Gibt es hier Zeidelmeister?

Frage: Ich habe auf Balkonien besser gesagt in meinen Kunststofffenstern Bienen. Sie steigen durch die Abflusslöcher ein und scheinen da drinnen zu hausen. Mir ist das recht nur was ich nicht kapier … vermehren sich die nicht in Waben? in den Fenstern wird ja wohl wenig Platz sein und was kann man ihnen zu fressen anbieten? Honig?

Danke für eure Mitarbeit.

Na Gschmarri :sunglasses:

waunsd Eana Honig gibst werdns Nur Faul :grin:…i dod Eana an Bio Zucker (wenn möglich Braun) mit a Bissal Wossa vermischt anbieten …den Rest mochns dann selber …

Lg Pg

i würd ehna a wiesen mit vielen blühenden zeigs onbieten,
alternativ an obstbaumhain…
jetzt hobens bis jetzt a überlebt,
i moan es is nit sinn und zweck de fleisigen mayas und willis zufüttern.
a imker gibt der arbeitsarme lei zuggawossa,weil der gauner flattert ehna den honig oda so.
griasserl

Was hast du für Bienen?

Wildbienen (recht kleine, magere)? Denen reichen Löcher, nur die ‚normalen‘ Bienen legen sich einen Vorrat an. :wink:

Grundsätzlich haben die bis jetzt überlebt. Wenn du sie füttern willst, reicht normales Zuckerwasser ebenso. :wink:
Dazu wirds auch in Ostungarn bald bzw. bereits blühen. :smiling_face:

Das sind keine echten Bienen, die gibts eit einiger zeit, suchen Löcher u stopfen die mit Dreck zu u bringen da drin die Jungen zur Welt (die Eier).
Kleben mir ständig alle Schläucherl zu die Drecksviecher (u ich bin ein Naturfreund, wirklich.

Gruss Sigi

Wildbienen haben nichts mit Honigbienen zu tun und es gibt diese schon ebenso lang. :wink:

Aber Wildbienen machen genau das, was du kritisierst: Löcher suchen und diese dann vollstopfen. :wink:

sehr richtig! sehr brav! :grin:

Erwindl is eh a Bienen Schända wia Alle Propella Treiba :cold_face: …deswegn hobns jo a so aun Komischn Ventilatore in Eananem Logo :wink: :grin: :grin:

Lg Pg

i mir a net :grin:

i mächt ma jo jetzt net den gaunzn Fredl durchlesn, owa dass ma se bei Drecklöchern zeitweilig Rohrbienen hoin kaun, is jo nix Frisches, oda? :eyes:

soch amoi … woitast du ned a poa fotos reinstön?

greeeeeez, i ch

I bin vur a poar Johr guate zwa Stund in Kölla gstaundn und hob Unmengan vun Lecha in a Buachnscheibm buhrt und des im Gortn aufghängt, fia de klanan Lechazuaschmiera.

Waun vun de > 250 Lecha zehne zuagschmiart san, is vüh. :rage:

Oba jedes Loch wo a Schraufnschedl am rund sitzt und sogor des Loch vun an Vierkanschlissl im Köllaobgaung, des kennans zuascmiern, de klanen Gfrasta … :smiling_face:

mächt er a Imperium aufbaun, fia sei junges Frauerl? :eyes:

glaub, de meistn gebn afoch auf. :dizzy_face:

Kenn mich nicht genau aus aber Wildbienen wohnen in Erdlöchern, sind etwas aggressiv.

Gruss Sigi

da ich ja in zweiter Instanz aa Propellerfahrer bin,
frog i’ mi’, was macht die BMWler zu Bienenschändern?
lg
martin

tuns immer zu viele Blumen pflücken bei ihren Ausfahrten? :eyes: :wink:

möldst Di hoit, waunnst Gusto auf an Kaffee host, daunn kaunnst jo söwa gucken. :wink:

… die Fensterstöcke san INNEN voller Erde und so an Zeug.