Da Montog is umme

… und es is Zeit für a poor gscheide Takte Musik … :wink:

Was ruhiges für einen ruhigen Abend.

- YouTube

Greez :wink: :grin:

Kriag i des beim Japana ums Eck? :eyes:

i hob jo olleweil e imma wochenende,
und i versteh des montags syndrom :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=E-hyzvEQJqk

griasserl

[quote]
ORIGINAL: Alteisen

http://www.youtube.com/watch?v=pGrz9xJEGRE

flott is imma guat :grin:
- YouTube
is a schon …na jo :wink:
griasserl

also wenn i mir die links so ansehe, merk i schon, dass i noch sehr jung bin :smiley:
schönen dienstag wünsch ich euch

und das ist gut so.alerdings wunder ich mich immer,wenn ich in sohne´manns oder auch tochters 4 rädriger fortbewegungs gurke einsteige,#die musik habe ichvor 30 jahren auch schon über eine kassete gehöhrt,ergo …hmmm…

http://www.youtube.com/watch?v=avgMaWsJcRM
wünsche ebenfalls a scheenes tagerl,

fragerl,hot dei nick was mit den glorreichen sportwagen mit dem schlangerl zumtun
,odA IS ER AN AM AUSSERIDISCHEN KATZENVERNICHTER ANGELEHNT

wieso, wos woadn leicht ? Hoanigstoa ? Hättst beim Bauan a Joghurt und Hauswiaschtln mitnemman kennan … :wink:

… jetzt a bissi wos flotteres :wink:

- YouTube

Wünsch a guade N8

… i hobs Laptop vakehrt steh ghobt :grin: :grin: :grin:

… nur im Moment durch an Ausfall allanich in Halle ans und du wast eh wos in Halle ans ois gmocht wird :cold_face: :sunglasses: :wink:

Und da fallen mir doch wieder mal die guten alten ELP ein … und die affengeile Musik die sie machten :smiling_face:
Ned mehr und ned weniger :wink: