Zum Einstimmen

… für all jene winterweichen PseudoEnduristen, welche bald oder bälder ihre ‚neue Saison‘ angeh’n werden … :wink:
Triumph Australia Tiger 800 XC Thredbo Adventure - YouTube

Und für mich ein Vorgeschmack, was mich heuer erwarten wird, mehr als je zuvor - halt mit 'was Adäquaterem als an schweren Kropfm fürn Gaatsch grins

hmm,i was nitta,australien,do hots jo im summa

+50 grad ???

hobens jo extra de temperatur karten neich geschrieben.
na na ,für mich warat des nix,woldwegfahren is eh longweilig…
griasserl

vonwegen sommer im sommer: najo, liegt jo aa sehr weit im Süden, oder ;-?

wo siachst denn du da an gatsch :eyes:

wegen der paar wasserlatschen mach i ma net des eisen dreckig :wink: :grin:

chris

mit so am fixn kromspiagl würd’ ich mir auch gedanken machen zwengsnam gaatsch … die betonung woar auf ‚kan schweren kropfm fürn gatsch‘, ob do ana is oder ned - es kunnt jo zum regnan aunfaungan mittendrin im gemüse … :wink:

Leut :grin: da Sciron werd a imma komischa :sunglasses: …jetzn foahrta scho mit am Jojobbale aufd Reha nach Erzbergien -tzzzzzz :grin: :grin:

Lg Pg

wonnst mei naked bike nu amoi beleidigst, dann jage ich damit über die berge, damit´s amoi waßt, was a tschoppal eisen ist :rage:

i hab auf an häfen mehr kubik, als wia du mit dein gspeibat´s samt imagnären bierbauch :wink: :grin:

chris

Jo :smiling_face: …und wo hockst nachad Du …no drobn ? :grin:. :grin:…Du glaabsd Nit dos es laungsam Bessa warad -so wia da Wuide Graza hod :grin: …dosda Nit so a Guid Wing :sunglasses:…mit Aunhänga kaafst- woasd scho mit Rückwärtsgang und so Zeichs uswusw

i hob de Schnautze voll vom Winter hob gestern mei Dicke vom Service geholt i wü endlich foarn

in mein alter braucht ma scho a weng was zum anlehnen :wink:

bei mein aktuellen tourenschwuchtler habe i seitenkoffer a nu aufbaut, damit net ollas draussen rumflackt

schaut doch bächtig möse aus, bächtig möse odrrrrrr :grin:

chris

…NEEEEIIIIIINN!!!

gell da schaust

manchmal liefert der chef persönlich aus :wink:

chris

Sauba :grin:…oba Wer kaun -Der Kaun -Nit? :grin:

Lg Pg

Ich fahr heute zur Tante Louise einkaufen … dann wird gesörwist

jetzt verkauft der moppetbilla a scho gaunze sörwise ? san de eh genormt ? fian tee oda kaffe kaufstas ;-?

fertig mitn Service wor eh teia gnua
wo fohrts denn hi es Psler??

waunn olle Strick reissen

kimm i mit dem Tuttlbären

und zum Weg frei mochn daun :smiling_face:-Modell: RUCK ZUCK ZAHN GLUCKT :wink: :grin: :grin:

hob a poor Sochn neich braucht

Rafn
Service
Antriebssatz
Gobe dichten
so gaegn wors eh ned teier

wo gehts denn hin ende April
waunns worm gnua is und ned zu weit kenntat ma eh mit fohrn
is de Dani 76 vielleicht ah dabei bei eichara Truppn

das de zwa auf Urlaub san Dani orbeitet ja in daselben Firma wie i
hoff do das des Hurns Wetter bold zend is

de zwa san auf Urlaub

i kaunn den Hurns Schnee scho nimma segn

irgendwaunn muaß der Frühling kommen

und waunns passt fohr i anfoch mit eich mit waunns eich passt