PfingstWochenend

Griass Eich!
I als unbedarfter Steirer würd gern Euer Meinung wissen, vor ollem die Meinung der KK-Profis…

In den Medien wird jo schon von verstärkter Überwachung am Wochenend gredt, vor allem will man ja wiedermal ein Hauptaugenmerk auf die „Biker“ legen, weil voriges Jahr war ja jeder vierte Pfingsttote a Motorradlfahrer…

Jetz is aber offenbar des Wetter supa, also muass die grüne Gassi gführt werden. Die Runde tät so 430km betragen, mitten drin wäre die schelle Durchquerung der KK nötig. Jetz will i aber net unbedingt an Stress mitn technischen Dienst hoben, i man, i bin mir (ziemlich) sicher, dass mei Moped passt, aber allanich a eventuelles Anstellen zur Prüfung nervt.

So Profis, wie is die Chance, dass de am Wochenend in der KK mitn Prüfbus NÖ stehen?

Danke und Liebe Pfingstgrüße
Mautom

PS. Wenns as net wissts, schreibts anfon an anderen Schass dazua, i gfrei mi wirkli über jede Antwort…)

oiso, i was nix, owa des kaunn i da schreim, damitst a a freid host!!! i kaunn nämlich maunxmoi a a netter kerl sein… owa net z’oft, sunst kumman wieda de typn und typinnen mit da westn, de ma hintn zuaknöfplt… :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin:

GROSS

hobs eh befürchtat… :worried:

najo, dann werd ma holt a Alte rnative suchen…

pfingsten is so wie jedes jahr DIE grosse hetze auf motorradlfahrer jeder art eröffnet.

würde die Kk gegend eher umfahren. gibt genug schöne strecken wo ma ned umbedingt dort vorbei muss.

greeeeeeez

Moped in Ordnung ist, wüste ich nicht was ich zu befürchten hätt, da dürft ich dann ja nurmehr des Nachtens unterwegs sein wenn dies so wäre.
Demnach wird außer den Kolben und den Bleueln nichts mehr original sein bei dir.

Nana… Die Blinker san austauscht und ane Stahlflex san drauf. Beides mit Schein und E Nummer.
Was mir mehr Sorgen macht, der Originalauspuffer (a mit Röhrln drinnen, bin ja brav) is 9 Jahr alt, und vermutlich in den Jahren schlicht lauter worden.
Wia gsagt, i hab net wirklich Bammel, aber i will net unnedich Zeit vertrödeln, nur weil aner der Meinung is, er muass mi jetzt kontrollieren.

Aber die Alternativroute geht evtl. Richtung Vrsic Pass…

… eher ane vun de blederen Auntwurten.

Erstens is anfoch unaungenehm, waun ma si (mit volla Montur natirlich) aunstölln „derf“ damit ana der zwor a gaunz normal sein kaun (oba leida ned muaß) an des Mopal aunstiert.
Waun der (wäu ehm vielleicht anfoch Dei Nosn ned gfoit) wü, daßd zur Laundesregierung fohrst, daun fohrst a. Sölbst waun de Moppal grad fabriksneich beim Tandla aussegfohrn is.
Und des muaß ma jo ned provozieren, oda?

Du derfst jo a ned glaum, daß a konzertierte Treibjogd mitn Prüfbus wäus de Motorradlfohra möglichst sekkieren woin, des gleiche is wia waun Di a Kiwara irgendwo aufhoit, wäus grod a Routinevakehrskontrolle fia olle mochn.

nana, des mocht nix - i hob eh extra gschriebn, dass i mi über jede Auntwort gfrei…

… oba a gewisse Ernsthoftigkeit soit ma a im Tratschalforum aufrecht erholten … :smiling_face: :grin: :grin:

Du erinnerst sunst a bissi aun des Kind dem de Öltern imma a Ban umman Hois hängan, damit wenigstens de Hund mit eahm spüln … :cold_face:

aso :hushed:

najo - ohne Leckerli schaut mi da Hund von meine Öltan eh scho neama an…

Also erinnert dich das an deine Kindheit? :eyes:
Warum sprichst du von dir in der 3. Person? :face_with_diagonal_mouth:
:wink: :grin: :sunglasses:

… hod des ned funktioniert. De Hundaln san trotzdem ned zuwegaungan … :worried:

Naja, wenn du extra die KK umfährst, steht dann der Prüfbus lt. Murphy’s Law woanders - nämlich genau dort, wo du fährst. :wink:

So doof sind die eh nicht, dass die immer an der selben Stelle stehen. Andere neuralgische Punkte sind auch Alland und Exelberg. Können aber genauso irgendwo im Wechselgebiet stehen. Musst bloss mal bei google nach „site:1000ps.at prüfbus“ suchen.

Ich hab erst einmal mit dem Prüfbus Bekanntschaft gemacht. War aber in 3 min erledigt, obwohl einer von uns einen wirklich lauten Endtopf auf seiner KTM hat, und ich einen BOS-Endtopf auf der BMW. Kurz Zulassung kontrolliert, Profil angeschaut, Passt, gute Fahrt.

Wichtiger, als sich irgendwelche Routen zu überlegen, auf denen der Prüfbus nicht stehen könnte, ist ein Fahrzeug zu haben, das nicht schon 500m vor dem Prüfbus laut danach brüllt, kontrolliert zu werden.

ca 17 t km im Jahr auf 4 versch Mopeds unterwegs, was du da schilderst, ist mir noch nicht untergekommen.
Z.B. Fahr auf einer etwas leeren Bst mit überhöter Geschwdigkeit, hüpft ein Wachmann aus dem Bushütterl mit seiner Geschwindigkeitskanon und hält mich an, i dabrems gerade noch in der Busausweich. stell ab und nimm den Helm ab. Wachtl kommt zu mir, "Fahrzeugkontrolle ich Grüß Gott, er schaut die Papiere und vergleicht mit der Kennzeichentafel, Möchten sie heute noch nach Haus kommen, des ist aber noch ein wweiter Weg? ich: wenn mich niehmand aufhält wärs noch zu schaffen; er Fahrns hat nicht so schnell, dann werden sie nicht angehalten,; auf so einer schönen Straßen verliert man leicht des Gefühl für die richtige Geschwindigkeit, was muß ich den zahlen, drauf er nix, aber eine Verwarnung muß ich schon aussprechen!
Dieses angenehme Verfahren führe ich auf meinen ergrauten Bart zurück und ein freundliches Auftreten gegenüber dem Ordnungshüter und nicht ein Gesicht ziehen wenn man angehalten wird wie wenn man sagen möchte "Bleder Ars… was halts mi denn auf!

Mal schauen… wir habn grad die Runde fixiert. - Daham - Kärnten - Loiblpass - Seebergsattel - Soboth - Gaberl - Daham

Vielleicht - je nach Uhrzeit, geht si a Abstecha aus - würd mi dann telefonisch melden…

Aho - Karibik wor i heuer schon…

Jo Kuba im März kann wos…
Drei Nächt Havanna, und dann 13 Nächt Bodeurlaub.
Wos glaubst wia lässig do erst die Tog san…

Jo eh. Mal schauen was der Herr Stress sogt, der is nämlich sehr noh mit mir verwaundt, und verfolgt mi auf schritt und Tritt.
A richtiger Stalker des, der Herr Stress…

Wia gsogt. Zscherst amol die geplante Runde, dann auf der Soboth oben werd ma an Blick auf die Uhr riskieren…Und wenns passt, ruaf i di aun. OKEH?

bledsinn. der is vo mir aus nur imma ausgangspunkt :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

greeeeeeez