Dobrodošli Hrvatska !!!

Aktuell

Mein liebstes Land ausser Österreich endlich auch in der Eu !!! Freunde, jetzt gehts bergauf mit eurer Wirtschaft :grin: :grin: Autos werden billiger, Müch a und überhaupt … Bockhendln foin oba vo de Pinien … freuet euch !!!

:wink: Mir haum an Mock ghobt … wer hod eich auglogn ???

wos isn mit da Edara :eyes: …is Die pletzlich zu Siemens Croatia gwexlt oda wos?

… die Ederer is no immer in Österreich ABER ich habe da schon so eien Therorie …

Die Krowodn sehgn jedes Johr uns Touristen wie wir vollgepackt mit den schönen Euros, an IVrer Golf Baujahr 2000 und an SirOliver T-Shirt um an 10er im Ausverkauf zu ihnen eilen um die Strände mit unseren fetten Kadabern zu verschönern … und das werden sie gedrängt haben „wir wollen das auch alles haben“ … :wink: Na kannst so gewesen sein ?

werdn eh sen wos davo hobn … scheiss dreckspack EU  :rage: :rage: :rage:

ZIVIO TITO !!!

… sa se gsogt haum:
"Waun ma des in Zukunft vahindan woin, muaß bei uns genauso Orsch sei, wia bei denen daham … " :wink:

… Jo sog, host du den Josip noch kennt ? Eicha Heiptling wor übrigens Österreicher !

… auch diese Version kann ich mir gut vorstellen … :wink: und das wird passieren.

…mi jedenfois so laung wia meglich mit meine zwa Hawara dagegen versuchen zu wehren!!!

Da Reli und die Lintschie ?

… in Österreich Ungarn.

Ja er war ein großer Politiker :wink: und hat euer Land zusammengehalten, wurscht wia.

… in Österreich Ungarn.

Ja er war ein großer Politiker :wink: und hat euer Land zusammengehalten, wurscht wia.

… in Österreich Ungarn.

Ja er war ein großer Politiker :wink: und hat euer Land zusammengehalten, wurscht wia.

na hob i ned … wurscht - laut den erzählungen der bisi älteren generationen woas scheeee… und jetzt is a schaß

nach dem motto - WE GOT IT ALL AND WE FUCKED IT UP

aso - war er das …i glaub nit … owa i lass mi eines besseren belehren onki guru gerry

… in Österreich Ungarn.

Ja er war ein großer Politiker :wink: und hat euer Land zusammengehalten, wurscht wia.

so woas … egal - jetzt is wurscht … 

de sein von da Scheisse umgstiegn in die Jauchngruabn.
In 5 Joahr hobn sie donn den Euro a…, wobei: gibts die EU in 5 Joahr noch?

Im Übrign hot da Josipovic` in an Interview von sich gebn:

„Sollte Kroatien eines Tages zum Schluss gelangen, dass es lieber unabhängig ist,
Kann es ja aus der EU austreten. Doch wie ich sehe, hat das kein Land bisher getan.“

Der hot noch nix gheart von die englischn Obsichtn.

An Vurteil hots fia mi. Frogt mi kana mehr, ob i wos zum Vazolln hob. Bleibt mas Liagn dasport. :grin:

… owa mehr da Smith und da Wesson… :wink:

unsere Steuergelder bringt die Eu nach Kroatien somit wiss ma wo unser Göd hikummt :sunglasses: :eyes:

Austredn kaunn a eh da Herr Josipovic :grin: und ma sollt eam a vazöhn WARUM nu kana austredn is aus dem europäischn Irrsinn.

… do foit ma immer der Spruch ein … „Gott schuf den Menschen - Samuel Colt machte ihn gleich“

[image]http://www.metmuseum.org/toah/images/h2/h2_1995.336.jpg[/image]