Sumo Neueinstieg

Habe die Ehre!!!

Bin seid kurzem Besitzer einer 610er Husky…
Jetzt würd i gern wissen obs Gleichgesinnte in meiner Nähe gibt. I wohn im Bezirk Gänserndorf in Lassee. Vielleicht hat jo dda eine oder andere Zeit auf a gelegentliche Spaßrunde.
Find zwischen Kind bespielen und Frau glücklich machendoch no die Zeit zum fahren.

Also…habschidehre daweil!!!

:grin: na don auf in de kk und am ochs,
do findest genugg spielkameraden,entweder seins zulongsom oda zuschnell :wink:
oba is nit mei gegend
griasserl

Grias di!!
Nau die KK hot si bei mir do scho länger erledigt. Zuvü Sheriffs und wauhnsinnige unterwegs. Ochs is a ned grod in der nähe…aber trotzdem danke fürs Tipps schreiben:-)

Dehre!
Momentan hot mi mei Tochter ausgenockt mit an seidigen Hodenhieb,und aus dem Grund fällt ma is einzylinder sitzen a bissi schwer und schmerzhaft:-).Bin aber scho gespannt wie viel Spaß mir des Dimg machen wird;-)

Griaß Di :wink:…KK is a need so meins aus gleichen Gründen :wink: , außadem verfoahr i mi sowiso imma :worried:…i foahr eha do in da Weana Woid Gegnd Ummadumm …und mog ebn a Spass Rundaln …des Ewig Launge Touren Geschwuchtl Juckt mi Eh nimma …Vielleicht sigt ma sich jo amal :wink:…wennsd Deine Gackaln wida auskuriert host :grin:…ah Jo :eyes:…Tip der Redaktion :smiling_face:…aun Deina stöll dad is in a Aundane Kampfsport Schui schicken …oda evtl is Judo doch Bessa ois Kick Boxn-moanst nitta? :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Hehe!!!

I hob no nie den richtigen Weg auf anhieb gfunden.Abgesehen davon san bei mir de Kilometerfressertouren eh scho lang vorbei.
Würde mei Tochter in an Kurs gehen, würd i ihr Treffsicherheit gut heißen, aber sie is erst 3, und am besten Weg in die Fußstapfen von an Chuck Norris zu treten :grin:.
Bist du aus der Gegend rund um den Wienerwald? Mei Ziel war bisher oft die Dopplerhütte, Klosterneuburg dp hintn…noch Dienst is des a angenehme Anfahrt, und ma hot duat a kleine witzige Spielwiese :smiling_face:
Naja, vielleicht sieht man sich ja wirklich ma…wos foahrst eigentlich fia a Moped???

Schens Tagerl!!!

Jo …so an Giftzwerg :grin:.klein und gemein(aber mein :grin:) …wenn man damit Umgehn kann :eyes: …hob kurz vorher Die Aprilia MX 125 Sumo gfohrn woar a Gaunz Guat für meine Ansprüche …schaust auf mei Profil do sigst es eh…Thema ausfahrt : Wos is mit Samstog ?..a poar Spezln und meine vablödetheit woin d a auf De Tuina Mess fohrn , Vorrausgesetzt es Wedda passt…da kannt ma sich jo daun bei dem Kreisl treffn wos Rechts auffi geht zur Doppla Hittn …oda daun Bissal weida Links is so a Cafe , mit Parkplatz und am Zebrastrafn :grin: …na jo is ja no a Bissal Zeit bis dahin …schaust halt am Sa nochamol do eine dann kann ma des Genauer ausmachn , oda i schick da mei Singende Draht Numma daun kemma uns a Zsammruafn

Wünsch da a no an Scheenan Tog :wink:

Lg Pg

Danke amoi fia de EInlodung, oba fia des Wochenend muas i passen. Mei Tochter hot Geburtstog, und des is ma heilig :wink:
Oba waunnst wüst schick i da de Nummer von mein Fernsprechapparat, und wenn wea a Runde draht, funk ma afoch amoi durch.
Irgendwaunn wea ma scho zaum kumman. Daunke auf jedenfoi fias Aungebot!!!

Nau daunn winsch i eich amoi an schenan Saumstog, und natürlich sturzfrei!!!

Habschidehre!!!

…Jo passt hob da meine grod gschickt :wink:…scheens We wünsch i Dir :smiling_face: und Vui Spass mit da Klanen Kaumpfsportlarin :grin:

Lg Pg