Give a Smile Tour 13

zum 6. Mal unterwegs für schwer kranke Kinder
Starts lt. Plakat

zu sehen auf der Kindercharity HP

kindercharity.org

wir freuen uns auf viele Teilnehmer zu Gunsten unserer Kinder :slight_smile:

eure Monika

… werma scho mochn Monschal :wink:

und dankeschön, es ist schön, freunde wie dich zu haben und auch einige andere hier auch,
wir konnten ja beim fasching wieder einen tollen erfolg mit unserer vicky gemeinsam erleben und genau dafür lohnt es sich :slight_smile:

busssssssl danke

Wenn I in da Frua auf komm bin I heuer wieder dabei. :grin:

da freu ich mich :slight_smile:

glg und busserl monika

Ist sicher nicht schlecht, nur ne Frage…gibts da auch Startgeld und sollte man andere Spenden mitführen oder wie darf man das verstehen?

Hurricane,
Ja Startgeld - eigentlich Kinderhilfszuschuss - gibt es, ab 10 Euronen + 5 für Sozia ist man schon dabei.
Andere Spenden bitte eher nicht mitbringen. Wir nehmen zwar funktionierendes Kinderspielzeug gerne an (auch gebraucht), doch sind diese Dinge beim Mopedfahren doch eher hinderlich.
Diese Sachen sind besser direkt an unser Kindercharity-büro(Spielzeuglager) zu schicken.
Die Adresse und alle Infos über das was wir machen, findest Du unter www.kindercharity.at

bis zum 18. Mai

LG Willi

… Do muass i mei Frau daham lossn sunst kaunn i ma ka Bier mehr leistn :grin:

… im ollaschlimmstn Foll geh I mitn Höm rundherum und bitt um a poor Allmosen damitst zu Dein Bierli kummst. Oda I frog mei Weiwi ob I mehr Toschngöd mitkriag dann zohl I Deins mit!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

do bin i a dabei.

Du :eyes: :grin:…Des Jibbet jo Nicht :grin:…Na Guat daun i a :wink:…Vorrausgesetzt :dizzy_face: …Es Wetta Passt , bei da Anfahrt :smiling_face:

Heast Bertl
Daun wer mas Gscheid Herledan De Burschn :smiling_face: …is ma eh fad im Schädl :wink: :grin:

und Alanich trauat i mi goar ned :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Lg Pg

bitte moch Erna ka angst. Sonst Kumt wieder kana.

Ach …so Jo :eyes: …host a wida Recht :smiling_face:…Oiso Entschulligung :cry: :cry: :worried:

Lg Pg

Bei erscheinen Eurer Erlauchtheit geht a Trankl auf mi! :grin:

Hochachtungsvoll
Bauanbua!

… die DEINE gibt dir a Toschngöd Jürgen ??? Frogst as bitte obs mich adoptiern mog :smiling_face: ich bin pflegeleicht und kochn kaunn i a :grin:

… und fressn a… :hushed:

:smiling_face:

Danke, des wor wieda nötig!
Die Adoptivpopiere liegn schon am Tisch, unter mein Kopfpolster Kochbiachln und in da Garage steht auf amol a Herd :sob: :rage:
I hob nie behauptet das I net kochn kaun owa I wüll und mog net , und jetzt kommt soana wia Du daher mit dera Aussog! :sob:
Kochn, tzzz,… , I iss gern, reicht des net! :grin:

Jo Daunkscheen fürs angenehme Offert :smiling_face: :grin:…oba unfaschämt wia i hoid bin :sunglasses: …miasstn scho MINDASTENS zwei Trankln ausse Springan :smiling_face:
…Nämli fürn Bert 58 und mei Vablödetheit :grin:
…Weyl Der woas a Der mi Letztendli in Die Gschicht do aum Samstog Eine Theatert hod :wink: :grin:

Na Bleedsinn …i gfrei mi eh scho …Hauptsoch es Wetta Passt , da Tank und a Guats Öl is voi beim TZR le daun , brauch i eh Nix mehra :wink:

so sey Er Gegrüsst da werte Landjunka , mit Seym Edlem Rosse :grin: :grin:

Inschallah Pg :wink:

wenn des so is, muß I mein geheimen Notgroschn unterm Bett vorkramen :grin: :wink:

Ich werd heuer mit der Nuda auftauchn, die is angenehmer zu bewegn im Convoy, des Ross is störrisch und liebt die Freiheit! :wink: :grin:

Auf baldiges persönliches Treffen
Jürgen