Afoch supa

… Es is soweit… nach knapp 5 Monaten des saufns gammelns und schlafens, hatte ich heute meinen ersten Arbeitstag!!!
woooooooohoooooooo back to the roooooooots :)) (wieso kummt ma des so bekaunnt vur???)

Da das Trottale wieder so halbwegs normal u geordnet im Schädel (Wortwitz) is und dem Alkohol abgeschworen hat (chrchrchrchr) (vom Arzt Verbot bekommen) war i jetzt brav arbeiten u werde sparen damit i meinen FS machen kann!!!

Wünsch eich olle, liebe 1000ps Gemeinde, a wunderschene u unfoufreie (???) :eyes:Moppedsaison 2013!!!

Des Lebn is mit Schnee, afoch nur herrlich

Eure Tina

Ich würde sagen da das jetzt der 500ste Beitrag in dieser Richtung ist soll ma ihr gratulieren zum ersten Arbeitstag.

Wir singen der Tina ein Lied ein Lied, wir singen der Tina ein Lied … Tina du … :wink: :grin:

Und jetzt die allesentscheidende Frage:

WANN machst du E N D L I C H deinen Führer Schein ???

Bussi und Glückwünsche von der gesamten 1000ps Komm Ju Nie Ti (ausserm UrOidnSackerl) :grin:

Stets morgen! Warum? Weil morgen nie heute ist. :wink:

… und wahrscheinlich ist die Bevölkerung in und um St.Valentin durchaus glücklich darüber. :sunglasses:

… de hättn Aungst vur so an Castorbehölter auf zwa Radln? :smiling_face: :wink:

Du biat so a ricgtiga goarachtiga oida glotzada onki!!! :))

Supa! :slight_smile:

Hab gearbeitet als ob i nie weg war - viel zu tun aber mir taugts voi :slight_smile: kollegn san voi leiwond!!!
Hob a supa chefin u sonst is afoch nur voi klasse - bin richtig happy!!! :slight_smile:

Na um gotts wün ned!!! A andere filiale… leonding :slight_smile:

Jo passt u kaffee kriegst a nu :slight_smile: gfrei mi

gaunz brav und sauf nix in da Hockn das de laung woin daunn kloppts ah mitn Deckl

Ok cheffe

Hahahahahahahaha :grin: :grin: :grin:

-Nau Servas a Mutige Aunsage Onki :wink: :sunglasses:…waun Se sich aum Dienstog glei aunmöldet in da Bam Schui -könnts des eh noch schaffn…Maaah :dizzy_face:des warad wos für mich gwesn so a Offert in de 80 ga Joahr :grin: :grin: :grin:

Lg Pg


ps oba i woas jo eh dosd a Modell Moppal moanst -Göll
:grin:

-Nau Servas a Mutige Aunsage Onki …waun Se sich aum Dienstog glei aunmöldet in da Bam Schui -könnts des eh noch schaffn…Maaah des warad wos für mich gwesn so a Offert in de 80 ga Joahr

Lg Pg

:grin: :grin:findest keinen Abnehmer das du dem Tinal die Suzal schenken willst oder bist wirklich so spendabel woarn nojo old wirst hoid scho :grin: :smiling_face: :wink:

:grin: :grin: :grin:
wos mochst wirklich wenns Tinal solid wird und den Deckel bis zum Termin hod daun plearrst sicha waunnst dei Schatzerl herschenkst und sie des Mowed ned so schee wia du behaundelt :wink: :grin: :smiling_face:

brauchta mochn :grin:

weyl ausgschriebn woar :smiling_face:

ORIGINAL: Gerry1702

… noch vor ENDE August 2013 fertig host griagst von mir a Suzuki GSXR 750 … gschenkt.

…und des #a# Bedeutet ja Nicht Seyne :wink: , sondan Irgend Eine :smiling_face:
, zb a Hinniche , und ohne Murl uswusw :grin: :grin: :grin: :grin:

er hod no irgendwo a gschlagelte umadumlahna

Enkelkinderdienst mit Grüllarei undsoweida

das liegt auf dem Weg zu den heiligen Hügeln wohn schon lange nicht mehr in Bez. Baden

:eyes: :smiling_face: :grin:hod do sicha ah gschmeckt, bei uns hods Rippal Rasnici und Chewal gem :grin: :grin:
daunn no Moto Gp gschaut :sob: :rage:

hod si da Peda heit vafohrn guat auf seiner Rennstreckn wor heit a Radlrennen und fü Bullarei owa des mit da Bullarei haums eh gestan aukündigt.
mir wor eh urschlecht nocha vü zvü gfressn eh wia immer bei da Grüllarei de Augn san gressa wia da Mogn :grin: :smiling_face:
und des Gösser alkfrei no dazu

i loss rauchen und sauff nix mehr iss nur no fettorm , waunnst asa Junga zu intensiv glebt host is des de ah so