Langfinger

Gestern von meiner Tour zurückgekommen stelle ich meine Holde wie gewohnt am Parkplatz ab und was muss ich sehen?
Meinem Nachbarn wurden die Endtöpfe geklaut!!! Dankenswerter Weise haben die Arschlöcher die Schrauben liegen lassen. Natürlich habe ich bei der Rennleitung sofort Protest eingelgt, die es aber nicht sonderlich zu interessieren schien. Auf meine Nachfrage ob ich ihnen das Kennzeichen des trötenlosen Motorrad geben sollte, damit sie dem Besitzer Bescheid geben können bekam ich " Ah, ah jo"
Fazit aus derer Gschicht: In Wien muas ois Original bleibn wei sunst bist Sponsor der EU Erweiterungspolitik. :face_with_diagonal_mouth:

Nicht nur in Wien. Die Schweiz ist in Sachen Einbrüche auf 100’000 Einwohner Europameister geworden. :cold_face:
 
… und die meisten Einbrecherbanden kommen hierzulande aus Frankreich.

Sind oba Meist kane Echtn Franzsosn , und wenn daun Passfranzosn :rage: …(Genauso wie hier, oder D )wiaso schreibst es ned dazua , wenns eh Jeda weis :rage: , Nur aus Gutmenschn Getue Die Pappn für immer haltn ?..und sich Nix zu sagen traun weyls Einen eh nicht zu betreffen scheint :eyes: , bis es dann ebn so weit ist :cold_face: …Geh Eine inan Häfen Deina Wahl und schaug wiaviel do Drinnsitzn , Die Rechnest daun um Zur Eigentlichen Bevölkerungszahl des Jeweiligen Gastlandes…Da kannst Nur no Kotzn ,do sind 70 % Migros koa Seltnheit sondern Scho da Normalfall… und Jeden Tag gibts aun Typischn Neuen Einzelfall , Nur weil Nicht seyn darf was nicht seyn kann… :wink:

Guat Nacht Europa :smiling_face: , schlaf Gut , fest Und Tief- das es Baldige Erwachen ned goar so oarg einehaut

…bis zuletzt wurden in den Presseaussendungen von polizei.gv.at bei geschnappten Straftätern immer auch die Vornamen genannt und das waren ohne Übertreibung zu gut 100% keine echten Inländer. Welch Zufall, dass mittlerweile keine Namen mehr genannt werden…frei nach Udo Ulfkotte: zu wahr, um schön zu sein.

Unabhängig Davon wos da Grod im Lande so los ist …gefällt mir eins Ganz Und Gar Nicht , und zwar das Verhalten Der Gekauften , (bzw wenns Nicht Funktioniert ), Bedrohten Presse.und Sonstigen Medien wie TV usw Fast Alle machen mit ,(GENAU WIE DAMALS -EH SCHON WISSN :cold_face:) Inzwischen keine Namen mehr zu nennen , oder Überhaupt Eu -Kritische Artikel zu Verfassen …wenns Ein Einzelner macht Fliegt Er raus , wenns Ein Ganzer Verlag , oder Verlags Gruppe macht , gibts Sanktionen , keine Werbe Aufträge usw mehr …Das Ganze ist so Kindereinfach , zu verstehn , wenn man Nur a Bissal Normal und Ohne Vorbehalte drüber Nachdenkt , a Studium ist dazu ned Notwendig , da Reicht da Vielzitierte Hausverstand .Weil?..Was ist sonst Der Grund das Nicht mal mehr Vornamen genannt werden ?..Nein Die Politiker wissen Ganz Genau , das mit den Meisten Normal Denkenden Das Ganze Nicht mehr lang Funktionieren wird …daher Der Stimmenfang , bei Denjenigen , Die Der Meinung sind Der Staat bzw Der Steuerzahler Schuldet Ihnen aus Unerfindlichen Gründen Irgendwas …(Hallo wo war Bitte Die Leistung??) …Auch wer das Genau ist braucht man nicht Extra aufzuzeigen , auch das wird immer Bekannter …Erst gestern gabs Wieder ein Feines Demo Ereignis in Wien :eyes: , was Genau Die Momentane Lage wiederspiegelt -bzw WIE WEIT ES SCHON GEKOMMEN IST

auch hier kann Getrost Die Nazi Keule Stecken gelassen werden …Sie ist Langsam Genauso Tot wie Die Damals Verantwortlichen , und verfängt Nur noch bei Den Dümmsten von den Dummen …Weyl wenns so ist , dann kann man sich ja auch mal Gedanken umd Den 12 Sept 1683 machn …wie Wärs mit einem Volkstrauertag …scho Scheiße ,für Einige Gutis das Diese Zeit Nicht Unter Wiederbetätigung fällt-Gell :grin:

Währet den Anfängen , und wenn Nicht dann ists auch Gut …Jeder wie Er will , solange Er Niemand Anderen stört ,und - oder sich durch Ungerechtfertigte Machtansprüche auf Kosten Anderer Bereichern will …Noch dazu mit Problemen Die Österreich gar Nicht Betreffen . Aber Genau daß passiert Leider Momentan :worried: , mehr oder weniger zum 3 mal, wenn auch über Die Hintertür :cold_face:

Freundschaft Genossen :grin:

pg

ist es dann noch wenn man liest wie neulich:"die Täter wurden auf frischer Tat ertappt und nach Festellung der Personalien(geb. Rumänen) auf freiem Fuß angezeigt. Die werden sich zur Verhandlung in ein zwei Jahren hier vor Gericht erscheinen!

das ist eh schon Normal geworden :cold_face: …hilft Alles Nichts …da fällt ma grad ein Nicht Unwichtiger ein, in Bezug auf Vindobona :eyes:

[color=#0000CC]
Blicke oft zu den Sternen empor – als wandelst du mit ihnen.
Solche Gedanken reinigen die Seele von dem Schmutz des Erdenlebens.

Mark Aurel [/color]

oda in meina Eigenen Intapretation :eyes: …Wahltag ist Zahltag :smiling_face: :smiling_face: :sunglasses: :wink:

Lg Pg

es ja toll, dass Du jetzt die Schuld dem Besitzer des Motorrades in die Schuhe schiebst. Eh klar, wie konnte die Wanze sein scheiß Motorradl dort hin stön, wo grod da Rumähn mit sein Bus spoziern foat. Des Oaschloch kafn ma uns, den moch ma fertig!!!
Ich für meinen Teil sag Dir, dass Du Täter und Opfer vertauscht.
Und zu deinem Beispiel mit der Uhr, ich würde diese aufs Fundamt oder der Polizei bringen. Würdest Du sie einstecken?

Weis grod so schähn rennt: des mit den Garaschen is jo sche, waun ma se de leisten kaun und waun ma üwahaupt ane kriagt. Bei mir im haus gibts kane und bei der im Nochbahaus derfn kane Motorradl eine und bei dera 5 Strossn weida fladerns glei de Motorradl aussa saumt Endtopf. Hmmmmmm, stimmt wos sogst denn daun eigentlich wauns da des Eisn aus da Garasch fladern? A söwa schuid, weilst kan Hund drinnan host und ka Bufn de söwa schiast
:sob: :face_with_diagonal_mouth: :eyes: :sob: :face_with_diagonal_mouth: :eyes:

Hallo eschtmal nix mehr schraubn sondan anschwasn vorne
a schloss hintn a schloss und abdeckn in bodn an anka eine
montieren mit ana kettn ca 250 kg schwer befestign
Alarmanlage mit berührungssensor des braucht ma im
schönen wien :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

a Aunkagobi hod, hüft da des weng. Mit a bisserl an Schmoiz is des weg.
Noch amoi, warum soi i mei Göd ausse haun fia so a zeigs. Warum kaun i mei Eisn ned anfoch do ste losn wos is und des Lenkrodschloss soid dafia gnua sei?

… oba do zäumst scho a bissi des Pferd vun da foischn Seitn auf.
Ned nua, daß ned a jeda ollawäu a Garasch im Rucksock mithod, is do ned der dems Motorradl ghert schuid , daß de gaunze Grenzenlosigkeit a des Orschlechstum fördat … :eyes:

… kennma scho und dann sant olle de teiren Kettn und Onka furt … bloss de Kraxn hobms steh lossn … :wink: :smiling_face: :grin:

Hallo erschtmal ???
des tat obe eh passn a kraxn mehr auf dera wöld

Eahm schaug o da Maulaff wüll aufmuckn oda woos … ?
I hob me vurgstöllt … bloss weilst wieda Internetzvabot aufbrummt kriag hosd und deswegen des vasammt hosd brauchsd net moana dasd me anraunzn kost Manndei …
Haben Sie überhaupt gedient, haaa? San Sie überhaupts Satisfaktionsfähig?

Eahm schaug o da aufgstöite Nosnramme mecht a scho frech wearn …
Hallo erschtmal ???
Dad der umadumplärrn … :smiling_face:
:rage: :wink:

So Manna - Motorrad Tratsch - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

vasteh i eh ned lossn a im Winter ehna Radl auf da Strossn steh i glaub de haum zvü Geld da warat meiner Meinung a Garasch bülliga als de Reperaturen oda waunns gstoin wird owa wos soi ma se do Geaunkn mocha

i hob a de Mowedgaderobe in da Garasch umadumkugln und ollas zum woschn mechat des ned vamissn :sunglasses:

… leiwaund is, bestreit jo kana.
I bin in da glücjklichen Loge sölba ane zhobn, I was wos ihr mants.

Oba trotzdem find I de Aunsoge, daß si ana ned wundan derf, fia den foischen Aunsotz.

Wia Du schreibst, a Garaschtiarl kaun ma a aufmochn. Und daun?
Sogt da da nexte, des warat net quesn waunst da den Esterhazybunka leistn kenntast, Du Lusa?

Do warat eppa wirklich bessa, mia kaufn uns de Goifpracker und wortn nebm de Moppetn damit (Ob ned a potentiella Goifboi des Moppal augreift …) :smiling_face: :grin: :grin:

Hat leicht jetzt einer von de Muppets da herinnen tatsächlich geschrieben, dass der Motorradfahrer/Besitzer an irgendwas selber schuld ist?

Wahnsinn, den Muppets geht’s echt nur darum, dass andere Meinungen aus Prinzip verkehrt sein müssen. Haha!
Lass dir das genau erklären, ich wette da wartest ewig drauf.

… do bin ioba froh … der Retter ist da und bringt eahm de Röhrl wieda … ois wiad guat … :rage:

… ma fürchterliches.

Wenn des a geheime Listen is, und Du host mas jo jetzt gsogt …

… wos muaß denn jetzt mit mia gschegn? :hushed: :hushed:

:smiling_face: