So Manna

… i bin da neiche … wou hobts na engk eanane Tranka?

Im bürgerlichen bin ich der Michael, Freind nennan mich oba Mike (des macht oafach mehra her als Michi)
Herkommen tue ich aus der schönen Oberpfalz (für die Österreicher des is ganz weit drom über dene Stoanahaffen drüber oba no vorm Nordpol)

Moped fahr ich seit 1980 von Honda cm200T, Suzuki GSX400e, 750er Katana über 1100Dragstar, 1600 Wildstar, TDM850, Fazer1000, BMW R1150RT
bin i etz wieder bei am Cruiser glant.

vom mitlesen her glaab i, dass mer bei eich guat gfalln kant drum hobe me da angmeld.

Griaß Di :wink: , und Viel Spaß do herinn, im Forum da Gschubstn und Waisen :grin:

Lg Pg

seavas!

Glauben gehört in die Religion, im Leben musst du es wissen!
Ich warne dich, der Schein trügt. :cold_face:
Ist die reinste Irrenanstalt hier. Jegliche Flucht ist ausgeschlossen und zwecklos.

Trotzdem herzlich willkommen von Quotenschweizer (auch das soll es brauchen, obwohl keiner weiss warum). :wink:

… hod sein Plotz:
Fuaßpülz, Gölsen, Kreizweh, Quotenschweiza … :wink: :grin:

Hawedere in unserer Mitte sche laungsaum wern ma International an Deitschn an Quotenschweizer wurscht waunnst a so deppat bist wia mir do daunn herzlich willkommen hoff du vastehst unsare Sproch :grin:

… Erkältungen, Kopfschmerzen, UrAlteSäcke,… :sunglasses:

@ tyssen:
Ich wette, dieser Oberpfälzer wurde durch den Pilli angeschleppt, dieser Sauschwabe, bayrischer. :sunglasses:

… wia da Erwin wird as a lesn kenna … :eyes:

… Vagleich!
De erschtn zwa vagengan vun sölba … :eyes:

sn@ tyssen:
Ich wette, dieser Oberpfälzer wurde durch den Pilli angeschleppt, dieser Sauschwabe, bayrischer.

dürfte wohl so sein weil gut erzogen der Bua kaunn scho griassn wos jo nimma selbstverständlich is
wer ma ehm hoid a bissl Entwicklungshilfe angedeihen lossn wil dir Rochus hod des ah ned gschodt :grin:oder :grin:

hoit, hoit :grin:…Hr Tyssen :wink:so ofach woar des aba Nitta :sunglasses: …weyl im Erschtn Beitrog steht da Nixi von aum Gruaß Seinaseits :wink:…oba Nochat hodas scho üwarissn und Brav Servas gsogt, so wia sich des ghert :smiling_face:…daher issa bei mir Herzlich willkomman , bis Jetzt :grin:

Lg Pg

Bist du sicher?
Auch bei den UrAltenSäcken gilt:
Nichts währt ewig. :sunglasses:

Doch, ich fahre sogar nach ÖSTERREICH in die Ferien. :dizzy_face: :worried: :cold_face:

Habt Mitleid! :sunglasses:

Wieso? Die Schweiz kann sich eh kaum mehr einer leisten. :cold_face: :wink: :grin:
Da ist Österreich schon fast billiger, als wenn man zu Hause bleibt. :sunglasses:

geh :sunglasses:…Du Oida Pharisäääa :grin:… foahrst eh bloss dahinn, wos Massig Kneedl zum faungan gibt :wink: :grin: :grin: :grin:

St.Gallen: 2 Fr. /h
Zürich Zentrum: min. 40 Fr. Parkbusse, weil einen Parkplatz findest eh nicht. :sunglasses:

Tarife:
z.B. Urania: 1.10 pro 1/4h
www.parkhaus-urania.ch wurde bei hosttech registriert.

Und der Sauschwabe ist sogar zu geizig mit 1000ps in die Ferien zu fahren. :eyes: :cold_face:

:wink: :grin: :sunglasses:

PS: Care Paket wird es in Sillian geben. :smiling_face:

Dich und willkommen bei der Elite! :eyes: :cold_face:

Jürgen.

des letzte kummt sicha! :eyes: :cold_face: :sob: :grin: :grin: :grin:

Du leicht net? :eyes: