Wildcard für martin bauer

na es geht ja doch was weiter,
nexter wildcard einsatz beim finale in valencia,

http://www.motorsport-total.com/motorrad/news/2013/09/weitere-wildcard-einsaetze-fuer-bauer-13091616.html

sogar auf dera seiten ein kleiner bericht

Bauer GP 2014

…find’ ich das Spitze!
lg
martin

auch wenn der Martin nix reissen wird, da besteht doch Hoffnung irgend wann mal den ransomaten wieder in der Gp anzutreffen :wink:

… und endlich wieder amoi wer dem ma mit Recht die Daumen hoidn kennan :wink:

wer sogt, doss I nix reissen werd??? :grin:
lg
martin

Das ist schon was wenn er die Chance wahrnimmt.
Warum ist er eigentlich gestürzt? Ist mir irgendwie entgangen.GSD
Wie dem auch sei ich freu mich schon auf seine nächste Teilnahme.

 
 
bei allem Respekt aber mit Lorenzo und Marquez wird es etwas schwierig werden
mit den Crts wirds schon passen
lg

und mit dem was das bike gekostet hat ist es ein wahnsinn was er für zeiten fährt. nachdem er nächstes jahr 5 rennen fahren wird trau ich mich wetten dass er es zumindest einmal in die punkte schafft

na ja,das erwartet woll auch niemand,
aber ich denke schon,das sich der ein oder andere top 15 platz ausgehenkönnte.

griasserl

des könnt schon was werden,der martin is jo a guater entwickler,was ma so höhrt.
is a jo in der sbk wm,nicht zum zug gekommen,weil ktm des projekt gestoppt hat,
und er ,der herr bauer,ein angebot aus japan ausgeschlagen hat.
vielleicht mocht jo der brause hersteller,sei börserl a bisselle auf…
donn könnt ma a tolles team auf de radeln stellen,

griasserl

das der Martin ein sehr sympatischer Mensch ist auch der Rossi war begeistert von ihm nach den gemeinsamen Testfahrten in Brünn

da vale is vo jedem begeistert, der longsoma ist wia er söba :grin:
hoffentlich geht „ins“ nit glei wieder des geld aus :eyes:
griasserl

Weil de MotoGP mehr Medien anlockt als die SBK und a ned mehr kost, hat er im Interview gsagt, der Herr Bauer

nutzn earm de medien,waunn a nuar hintn nochfoahrt :rage: :rage:schau da den Moto2-WM Toni Elias aun…is jetzt 2 Saisonan in da Moto2 umadum gurkt…den wolltns scho stanzn…am letztn WE is a bei SBK-WM in Osmanien gfoahrn…u.auf aunhieb mit da RSV auf P6 glaund!
oiso waunn i a so nimm,miasst do fia den IDM-Champ bei da SBK mehr drin sei ois bei de CRT Geräte,oda??am end zeigns do bei da MotoGP a nua de…de ums podest foahrn!!da anzige vo de CRT-der öfta in da glotzn zum segn woar-is da Aleis Espargaro bis jetzt,de aundarn san eha Beiwerk,so wia z.bsp.da Karel jr. :cry: :cry:

obs an sinn mocht mit dem relativ hohen alter in de motogp einzusteigen …denk…
na nit wircklich…oda ???
alerdings ,sehe ich das projekt ,crt team austria,sehr woll positiv,
ein team aufzubauen,braucht doch etwas mehr als nur einen flotten fahrer.
leider fehlts woll auch am nachwuchs,wenn i des richtig sehe…
do is jo weit und breit nix ummer…schade…

de sbk wm :grin:
überlossen ma dem reitwagen und dem roland resch :wink:
weil der herr bauer, hat ja schon mal ein angebot aus japan ausgeschlagen,najo solche angebote sind selten …

griasserl

gr :wink:

Servas :grin:

Wos i gehört hob is ihm in da erstn runde oana von de onderen CRT foara vor ihm in ana kurvn in de linie gfoan, und weil da Bauer so a guada lopp is hot er lieber obbremst und is söba gstürzt, ois wie dass er in sein erstn GP einsotz unangenehm auffoit indem er glei in da erstn runde an Stammfoara vom moped hoit… :eyes:

Wir warn dort hom uns des spektakel direkt life im Omega ongschaut! Der Bauer woar sauschnöll unterwegs hot a in de Trainings leicht mit andere CRT´s mitghoitn…
Im Rennen war er jo a schnö gwen, zuerscht hot er zwar noch sturz de wo´s um was gegangen is überrunden lassen aber danach hom eam einige CRT Stammfoara eigendlich über de renndistanz nimma einhoin können obwohls da nur wenige sekunden gfehlt hot…
Schod hoit des mitm sturz :rage:

Hot mir voi daugt und mir san beim überlegn ob ma zum Saisonfinale noch Valencia fliang an Bauer nochmoi gscheid de Daumen druckn!
I gfrei mi drauf! :grin:

LG Da reini

na jo des konn ma oba so nit vergleichen,
der max (is nit mei freind) oba der hot doch ondane sochen heimgfahren,
in da 250ga a zeiterl nit zum biaggen,in der 500 wm,a mocht,oda siehst des ondast…
es gibt koan österreicher der annähernt solche ergebnisse eingefahren ist.
vom carlos reden ma jetzt gornitta.
da max mit absolutem topmaterial,hot oba a sei zeitel gebraucht.

griasserl

Das der Michi Ranseder auch mal die Möglichkeit bekommt aber dann mit dem Bradel seiner Honda :wink: