Erdbeben

Hy Fans

In Wr. Neudorf war soeben ein Erdbeben. Wo war es noch spürbar ???

bist leicht umg’fallen?
host da hoffentlich net wehtan?
lg
martin
:grin:

bei uns wors a zum gspiern owa de Deckn is ned owakumma :grin:

Circa gleich stork wia des vur ca. 2 Wochen … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… lag in Neu Guntramsdorf. Steht schon im Internet :wink: Es war ein 4,3er.

… Nichten … Neu Guntramsdorf, in 10 km Tiefe hod si wos dau und mei Schreibtisch hod leicht gwocklt und NA I BIN NED BSOFFN :wink: :grin:

Bis zu Stärke 4,2 - Vier Erdbeben erschütterten Ostösterreich | krone.at

:grin: … weu bei 4,2 warad des a orsch Deckn :wink:

… hob i ned gschpiad … do hob i gschloffn :wink: oba heite um 19:17 wor sogor i no woch :smiling_face:

do klinisch tot des wor um viere in da früh mi hots ausn Bett gschmissen daunn hob i glei de Blosn entleert und mi wieda hinglegt :grin: :smiling_face:

… aufqueckt.

Und bsoffn brauchst do a goa ned sein:
http://www.youtube.com/watch?v=WKzaXrP1nnw

:wink:

eh ned lustig daunn sitzat mei bsofferne Nochbor über mir bei mir im Wohnzimma und des wü i ma ned vorstellen :sob: :rage:

… dazöhlns do ned mei Gschicht, und gebms es ois de Eahnare aus, hearns … :sob:

:wink: :smiling_face: :grin:

… gmant „Spotzl, so org wors scho laung nimma“ … i hob daunn gschaut dass sie kane Nochrichtn sehgn kau … :wink: :grin:

wos du worst a brunzn :wink: :wink: mochst ma a ois noch :grin:

… intaressant ob do in Wean a klane Flutwöllen im Kanäu wor, wäu olle umd sölbe Zeit obelossn haum … :eyes:

:cold_face:

… über mein festn Schlof haums scho beim PzAB9 grätslt … wenn i büsl daunn büsl i, do kaunn sei wos wü :grin:
Jeder Alarm is ma aum Ohr(sch) vabei gaungan :wink:

… es leicht fia a Gerryatrische Blähung ghoidn? :smiling_face: :grin:

worst a in da Pension Martinek i wor bei de 37er :grin:

negativ weu des miassat bergauf rinnen i wohn in da pannonischen Tiefebene :wink: :grin:

… des kaunns noch 28 Johr unterscheidn :wink: