Wetter, Maya und der Bärnwirt

… kurz gesagt - wir hatten heute einen Hammertag :grin:

A flottes Runderl abseits der sonst so üblichen Strecken … da Herr Maya war (teilweise) sehr brav (teilweise) … die Strecken sehr schön - ohne Bullerei und das Wetter sowieso ein Traum :wink:
Das Essen beim Bärnwirt in Feistritz am Wechsel kann man nur loben … liebe Leut kennen gelernt und super Schnatterei. Der Zufall dass Frau Wirtin ihr Enkal bei meiner Frau im Kindergarten hat :wink: Herr Maya meinte "sei staad sunst is do a boid die Hölle los. Wir werden diese Runde jetzt öfters fahren wenn da Maya dann endlich weiß wo und wann wir abbiegen müßen :grin: :grin: :grin:

Ich hoffe auch ihr hattet einen schönen Tag heute ???

:wink:

wos ihr so weida bringts i hob mit 250 km häuftig gnua

jo des is bei mir nimma drin kaunn ned so laung plana weu kummt auf Togesverfossung au
und aufs Wetta brauch a stabüls Wetta sunst geht nix, drumm bin i bei so Sochn ned dabei
:rage: :wink: :grin:leida owa i bin froh das i no Mowedfohrn derf danke an meinen Mechaniker Dr Juhacz

du waast oba scho, dassd es beste no vasamt host … nämlich es eis zum abschluss :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

najo … also bei mir warns so ca 480-500 km
ned viel, aber es hat greicht für die erste richtige ausfahrt heia :smiling_face: :sunglasses:

greeeeez, ich

heast… beim näxtn moi werma in kirchberg obbiang und über st.korona foan. daun homma oba des problem dasma ned beim bärnwirt vorbeikuman :eyes:
hmmmmm … grübel … ois oasch

greeeeez

hob moi so überschlogsmässig a poa punkte auf gockl-mapping gmocht… http://goo.gl/maps/Y8xRv

greeeeeeez, ich

hod ma bei meiner Benzinleitung de Knickstellen aufdehnt

Hättest ruhig was sagen können, wenn du in die Ostschweiz kommst. :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

Ja, okay, der war aufgelegt, aber was soll man sagen, wenn man 1:5 gegen die Schweden verliert und das noch viel zu hoch… :cry: :cry: :cry:
Okay, es gibt schlimmeres als Silber. :wink:

Wir sind zu 7 um 10 uhr losgefahren bis 20 uhr :smiling_face:,ab Lieboch—>Bärnbach—>Gaberl—>Zeltweg zum RedBull Ring 1 Turn (20 min, 35 €) Freies Fahren :grin:—>Wolfsberg—>Lavamünd—>Soboth—>Eibiswald—>Leutschach (Bikertreff Route 69 essen)—>Kanerberg—>Ehrenhausen—>Gralla—>Preding—>Graz

GEIL WARS vorallem am RedBull Ring :smiling_face:

- YouTube :grin:

oba ohne da frau gerri und mit da frau gsx-r :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

Ich habe als Spaßauto einen Ford StreetKA (95PS und GoKart-Fahrwerk) in kurvenreichem Geläuf hänge ich so manchem ‚Pseudo-Sportler‘ mit der Kiste ab (kenn die Strecken vom Motorrad her) enge Kurven und kaum Geraden, da kommt an der Semmel mir einem 2-Rad einfach nicht vorbei.

Wenn Gerade gäbe dann ja… :wink:

Kalle_B.

versteh i jetzt nitta,
oiso mei weibchen is recht gerne mit der gsxr 750 srad mitgefahren,
do hotts guat plotz gehaben sein sollen :grin:
oladings mit da r1 vom buaben hots nach 3 km gestreikt.
griasserl

du gute mann in käfig artgerecht bewegen kann du.
rehspeck und bruderhaut,
i bewundern du

ich nur 1x in wildalpen,treffen du einhoamischen andrücker auf triumpf deitona 675
hot a olte gsxr mit gebäck und mitfohrerinn nit gekennt,
weil imma am hintarodel vo besagtem einheimischen deitona fohrer in scheene lederkombi

:grin:
:grin: :grin: :grin: :grin:

oba kunn ma nit vagleichen ,weil is jo lei a deitona gwessen und koa rennfort

aso folls i mol zeit hob,erzählen du geschichte wia ma herbrennt tschipfriesierten audi ab3 auf des grednerjoch auffe,
na nix auf gerade sondern in tornante
salemaleikum

Nojo, es soi jo a Leit gebn, de in de strenge Kaumma gehn, dabei „Spaß“ haum und schlußendlich a no peckn dafua. :wink:

do host recht,wonn da mazda a mx 5 is :grin:
i hätt jo de 11er gsxr fost gegen a silberne sv 1000 eingetauscht,
was sicha koa fehler gewessen wäre,oba des weibchen hot gmoant da kunn ma nit draufsitzen,
wenn i des wüsste was ich jetzt weiss hätt i des tuan sollen,
oba hintaher is ma imma gscheider :cry: leida
griasserl und scheenen feiertag wünsch

oiso so schlecht sitzt ma auf anera 11er gixxen a nitta,weil is a holmlenngga oberhalb der gabelbrücke.
owa des toal is am ende,griagg koa brauchbares federbein her und da kettensotz werd woll a erst in 2 wochen kemmen,
is oba koa ausred,weil i werd in sillian aufkreuzen,zwar nit so flott oba artgerecht :wink:
egal obs regnet oda schneit.
griasserl

i vermiss mei ZX9r ah ned fühl mich auf der Fazer viel wohler vor allem entspannte Sitzerei und bin in da Kruvn sicha schnölla als der oide Joghurtbecha und waunnst mit da Sozia unterwegs bist passt de Banditin scho :grin: :wink: