MK 1971 - Sonderstammtisch leider storniert

Werte Kollegen.

Leider hat es sich zugetragen dass der User der uns eines Besseren belehren wollte nicht dazu bereit ist sein unermessliches Wissen an uns weiter zu geben.
Der Sonderstammtisch ist daher abgesagt, leider.

lg

… werd des reichn? Warat des net besser mir machn des jeden Samstag aber dann im Rahmen einer Videokonferenz via Skype o.ä. von 10.00 Uhr - 18:00 Uhr und zusätzlich täglich das aktuelle Thema als kurz video direkt aufs Handy oder zum Download via You Tube … wanna Zeit hod da Meister … ned dasma dann doch zgring sant fia a solchene Exklusivbehondlung … vülleichd derfma bei guata Führung dann a mit auf die Orchn mit der a olle braven Leit daretten duat … net dass mia grausligen Mentscher dann amoi in da Höll brotn müassn … :smiling_face:
:grin: :wink:

Ich halte nix von Vorträgen dieser Art. Aber über Fahrtechnik und Sicherheit zu reden hat immer Sinn wenn man es will. Nur daran wird’s wohl scheitern, am wollen.

… reden drüba geht ned, weil mia sant ja zbleed zum dazölln … oiso wirsd scho an Vurtrag hoitn müassn werta Meisda … :grin:

Jaaaa!!!..Guate Idee , schlage folgendes vor :smiling_face:
Von 5.07-7.07.2013 findet in Ybbsitz in Niederösterreich ein Zweitakttreffen statt.

Des is goar ned so weit weg davon , und außadem saind de 2T Foahra a Gaunz Gefährdete Gruppn wauns ums Thema Sichaheit geht :grin: :grin:

ps
da MK 1971 …is eh Irgend a Dopplnickla und oda Ehemaliga hier auf 1000ps …Ihre Namen könnens x mal ändern Nur Ihre Schreibweise ned wirklich die is und bleibt Ihr Fingerabdruck :wink: , außer Sie Finkelns ganz Geschickt ein , aber des mochn eh Die Wenigstn, weyls Zs Bleed dafir saind :grin: .

Lg Pg

Wegen paar Hanseln die sich angepisst fühlen wenn ma über Unfälle ned in die „chancenlos-Kerbe“ schlägt?
Eigentlich machts euch ihr damit nur selber zu Affen.

Jeder schlechte bis halbwegs gute Motorradfahrer ist froh wenn er hört oder liest was er anders machen kann. Nur die alten, die seit Jahrzehnten nichts dazulernen wollen, die bleiben hält auf altem Wissensstand stehen. Passt ja, aber lassts mich damit in Ruhe. :wink:

Übrigens eine Frage: Wenn du die Augen schließt und mit einem Stock über den Boden fährst (so wie ein Blinder), spürst du die Bodenbeschaffenheit im Stock oder in der Hand?

… wos soi dran verkehrt sein, wenns solang funktioniert hod … oda anders gsogt, bloss weils nei is isses no lang ned bessa …

bei unserer klicki bunti Jugend hob i eher den Eindruck, dass es mit Wissen eh nicht weit her ist …

… und aussadem … verunsichan Sie mich nicht mit Argumenten, meine Meinung steht eh fest … :smiling_face: :grin: :wink:

Wenn ma di net ärgern und in Ruah lossn soin … bleib hoit oafach dahaam

Niemand behauptet, dass Jahrzehntelange Fahrpraxis verkehrt ist.
Aber es ist verkehrt zu denken, dass man bei Unfällen halt nix anders machen hat können und einfach wer oder was anderes Schuld ist.

Weil wenn zb zwei Motorradfahrer zusammenfahren, hat ja nach eurer Logik keiner Schuld und keiner hätte was anders machen können. Genau darum geht’s, einfach das verkalkte festgefahrene aufzuweichen und den nächsten vermeintlich tödlichen Unfall zu überleben.

Warum euch das so anpisst könnts euch ja gern am Stammtisch fragen.
Vermutlich sitzt sogar einer dabei und sagt „Aber eigentlich hat der vollkommen recht“, wenn er ned zu feig dazu ist.
Na feig is der falsch Ausdruck, man will sich’s mit den Platzhirschen einfach ned verhunzen.

… mir kumman eh ned zsamm … weil i glaab da föids oafach am grundsätzlichen …

i foar a scheene Rundn … stöi dann hinterher des brave Ross in die Garasch … davor gibts no a bissl Fuadda und wann ses brauchd a bissl Öi … dann ziag i des Mopedglump aus und gfrei mi weils schee woar …

i muass oba ned wia du dann hinterher an Aufsotz schreibm in dem i ollas rekapitulier und darlege warum mi die Mam (oda wannst eh scho älder bisd die Hoide Gattin) morgn wieda ausse losd …
i werd a ned obgfragt um den Lernerfolg zu testen … i foar wia i mog und guat iss … do brauch ich kaan Obaleehra der mi zwiefelt … :wink:

und wannst amoi wia i seit ca. 35 Joahr mit zwoa Radln motorisiert unterwegs bisd dann wearst a du begreifn, dass ma ned olles mitm Hirn dareisst … wanns da gheart dann ghearts da … do gibts nix zum bessa machn oda draus lerna … du triffst in Sekundenbruchteilen eine Entscheidung mit der du, ob richtig oder falsch weisst du vorher nicht, lebn muassd …

Also loss mas oafach es bringt mia nix und dir eh net … du woast das ja eh bessa

Nix anderes hab ich geschrieben. :wink:

Ich belehr ja niemanden. Ich schreib nur meinen Meinung und wenn die Leute das so sehen wie du deine Ausfahrt, dann gibt’s auch nix zum aufregen. Wenn ma aber suchtartig den anderen runtermachen muss weil er ja eine Idee dazu hat, dann kommt hält so a schaß raus.

Da geht’s ja gar nicht um belehren udgl. Das is einfach nur Unsicherheit von die Leite, die meinen sie sind absolute Profis.
Profis kannst aber alles fragen und sie in allem kritisieren, sie wissen was richtig war und sind froh über Ideen um falsches zu verbessern.

Ob inhaltlich korrekt oder nicht, du hast dich mit der Art und Weise deines Kommentars in die Nesseln gesetzt.

Ich gebe dir einen (ernstgemeinten) Tipp:
Vier-Seiten-Modell – Wikipedia
:wink:

Gleichzeitig, ich habe in meinen >8000 Kommentaren auch schon genüngend Bockmist erzählt. Na und? Interessiert kein Schwein, solange man zu seinen Fehlern steht.

… und die meisten Leute hier drinnen sind eigentlich ganz angenehme Leute (solange man eine Engadiner Nusstorte oder was Vergleichbares dabei hat). :sunglasses:

I sitz in kan Bockmist und i hab gegen niemand hier herinnen was.
Vonmiraus sitz ich aus fremder Sicht im Bockmist und aus fremder Sicht hat man was gegen mich, und?

Jeder darf sehen was er will, oder nicht?

…De Tortn passt eh :eyes: …oba des Vagleichbare is ma Liaba :smiling_face: , Nur dasd weist , wos es Richtige Mitbringsl is -wauns Di do jemols wida amoi einelossn soitn :smiling_face: :grin: :grin:

Sali Pg

… oba net jeda muass es so segn wia du und des zu akzeptiern is dei Problem … des muassd allerdings söiba kapiern, do kann da koina höifn
… dei Oart is hoit wia de vo de Emanznpritschn … oiwei nochepeckn und insistiern bis dassa aufgibt … wanns dann net so funktioniert weard dreimol zurnig mitm Fuass aufgstampft und as Thema gwechseld … oiso loss mas

i setz di auf „blockn“ und guat is …

Eine meiner >60 Weinflaschen ging mit nach Sillian.

sskm :wink:

Den thread hab ned i eröffnet. I glaub da gibt’s andere die ned aufhören wollen. :wink:

So wie ich muss niemand was sehen, das stimmt vollkommen. Ich muss es aber auch ned so sehen wie andere. Und wenn wir alle bei aufplatzte Autobahnen dasselbe machen passt es ja, wenn einige was anderes machen passt es ja auch.

Worum heute hier? Um die Gaudi von vier Herren? Ja macht sie euch. Was hat das mit mir zu tun?

wannst wos ander mitbringst, dann bassds aa …

weil wia scho da Hess sagt:

Haubdsach es basst durch de Hals un macht schwindelisch … :wink:

… daß der Kaspi si deshoib sovül mit seine Theorien ohmüht wäu a dauand aufd Pappn fliagt.

Er hod zwor scho damit aungebm wiavü km er ned im Johr fohrt, hod oba vaschwiegn, daß a olle 300-400km auf da Stroßn umekuglt.

Des erklärat a sei Signatur.

Des Lackieren zoit si bei eahm anfoch goa ned aus … :smiling_face: :grin: :grin:

Haha ja genau :slight_smile:

Mach 2 Nuller hintendran, dann kommt die Statistik sogar hin. :wink:

… woahrscheinlich warat eahm die Foarb e net trockn biss an wieda straat … :wink: