenden & Wahren Text gibts meinaseits nix hinzu zu fügn außa 100% Zustimmung :wink:

Schönen Tag noch und Beste Grüße auch an Fr .Gerry :grin:

Lg Pg

… Bist heutre a auf da Medellbau Messe ? Unser Chrisi 600 RR wird uns kulinaRRisch verwöhnen und mei Rollstuhlpilot da Cpt. Mike Gold is a dabei … da Neffe und da Börny a. Quasi a Geheimtreffn :wink:

Bessa Nicht Herr Gerry :grin:…sonst kaaf i wida Ferngsteiate Fliaga und so Zeichs :sunglasses: (wie früha schon amal) :eyes:

Außerdem is da klane Umbau aum TZR le so weit abgeschlossen , das ich Den Heutigen Tag dazu Nutzen werde um a Probefahrt zu wagen .Werd bei Gelegenheit a Poar Buidl und eventuale a no a kloans Vid mochn und es dann (Wenns ma gfoit :grin:)…hier einstellen .

Wünsche Dir Euch aber gern Viel Spaß auf Dera Mess…weyl des is es Wichtigste !

Ciao Pg

… daunn gfrei ma se auf a geiles Video und schau dast scheh obm bleibst !!! Es is scho feicht und laubig :wink:

…Stimmt-Danke :smiling_face: Wers ma Ausrichtn :grin:…owa aum A-Bandl werds ned so schlimm seyn , und da drauf foahr i a -auf Jedn Fall -weyl des bei meine 2 Taktale dazua ghert :wink:-bzw Bedingung ist . Und wenns des ned können oder wollen :cold_face: , werns abgeschafft und aus :grin:
da gibts koa Fedalesn -Entweder für mich oder gegen mich !..Des Guitat a wos Foahrzeige betrifft :grin:

Lg Pg

feicht o.k. aber laubig :eyes:

a haarigs video :wink: :grin: :grin: :grin:

chris

passt scho so- Hr Sciron :wink: …da Onki hod des scho Richtig gmoant ghobd :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Jo Onki :grin:…Laubig woars scho- im Weana Woid :smiling_face:…owa ned auf da Stroßn :wink:…dafir is De Video Qualität , Gscheid Beschissn :sunglasses: :grin: …is ma owa a Blunzn , bin eh ned da Freind von sowas , moch so Filmchen selten bis goar ned :eyes: . i hob mein Fuim Liba Persönlich im Schädl , do hob i mehr davon :wink: .
Ab 2.0 foahrt a Greßane Duc Monsta vorraus , hob ned Viel gsegn aba Geräusch Kulissen mäßig :grin: ) is oba a wurscht …ab 3.50 woars daun Irgend a Honda oda Yamsn , Die unbedingt üwad Mittl Linie foahrn muaß-und im weg steht :cold_face: …bis daun Wer entgegn kimmt -Genauso auf da Anderen Stroßnseitn :sob: ,daun scheppats wida und Neamands is wia imma Schuld :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:. mir is des Egal über Die Mittellinie foahr i Nie , Ganz Egal wos is …eha steig i aufd Brems -Hextns amol auf ana Rennstreck , wos bis jetzn oba a selten vorgekommen ist .

Wie gsagt Bitte Die Qualität zu Entschuldigen , und hoffe dosd ned glei aun Augnkrebs griagst , oda Direkt Erblindesd :grin: :grin: :grin:

Scheenan Obnd noch & Lg Pg

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Nutpcl8MS1E

do mochst ma launge Zähne mit deinem Video und daunn is privat i woits a auschaun leider gesperrt für mi :rage:

ach so :eyes:…Tschulligung :grin: , daun moch ichs halt Öffentlich … :smiling_face:

bzw probiers amol :grin:

Lg Pg

i hoff des funzt jetzn :grin:

- YouTube

super funct alle Achtung kenntast mitn Peda augreifn nur a bissl entäuscht war ich wie der eine dich bei der Kreuzung versaglt hod :grin: :grin:

… vasaglt schaugt andersd aus :grin:…i dad sicha nimma Lebn ,(Nach knapp 30 Joahr Moppal Fahrpraxis ) wenn ma des Öfteren wem Die Vorfahrt nimmt wie im Fall von do :wink:-weyl des is meist a Bissal Ungsund . NUR aun Augnblick späta noch Dem der Links oh Bogn ist -is de Dosn und Aundanes Zeichs komman(Am Vid bei 3.30 )…Nur a Noar dod dem daun hinta her fahrn …Für wosn auch :eyes:…Außadem hob i eam späta eh wida eighoit …Weyla sich mit Seym Schwarn Viel Ps Krapfn, Viel mehr Konzentriern muaß, dosa ned obavoit im Winklwerk ois i mit meina Klanen Bergziegn :sunglasses:…Owa um des gehts eh ned :wink: …Es geht darum -Fit zu Bleiben auch üban Winta …Und es Wichtigste : SPASS MACHEN MUSS ES …sonst kaun is glei bleybn lossn …

Lg Pg

loss mi a a bissal deppat redn des passt scho so muaß jo ned sei das ma so knopp fur an Käfig aussafohrt :eyes: