Die unfähigen Wetterfrösche

Gestern noch frohen Mutes den Wetterbericht studiert und enttäuscht festgestellt, dass ich heute die Holde nicht ausführen kann, da sie, wenn nicht unbedingt notwendig, keine kalten Füße mag.
Sitze jetzt seit 7.30 Uhr in der scheiß Stadt und möchte aufgrund, der bereits in der ganzen Woche falsch gelegenen Metereologen vom ORF meinen Dank aussprechen und mich bedanken, dass ihr Narren vom Künigelberg schlechter das Wetter voraussagt als ich besoffen Mikado spiele.
Da ich beweisbar soviel Ahnung habe vom Wetter wie ihr, möchte ich mich auch dahingehend bewerben
Sonntag Nachmittag…kein Regen (den ganzen Tag nicht), Sonne (den ganzen Tag) und ein bisserl ein Lüfterl also nichts, dass gegen das Motorradfahren spricht

kräht der Hahn am Mist, ändert sich’s Wetter, oder es bleibt wie’s ist!
vom Wetter her hamma eher April statt Mai, is’ halt a blede G’schichgt!
lg
martin
p.s.:
B’soff’n Mikado spül’n, würd’ i net!
es warat wegen der Verletzungsgefahr…
san jo so spitz, die Dinger

der sagte „halt die Hand raus, wenns regnet dann ziehen wir regenreifen auf“

vasteh di ned
Sitze jetzt seit 7.30 Uhr in der scheiß Stadt

worum wohnst in da Stodt waunn da des aum Orsch geht kaafst da hoid a Häuserl im Grünen

Sonntag Nachmittag…kein Regen (den ganzen Tag nicht), Sonne (den ganzen Tag) und ein bisserl ein Lüfterl also nichts, dass gegen das Motorradfahren spricht

aso heit hods definitiv ned gregnet a bissal a Lüfterl is gaunga oea sunst hot de Sunn gscheint :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

nur de Rafn oder du ah :hushed:

recht hot. i bin a um kurz vor 4re aum häulichn hügerl aufgschlogn.

sche woas. durch des geile saukoide wetter woa kaum vakehr und a kane kapplstända.
hod ma richtig taugt heit :grin: :smiling_face:

greeeeeez

du bist jo no a junger Bua mit 20 bin i a no im Dezember aum Bock gsessn heit fohr i nur mehr waunns sche worm is de Ständer haum se sicha ah aum Posten vakräult da nixe los aum Bergl

… damals 17/18 … 30 dog unter Wasser … geh hearst des glaubt da doch eh koiner … es habts in deiner Jugend doch goar koa Göid fürn Schnee ghobt und an Winter hots a koan gebn … :smiling_face: :grin: :wink:

sowieso. braucht nur länga zum aufhazn der spuatroafn. geht ma eh quasi aum oasch bei de koitn temperaturen :eyes: oba mit genug „wille“ geht des scho :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez, ich

bitte… i bin kurz vor da 3 … und es woa a spontanentscheidung ob i foan geh oda ned. … bin jo a erst um 1500 weggfoan.

greeeez

… anschließen beim schimpfen … Voitrottln unfähige !!!

So, hiaz is ma leichta und des Wetter is trotzdem ned schlechter wurn.

Zum eigentlichen Thema … es is sicher nicht einfach das Wetter präzise vorher zu sagen weil wie wir wissen schon ein Lerchalschas in Südfrankreich eine Änderung der aktuellen Luftströme auslösen kann. Jetzt wird uns sogar das scheiss Wetter als Folge der Erderwärmung !!! verkauft :wink: juchuuu GSD samma olle fest deppat um daran zu glauben weil erklärn kamma das ja auch.

Ich weiß wie es dir geht denn ich beobachte seit Tagen die Entwicklung in Südtirol Raum Meran. Du kannst im dreistunden Takt reinschaun und es wird immer ein KLEIN WENIG anders sein :wink:
Tatsache bleibt dass die Wettervorhersage maximal schweren Regen dablost bei allen anderen Wetterlagen sans leider immer noch im Orsch daham.

Also … hier zuhause mach ich das so: Rausschaun Richtung Anninger … danach kann ich selbst entscheiden ob ich fahren kann oder nicht.
Urlaub Dolomiten … Einfach hinfahren und abwarten weil mehr kannst dazu eh nicht beitregen.

lg

… san eh wossadicht :wink:

… i moch mi in 2 Minutn Wossadicht … oba des Wetter wird eh okay. Hob grod die neichastn News auf unserer gegend griagt. Ne dsommerlich oba da Regn hoit sich in Grenzn :wink: Gfohrn wird Mario :grin:

… Raffn kaunn ma a bei dem Orschweda audruckn … :wink: oiso … einigermoßen :grin: