Service Honda Transalp XL700V

Hey,

in welcher Werkstatt würdet ihr ein großes Service (also inkl. Ventielspielkontrolle) in Wien machen lassen?

Danke.

Lg Jutta

cyclerep.at (schelleingasse) offizielle Honda Werkstatt…Repariern aber auch Andere Marken…

Lg Pg

gern gschegn :wink:

de pilli tant schickt a jede(n)
in besagte werkstätte

ich bin ma jo nit sicha ,ob er da arbeitet oder a satte prämie kassiert.
also vorsicht :wink:
griasserl

stimmt Alles ned hob des aba scho mind-10 x gschriebn :sob: dos i dort gearbeitet habe …Und nach dems a Öffentliches Forum ist dad i keine Eigenwerbung mochn weil des a Einstellungssach meinerseits ist. auch gibts ka Prämie …schön wärs :worried: …Desweiteren hods a Honda und koa Kawa sonst dad is zur Bike City schicken und a wauns a Suzi hätt…wen wer a Elektrik Problem hod kanna auch zum X-MAS gehn uswusw…i kenn Die Werkstätten ofach und hob Die kennen glernt weil i meine Eigenen Moppaln dortn scho vor Jahren imma wida amal hingstellt ghabt hob …Und halt mit Denan zufriedn war…Oiso i hoffe das des jetzt als erklärung reicht Opi weyl Du Laundecka Laund Pommaraunzn :sunglasses: kimmst eh Nit aus Deim Gau ausse :grin: :grin: :grin:

… Ersotztäul aus Stana? :smiling_face:

nimma mehr :sunglasses: …Denk hoid wenigstns oanmal in Deim Lebn noch Sackal :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Und warum nimma?
Haum sa si ned bewährt? :eyes:

i…hob koa Zeit fir so aun Bleedsinn :cold_face: weyl Oarbeit Adelt :wink: …und i bleib liaba Bürgalich :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…und üwahaupts :grin: …bist jo a So a Klassisches Hoib Hinniches Beispiel :grin:…wos Die Riesigen Weiten und Einsamkeiten des Woid4 tls aus aum Einst Blühenden, Klugen,& Gsundn Menschenwesn gmocht hobn :worried: …kanntast Di eigantlich glei mitm Raubrittale auf a Packal haun :smiling_face: weyl der hod Des Gleiche Problem nur in Voarlberg :smiling_face:

lei -lei

… wohrscheinlich sch in da Schui nua mit Stana gspült, und ned aufpasst … :wink:

A Wöltaunschauung host Du wia de „Omama“ vum Ludwig Hirsch:

„De sieben Robm, des worn nua sechs, de guate Fee, a oide Hex …“ :wink: :smiling_face: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=ORfYE5M44ms

Dua nit Babblee! :grin:. :grin:

in dem fredl eigentlich ned um de servicekostn fia a Hando gaungan,Pilli???i les do nua vo stana,robm??? :eyes: :eyes:

jo mei …so is des halt do :grin: …Erstns hods eh a Auntwort griagt :wink: …zwoatns is Des es Tratsch Forum do …da wärs fast Gscheida gwen man Setzt des dann bei- Erfahrung Händler oder Motorradtechnik eine .evtl a no bei Hando …findsd ned auch :eyes: :grin:

ciao Pg

da ned a auf das des"Tratschforum"imma mehr zum "Auskunftsforum "mutiart,Pilli???do herinn geht’s nua mehr um…wos fia a gerät soi i ma kaafn,wos muass fia a 16372,5 km Service glöhnt wern,etc.etc.? :rage:du host recht…fia wos gibs de Spartnforn! :eyes: :eyes:a echta schaas :rage: :rage:

da ned a auf das des"Tratschforum"imma mehr zum "Auskunftsforum "mutiart,Pilli???do herinn geht’s nua mehr um…wos fia a gerät soi i ma kaafn,wos muass fia a 16372,5 km Service glöhnt wern,etc.etc.? :rage:du host recht…fia wos gibs de Spartnforn! :eyes: :eyes:a echta schaas :rage: :rage:

[/quote]

schonn :grin: …i man mir mocht des Nix …i moch daun meine Spasettln …trotzdem …und es is ma Pfeilgrod wurscht obs Wer vasteht oda ned …soins sterbn gehn oda lochn in Kella :cold_face:…Andererseits Denken halt Vielleicht De Leut…wenns es do Eine setzen lesns mehr …und da gib i gern zua dos i mir des sölba aum Anfang a gedacht habe :sunglasses: …im Nachhinein hat sichs aber erwiesen das Des Nicht so ist…Die wo Qualifiziert Antworten wollen -sind sogar eha in den Fachfredln zum finden als do …und so ists a Richig …i moan was soll Tratsch sonst heißen? :grin:

Scheiss ofach drauf :grin: …i wünsch da a Scheenes Wochenende des ist doch Viel Wichtiger -Göll :wink:

aum Sunndoch soll scho wida De Weiße Seuch zruck kemman :rage: :rage: :rage:

Lg Pg

geographisch ungünstig ist das vllt auf den ersten blick - stimmt. aber eigentlich sehr günstig verkehrstechnisch zu erreichen … wenn ich denk’, daß dienächstbeste möglichkeit für a service für eine meiner kraxn in st. pölten zhaus is … dann jederzeit triesterstraße :wink:
ihr könntez euch ja einmal unverbindlich beim fischer im cafe treffen (auch triesterstraße ;)), ich mach’ euch den katalysator am anfang(wenns wer braucht, I kenn den brand ned, nur vom vorbeifahren) und ihr verhandelts dann weiter, ob ihr gemeinsam zum brand weiterrollts, oder du dein glück selber auf redhondas moppet versuchen willst/darfst, im sinne von selbst ist der mann und es is nur das wirklich gut, was mann selber macht … :wink:
so. jetzt interessiert mich nur mehr [rein akademisch], ob einer von euch eine pm an den anderen schafft …

wenn die triesterstraße nix wird, könnt’ ich noch die ‚technischen taten‘ in der tetmajergasse im 21. bezirk empfehlen, eben am anderen ende von wien (und irgendwie viel mehr am arsch der welt, wennmma sich ned a taxi leistet oder jemanden hat, der einem des taxi macht) - der einzelschraubermensch dort is fair und versteht was von seinem handwerk - leider is er ned besonders groß … :wink:

heil im wievielten Bezirk isn de werkstatt :grin:

die in st. pölten meinst’ ;-?

cyklerep in der schelleingasse :wink: