geschichte über polizei, mopeds, und 2takt "motorräder"

wie ja inzw die meisten mitkriegt haben, hab ich mir eine 2takt 125er zuglegt.
vorgestern früh angmeldet, gestern abend erste verkehrskontrolle.

i foa so aus einer kreuzung raus, beschläunig gmiatlich auf +/- 65 - hob ned so genau gschaut - springt ana hinter an auto vor und wachlt mit da rot leuchtenden taschnlampe. na supa denk i ma. GSD hab is scho angmeldet ( :grin:). bleib halt stehn, stell in motor ab und schau den 3 beamten zu wies auf amoi foab wexln und irgendwie ungläubig dreinschaun.
führerschein+zulassung, das übliche - noch mehr verwunderung bei dem der mi rausgwunken hat.

fazit: es is schon toll als polizist, wenn man a 125er 2takta NICHT von an moped unterscheiden kann. aber es sei dem beampten verziehen. des krachal huacht si a genauso an und is um nix grösser als a rotes-blech-fzg :sunglasses:

und damit diese „verkehrskontrolle“ dann auch noch eine berechtigung hatte, hams no an alkotest gmacht und danach gute weiterfahrt gewünscht :sunglasses: :grin: :grin:

2TAKTPOWER!!! :grin: :grin: :grin:

ich weis, is nur a achtal. aber i finds goaned so unlustig :grin:

(beim helm aufsetzen hab i no gheat wia da ane zu de andren gsagt hat: i hab des fia a getuntes moped ghalten, so schnell wie der aus da kreuzung beschleinigt hat) :grin:

(beim helm aufsetzen hab i no gheat wia da ane zu de andren gsagt hat: i hab des fia a getuntes moped ghalten, so schnell wie der aus da kreuzung beschleinigt hat)

und was lernen wir daraus ? … mit an moppal kannst es -wahrscheinlich aufnehmen, zumindest was beschleunigung und den vollmundigen klang betrifft … ;-p

stimmt.
oba da meine nur 120 geht, hab i so meine bedenken ob ich da des eine oder andre moped überhaupt abhängen kann :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

und mit WOS-nochat :eyes: ?..mitm Bike(Foahrradl)…oda doch mitm Aixam :grin: :grin: :grin:

(host a kleinigkeit vagessn zu erwähnen gell :grin:)

Lg Pg

in meim fall hast glück: die ditech rennt bloß 115 (tacho ;-)) …

Ma de Mopedzeitn…laung is her. I und mei DS 50, 3 Gang Handschaltung :cry:
A Freind vo mir hod a Stanglpuch mit an Monza 6 Gaungmurl frisiert…da Wolf im Schafspelz… :dizzy_face:

a 6 gaung Aggregat in an rauhman vo ana MS 50???gaunz afoch so ???geh dazöhl amoi wiara des hibrocht hod…warat intaressant! :eyes: :eyes:

Jö schau, der Mayerpille6… :grin:

do sichst amol ,wos es ausmacht Guate Kontakte -Gaunz nach Obn zum hobn :dizzy_face: :wink:…da Maya Bua is ned da Erschte und a Need da Letzte Dem i aun Oiptraum gschickt hob :smiling_face: :grin:…kaunst a Oan hobn , waunsd so weida duast :wink:…und auf Oanmal siehe Da -Da Herr Pfandl-find Fufzgal wundabar :sunglasses: :eyes: :grin:

Ollas Reichs8- Transpiranten :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

:grin: :grin: :grin:

Da Peda unser neicha Kindervahatza ??? :wink:

… notfois fohrst eana unter da Leitplaunkn um die Uhrn … :grin: :wink: do bist Profi :smiling_face: :grin:

… schenierts eich … eich zwa Augeba brenn i mit da HelloKitty her :wink:

… dass de 50er Yamsn vom Chef sein Buam an Kilo rennt is des a wäu wenich 4 a „Motorrad“ … :grin: :grin: :grin:

Oder sogt ma Motorrädchen ?? :wink:

du host scho mitkriagt, das des im zulossungsschein so drinnansteht.

renna tuats so ca… genug :smiling_face:

greeez, ich

…Und host du die Aunführungszeichn und die Schmeilies entdeckt? :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Gell :eyes:…i glaab do hod sich Bestimmt ana in da Fabrika von Yamaha …vaschriebn ghobt …und Die für Die Schweiza bestimmtn Fufzgal noch Ostarrichi gschickt :eyes: :grin: :grin:

(in Ch gibts Die in da offenen Versione 100km/h)

Lg Pg

mayerbua…i sog das do jetzt a nu a moi, dass wirkli OLLE lesen und hören: anstatt dir mitten in der nacht deine paar langen federn zu zerzausen und einen unnötigen wirbel mit peinliche mopeds zu fabrizieren, schau das MEINE BANDITÖSE fertig wird bevors wieder schneibt…draussen und net auf mein wohnzimmertisch! :grin:

… immer wenn i auf DEIN heulichn Bergal bin isy wer ned durt ??? Richtitsch - da Herr Maya :wink: :grin:

Fazit: Wenn dem Neffn sei Battrie im Orsch is kost des locker amoi anahoib Stund und des aun an Freidoch :rage: De Lewaknelsüpp in Rust im Seeresti is Hammerguad und dei heulicha Berg sauber und grippig UND … mir haum so aun die 100 Kiwara gsehgn … Scheiss Tog heite - scheiss Tog :wink: oba die Frau Bandit wor genial … des Teil geht wie Feier :grin: :smiling_face: … und NA … du muasst des ned testn :wink:

Hammer Sabine - afoch Hammer wie du den Klanan fertig mochst … :grin: :grin: :grin: