Doku motorradlrennen 1964 salzburg

[url=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DmrgYCowpyo#!]Salzburg Süd als Motorrad-Rennstrecke, Erinnerungen an den 1. Mai 1966 - YouTube

worn scho Helden damals leider war i noch zu klaan um dabeizusein

genug Helden :slight_smile:

und auch Heiden :wink: …obwohl des saind eh oft Die gleichn göll :dizzy_face:

schau des is wos für Di, Du Brot :grin: :grin: :grin:

Herrgott ich wünsche euch allen nur ein bischen hirn
kann ja nit schadn :dizzy_face: :dizzy_face:

a was mit de Jahreszahln passiert sei

Erstens: Scheiß Dich nicht an. Zweitens: Sei nicht so deppert. Drittens: Furchtlos und klug können auch Einbrecher sein. Unser Regulativ ist die Liebe.

die 2 Jahre wern wurscht sein

… die san doch daumois ohne HyperPro Dämpfa gfohrn … des kaunn ned gaungan sein :wink: samma se ehrlich.