Kleines schrauberl,grosser Ärger

da mei bike über des we in da garasch wor,
weil sich ein hinterhältiger nagel in den neuen hinterreifen verirrte,
hob i ma gedocht i moch mol de bremserei,olle beläge neu und wechsel der bremsflüssigkeit,
ongfongen bei der hinteren bremse,weil des radel wor schon ausgebaut,
olles ohne probs :sunglasses:
dann de vordere,belagwechsel top…
um den deckel der bremspumpe zuentfernen,empfielt es sich die bremspumpe zudrehen,damit mann besser schrauben und füllen kann.

so weit so gut…
erstes schrauberl auf…zweites schrauberl extrem vernudelt…

und

jetzt geht bei dem schrauberl nixxe mehr :rage:

ich nehme mal an das ,woll der pickerl mensch das verschultet hat,weil a kurioserweisse de flüssigkeit nicht beanstandet hat,
hobs jo letztes johr neich gefüllt bzw getauscht ,oba is eh gleich weil de beanstandet er eh imma :grin:
aussa eben beim letzten pickerl.
ich nehme mal an das sowas öfter vorkommt,
oiso wer des problem schon mal hatte,
…denk…
der könnt ma jo verraten wia ma des lösen kann
a griasserl

Von welchem Schrauberl spricht ‚er‘, es gibt ja mehrere an der Bremserei :wink:

Kalle_B.

… kaun I da wohrscheinlich eh nix dazöhln, oiso de üblichen Heraungehensweisen:

Mit an passenden, meglichst neichn (= schorfkantigen) (Kreiz-?)schraubenzieher dessen Klingen bis auns Griffende durchgeht aunsetzen und zwa- dreimoi mim Haumma draufhaun.

Schaun obs jetzt aufgeht.

An Körner mit sauber gschliffener Spitzen nehmen und vasuchen durch tangentiale Schläg am Schraubenkopf de Schrauben zu drehen.

A Loch in de Schrauben bohren und mit am Linksausdreher vasuchen.

Waunst kan Linksausdreher host: A Loch in de Schrauben bohren in des Du mit einiger Kroft an Torxschlissel einischlogn kaunst.

De Schraubm ausbohren, des Gwind nochschneidn und a neiche Gebm.

De Bremspumpm mit da Flex obaschneidn und a neiche Gebm.

Des Motorradl vakaufn und a neix kaufn.

(Des is ois wos ma einfoit, sortiert noch aufsteigendem Aufwaund :wink:)

auz’nehma dass a de kloan -meistns-4 mm senkkopfschraufn mit’n kreizschlitz vom bremsfluidbehölta mahnt,de san ölöndiglich,so wia da Uaroide schreibt …am bestn ausbuahrn! :eyes:

dazua is nix mehr zum sogn, außer vllt, im speziellen foll:
I bin gestern im 9. bezirk noch ana eckn verkehrsbedingt zum stehn gekommen und wos siech I, wia I zufällig noch rechts schau ? a KATANA eingeparkt, optisch unverbastelt, wo haundgschriem drauf steht: ZU VERKAUFEN

wennst wüst, silli, schau I mas aun … :wink:

:wink:

Ich glaube, eine Katana musst du für den silli eh immer anschauen. :grin:

ok, fahr anschließend halt den kleinen umweg und steig amal ab … :wink:

isch a Bleede Gschicht , für Di :grin:…oba mir a schon passiert …Des Anzige wos mich damals grettet hod, woar a Klana Mechanischa Schlog Schrauba …i woas jezn nitta wia weit Die Schraubn do scho Vanudlt is …aber wenns no a Bissal a Fleisch hod ,dann Den Bit sauber und Gerade ansetzen , Alles mit Gefühl …merkst eh wia greift oda ned greift und daun eha mit am Klanerem Hammer , a poar Kurze geziehlte Schläge geben …Ned drauf haun wia a Hottntot :grin:…waun des ned Funzt bleibt da wirkli Nur es Ausbohrn (Wies scho beschrieben wurde ) …und Bei Der Schrauben Größe :sunglasses: …Ollas aundane als a Erfreuliche Hackn …wosd a aun Guatn bis sehr Guatn Bohrer und Werkzeigs brauchst sonst kaunsta den Versuch sparen …Ärgerst Di Nit und kaafsta des Drum halt Neich :wink:

Lg PT

hmm,oiso wonns a 11er ist warat i schon interessiert,
donn werd de scheiss gsxr des orbeitstier und des katanale des spass mowed :sunglasses:
jo frog ma mol,was a will für des urolt mowed :wink:

griasserl

na jo,genau des hob i befürchtet :cry:
muass woll mol schauen wo i mein gewinde schneidsotz gerparkt hob :grin:
weil normalerweisse brauch i den nitta.
griasserl

i moan des werd mei taktik werden,
oba ärgern tuats mi imma noch :rage:
dabei bin i relativ unschuldig :cry:
griasserl und donke für de tipps

des erscheind mir de beste möglichkeit zusein,
so a mist mowed bin i de gonzen 40 johr mowedfahrerei nia gfohren :rage:
griasserl

des schaut ma momentan nit so aus,
weil des schrauberl is a weiches :cry:
leider :rage:
i bin jo gegen gewalt :wink:
oba werd woll nix nutzen :grin:
griasserl

Nur a Voi Trottl haut aufs Alu Kastal :grin:…und üwahaupts Wia den wenn da Bit im Schraubn Kopf Drinnan is …und da Hamma obn beim Schrauber draufghaut wern soi :eyes:…muaßts hoid scho a Bissal Festhaltn , dann rutscht a need oh…I hob a Gschrieben Ganz Leichte Kurze schläge , mit gefühl …dann machts kurz Kanack :grin:…und des Schraubal is auf …is meistns a Bissal a Korrosion im Gwind und sonst goar Nix …und Na need nur i hob des so gmocht, bisher hatte das immer erfolg …außer Die Schraubn is ofach zu vernudlt dos sich da Bit ebn nimma Eikeiln kann…

jo host ja Recht :worried: …woas jo a- wos Des fia a Berserka is :grin:…oba i kaun Eam jo a nit imma Ärgarn …Wer woas wos Der in Seym Raubrittale Hirn fois vurhaundn so ausheckt -sonst :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin:

Lg Pg

stells daweu auf de Seitn und fohr mit dein 2 Bike de Mechaniker kemman eh boid zu dir de werns scho mocha :eyes: :wink: :grin:

oiso i tua koam wos,
weil meiner einer is a gmiatlicher mensch…na jo… :wink:
fost :grin:
i werd mal auf alle fälle in sillian dabei sein,a wonns nur kurz is :grin:
is jo nimma long.
a griasserl

genau des war jo mei überlegung…
is jo recht weich des alu zeigs…
i woass as nimma ober in über 30 johr mowedf fohren,hob i jo schon einige „weiche“ aluschrauberln rein und raus dreht.
relativ problemlos :wink:
i bin nit der mensch…
BIST DU NICHT WILLIG GEBRAUCH ICH GEWALT
griasserl

Bischd Dir do sicha dos des a ALU -Schraubal is? :eyes:…weyl i mir nämli Ned :grin: …i hob des erst vor a poar Tag in da Hand von meina Reibn ghabt …und an Ganz Mini- Minimalen Rost enteckt …Komisch Rostet Aluminnimumm jetzn a schonn :eyes: :grin: :grin:…tztzzz soch gibts :eyes:

Ich würde den Schraubenkopf mit Bremsenreiniger entfetten, und einen neuen Schraubenderher oder Bit
verwenden. Zur besseren Haftung habe ich einen " Schraubendocktor" sieht aus wie eine blaue Schraubensicherung mit feinem Sand. Hab ich mal bein Luis gekauft.
Zur not nimmst du einen Superkleber.
Wenn der Schraubenkopf zu sehr zerstört ist, dann würde ich einen Splintentreiber als Körner umschleifen
wie einen Bleistift, und so rausmeisseln.
Als letztes kommt das rausbohern.
Bei mir hilft manchesmal laut fluchen und schimpfen, das entspannt :grin: