@Gerry1702

i hätt do wos fia di, wons da gfoit! :grin: :wink:

passat zu deiner Gixxn :sunglasses:

jo deiner Holden schenken :smiling_face:

de muss i erscht bestön…

dann oda ziagst das du an und posierst in spitzenunterwäsch und strappse auf deiner gixxn?

wenn si da onki gerri die bock auziagt, hams amoi stöckln ghobt.

duckundrenn

greeeeeez, ich

stimmt :smiling_face: dafir Zwoa Lecha im Bodn und da Nochbar Unta Eana hods in da Sonntagsuppn …wauns grod bleed hergeht :eyes: :sunglasses: :grin: :grin:

i duck mi a mit :grin:

kentats ja für an guatn zweck vasteigan ha,
warat des wos :grin:de steiln beck in blau gelb
mei lieblinsgfarb,ich gabat fürn anfang €uronen 10.-
a anfang warat gmacht,bin neigierig wos de gschubsten
in dem Forum harinnen steigan. Pilgram 1, :grin: 14367 :grin:odrr!

Die such ich schon länger. Wie lautet die Bezugsquelle?

mrslow

Gut, ich habs eh vermutet, dass ich da keine Antwort krieg, aber
einen Versuch wars wert. :slight_smile:

mrslow

Nu keine!.. Probiers auf eBay, Zalando usw. Wenn das nix hilft - bei Rizzla :slight_smile:

hi,
i glaub sowas werds nirgends finden, wenn i dieses foto richtig interpretier, werden solche potschn „nur“ durch oberflächenbehandlung eines
küstlers des luftpinsel hergestellt und dann wohl sicherlich nicht zum verkauf freigegeben. werd nix werden… :grin:

lg

… vagessn ned … oba hoit a ned bstöit … sie hat ja no kaa Gixxn neda … :smiling_face: :grin: :wink:

Gerry de wirst daunn bei da Übergabe deiner Gixxxn als daunkschee kriagn :wink: :sunglasses: :smiling_face: :grin: :grin:

Gerry,kann mich noch erinnern wie die Tinerl immer von einer Dukatn phantasiert hat…muss so ca.2007 gewesen sein!Und jetzt auf einmal Suzuki?Ist ein gewaltiger Schwenk!Ist aber nicht die Deinige,oder???
>Drehzahl<

… doch genau … er spendiert ihr a Suzuki, wanns de Pappn heier no kriagt …

… no ned waas, is de Form da Übergobe.

De Tina wird nix auhaum, auße de blauen Bock, und si auf da Gixxn räkeln … :smiling_face: :grin: :grin:

… no ned waas, is de Form da Übergobe.

De Tina wird nix auhaum, auße de blauen Bock, und si auf da Gixxn räkeln … :smiling_face: :grin: :grin:
[/quote]

du bist so grauslig… wäh - des ko i jo in onki nit odoa…

… da nix, der is hoat im nehma … :smiling_face: :wink:

du bist so grauslig… wäh - des ko i jo in onki nit odoa…

[/quote]

Wiso :sunglasses: …Oiso des sig i gaunz entspannt :grin:,…hob eh ghert dosd schwar am Abnemman bischd :smiling_face: …waosd scho aus ana Graun Maus werd amol a Schena Schwan …oda so ähnlich :eyes: -Gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

sats jo banane… na sicher ned…