LeoVince Pleite

die italienische sito gruppe insolvent ???

http://www.bikeundbusiness.de/markt/articles/421819/

griasserl

… in einer Zeit wo jeder Waldschrat einen Akrachovic fährt. Wir vergessen auch dass Sebring oder Remus hervoragende Puffis bauen.
Aber die erfangen sich schon wieder …

Jo schod drum …Aber auch Nur wieder eines von Unzähligen Spielereien im Kapitalistischem Kumml Globalisierungswahn , Der Falschen Umverteilung , von Werten . zum Nutzen Einiger Wenige , und zum Schaden Vieler :cold_face:.

Die werden sich halt Jetzn a Neiche Rechtsform zamm Bastln bzw Um -Fiirmiern und daun gehts weida :wink: , a Poar Kleinere Zulieferer werdn daun halt wie so oft wida durch Die Finger schaun , und auf Ihre Offenen Rechnungen bis zum Sainkt Nimmaleins Tog sitzn bleybn :grin: . ist auch Logisch das Ganze beruht eben auf Die Vollkommene Zerschlagung Mittelständischer Unternehmen , weyl DIESE den Bildaberga a Dorn im Aug sind , und dabei Stört Alles zu Zentralisieren, weil ma do eben mehr Reibach mochn und Macht erhalten kaun :wink:

Lg Pg

Stimmt hob selba an Remus Okami! :slight_smile:

Hob a nie vastondn warum Ktm net mit Remus zsomm orbeitet sondan mit Akra! (?)

evtl- Günstiger in Der Fertigung und auch Ein Bekannterer Name …woasst scho Wer Zahlt schafft an . Oft bleibt Denen Ned Viel Anderes übrig , wenns scho Unbedingt a Gewinn Orientiertes Unternehmen seyn müßn , noch da Momentan Bestehenden Lemming Weltordnung .

Lg Pg

… Akra deppat san … is wie an BMW Fohra erklärn dass bessere Autos gibt.

…es gibt a noch wos aundas ois wia BäMWää??? NIE!(i schreib do amoi fiarn Schrotti) gggg

…darum reißt’s as imma so, waunn maearna im Koffaraum hängt, weul sa sich ned und ned schleichn woin!!! :wink: :grin:

…kunnt des haßn, das so wos hiaza büllich zum Hobn ist???

I man, i brauch earm ned, auf da Suzi klingt der ned soooo toll… owa es is hoid a Bude mehr de krocht… ned scheen!

… Vorfahrt :wink: aber seit jeder dahergrennte Pemschtl an Bayern fohrt is es a NoGo. :wink:

Bei uns in Wien sogt ma jo iwa BäMWää de NED fabriksneich und UNTA an 5’a san, gauuuuunz schiache Sochn… do schreibt ma sie jo quasi an bestimmtn Voik in da Nochbaschoft, bis zu den Posporusaunsässigen zua, und benennt diese daunn a so, mit dem Aunhängsl „…- Kraxn, oda …- Bomba“!!!

Da ich mir so einen Germanenschlittn niemois nie NEICH leisten werde können (oisa an der ma a G’FOID!!!) werd i wohl nie nicht so wos foahrn?!

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiieleicht amoi des Mowed… owa… NA, bis i ma de S1000r leistn kaunn… oisa so in siebn Joahr, werd i endgültig nimma auffekumman auf de Bucktn und schau irgend a Automatikdosn reitn… mit eingebauter Gehhülfe! :worried: :cry: :cry: :cry:

… so schlecht bist ned beinaunda. Jetzt wort amoi bis dei Kreiz wieder in Hochform is, des wird sicher noch bin Summa 2014 dauern. Und daunn nimmst 10 Kilo oh und bist direkt a fescher Bursch mit neiche Bremsn :grin: :wink:

i hob a an Akra drauf , den Okami wollt i aber ohne Abe uninterresant noch dazu hob i nur Deutsche Händler gfunden und des brauch i ned das des Glump erst noch Germanien transportiert wird und daunn wieda zruck :sob: :rage:

a Leo Blechbixn auffeschraufn auf die Banditin :grin:

… bei meiner wor der BOS drauf und der pass a.

…i hob gestan ane meina Tujen umg’saglt… mit ana Bosch-Sog… ehh ka Schlechte… owa „de“ Tuja hod aus DREI Schenklblade Stämm bestaundn, guat vier Meta hoch, de natiarlich heizbar zerstückelt werden mussten… daunn glei de Heckn auf a erträgliche Hechn g’schnittn usw.!

I trog des Kreiz in da Schlingan… bin heit noch Kaugummi… na i werd Oid und des a bissi zu schnö fiar mein G’schmock! :sob: :rage: :rage: :rage:
De Schwizarei no dazua wodurch ma sich gleich a bisserl verkühlt… i sog da… friahra hob i iwa des „Oidherrngeraunze“ imma g’locht… deppata Bua, deppata woar i… :worried: :rage:

… i gspia des a scho in da Hockn Börny … meine vier Hallen san aun maunchen Togn afoch zvü und host eh aum Freitog gsehgn … de Toge nemman ka End bei uns. Schau - in 15 Johr is der Spuk vabei und mir sitzn so ma no lem aum Meer auf an Bankal und fiadan die Mövn … und ham kumma nur mehr zu Weihnochtn.

…z Weihnochtn is oarschkoid, noss, schiach, iwaroi spühn’s des schaß Wäm mit „last Christmas“ :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:

Do bleib i liawa glei bei de Plitschka-Platschka, oda sunst wo, wo’s woarm is… waunn’s ned sooooooooo weit und teia warad… Philips Iland… des wär geil! :wink: :grin: :grin:

Apropopsch… Rennan g’sehn???

alt wirst doch nicht…Du wirst höchstens der Älteste!:D) :D)
lg>drehzahl<

… Putztog und jetzt gemma zur Hammy in Posthof auf a Melausch :smiling_face:

… moch mi nur fertig :grin: