125er Motocross gegen 640er Supermoto

Hey , ein Freund mit einer 125er motocross KTM meinte das er sogar auf asphalt nur im sprint auf 100 , mich locker verblast ! Er ist so überzeugt …
Meine Frage ist nur : Kann ich mit meine 640 SMC LC 4 Supermotoumbau mit 70 PS ( Paar Extras drinnen ) da nicht mit halten ? :open_mouth:
Die steigt in jedem Gang auf , ich kann mir einfach nd vorstellen wie der mit seiner 125er mir davon zieht :open_mouth:
danke im Vorraus schon für die Antwort :grin:

na jo,eigentlich werd des a knoppe soch.
mi wundert eh schon das sich de pilli tant nit schon auf den fredel stürtzt.
wer hot da den gesogt das dei lc4 70 pferderln hot ???
dei problem werd sein das des mowed in jedem gang aufsteigt
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
der weil is da crosser schon weg :smiling_face:
oiso oanfoch antreten und dann berichten
lg

aso,s biabl hot mit anera drz sm mit bescheidene 40 pferderln, mit der lc 4 meute a koane probs gehobt…

hey danke für die antwort :slight_smile:
War gestern am Prüfstand mit 70,6 PS :smiley: ziemlich kurz übersetz
Muss meine runter drücken :stuck_out_tongue:
Ja werde mal gegen ihn fahren und dann berichten , kann mir das aber kaum vorstellen das er davon zieht :o
lg

es is a diffizile gschicht. 50ps hast mit der crosser a bald, gwicht hat sie auch weniger. Wenn alles andere auch passt, wirds knapp. besser, du übst, mit der zweiten oder dritten wegzufahren.

Wenns a 2 TAKT Voll Cross is (Also ohne Strassen Zulassung , Lima und dem Ganzn Gschmarri , könnts wirklich Knapp werdn fürn Blaadn 4 Takter :grin: ,aber Nur bis 100kmh -ab 100 bist dann wieder Sicher Vorne . Das Gewicht von so Extrem Achterl liegt bei ca 90 Kilo :sunglasses: …aber knapp 50 Ps ist a Märchen , ca 42-43 werdens aber schon sein . Der soi ned so aungebn und Die Reibn a amol aufn Prüfstand stelln :grin: , dann wists eh was Wirklich sache ist …Und Die übersetzung , von da 125 er?..Orginal oder Geändert?

Klar 2 Takterle werden imma no Gern Unterschätzt …mocht Nix mir taugt des sogar :smiling_face:

Lg Pg

Ich glaub nicht dass die kleine eine Chance hat, er muss öfter schalten u Schlupf hat er mitn Crossreifen auch heftig.

Gruss Sigi

Sigi :wink:…des mitm 2 Takt Noman lass i liaba amol bei Dir weyls eh Sinnlos is :grin: …und Du üwa Deine Oid Backenen RD 350 und hoib Hinniche TZR -TDR s -sowiso ned aussikimmst (Gedanklich )…machs da doch Einfach :eyes: …hock Die Nauf auf a Neuere SX KTM , oda a Gas -Gas oda a Husaberg 2 Takt Achterl usw…daun gibts amol bissi stoff daun siagst scho wia des geht oda a need …

Öfter Schalten muaß Er :eyes:…Aha sogt Wer Du? :grin: …Heast Wiaso glaabsd hob i Eam nach da Üwasetzung gfrogt ghabt? :cold_face:
Desweiteren :dizzy_face: …ned imma Bloß Reden sondern Selbst ERFAHREN dad auch Dir ned schodn :wink:

beim Speed Meeting in Pettenbach 2011 woar i goar ned so schlecht mit meiner Serienmäßigen Strassen Zugelassenen Aprilia RX 125 Bj 2010…2Takt , bzw auf Jeden Fall Besser als a Serienmäßige Honda Dominator 500 4 Takt …Und das a Voll Cross ,(Wie oben schon erwähnte )inzwischen locka mehr als 2 Drittl Schmoiz hoid ois mei Serien Aprilia , brauch i Dir a need erzählen , weil das ist eben so -wennsd es ned glaubsd hock di drauf und drah ofach a Runde …oba gscheid , und ned im Pensionistn Modus :grin:
, Alla Tourenschwuchtl :sunglasses:

Lg Pg

Bumm Onki :grin:…host oba scho aum Rande gschnoid dos es do En Detail ned um a Serien Heisl :grin:, geht sondan sowas- wo Normale Leut :eyes: aun Erzberg auffi und wauns a Glick hobn a wida oba foahrn…zb :grin:…und das von Denan Wer 35 Kilos wiegt hoit i für a Gerücht …oba das Des Ganze Achtal ned 140 sondern um de 90 Wiegt eben need weil des is Garantiert a so :wink:

oba i woas Du wuist mi eh bloß dableckn :cold_face: :grin:…Wer da scho Deine Banditn Wadln Fire Richt aum Saumstag , na woart :grin:

Lg Pg

Nix do :grin: …bis zum Treffpunkt , bzw von Dir bis zum Start da Give a Smile Tour…homma genug Zeit Dich zu Sekkiern :smiling_face: :grin:…Du Feige Nussn :grin: , do muaßtas scho ausgrobn Dei GSXRle :sunglasses:…und need den Blaadn Reisedampfa :grin: :grin:

Oba mitm Wetta gib i Dir recht :wink: …do sigst daun a koa TZR le …zumindast ned es meinige :wink:

Ciao,ciao & Lg Pg

Vazöhs aum Inda :wink: …oda waun Nit vorhandn :eyes: …DAUN Dem do :grin: :grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5Kb7EGhXDM4

Lg Pg


A jO Klan Gerry :smiling_face:

… 125er san Heisln AUSSER der Fahrer hat lange nichts gutes zu Beissen bekommen und schaut daher aus wie ein Hungatiachl … wenn das Motorrad 140 Kilo wiegt und der Fahrer 35 so ist das Verhältnis einfach unfair :wink:
Eine schnelle 125er KANN unter Umständen im kurvigen Gelände BERGAB voll mithalten. Ansonsten vergiss es der blendet dich. Zeigs ihm dem Goschatn.

… jo Pille, do werma scho so aun die 70 Sochn drauf haum … :wink: :grin: Oida des is a Megastau zu Gunsten schwerst kranker Kindern … ka Rennen :wink:

Gfrei mi auf eich AUSSER es regnt … daunn werts ka Bandit sehgn … zumindest ned meine :wink:

… Gerry mog ned auf da Gixxn sitzn … die is ihr zu gynomäßig sogts. Wast eh in unsern Oita mog mas liaba gmiadlich :wink: … und ka AUngst … dir lern i mit da Dickn a des fiachtn :grin: :grin: :grin:

… ned amoi an Denver Klan … :wink:

Jo der Gschropp is wirklich siaß … :cold_face: :sunglasses: :dizzy_face: