Motorradtranport

Hallo liebe Bikerkollegen!

Ich suche für ein Motorradfahrtraining einen Motorradanhänger (oder einen Bus) mit dem ich 3 Motorräder transportieren kann!
Mietdauer von 21-24 Juni .

Bitte schreibt mir wenn ihr in der Nähe von Steyr/OÖ (Umkreis 50km) jemanden kennt der etwas passendes vermieten könnte!

PS.: Alle die, die mir jetzt schreiben wollen das ich das mal googeln sollte sei gesagt, dass es im Web zu 99% nur Anhänger für 2 Motorräder gibt.
Und das eine % mit 3 Motorrädern ist mir zu weit entfernt!!

Gruß Manuel

es is ma zwar zutiefst zuwieder auf 1000ps an sinnvollen beitrag zu posten, ober weil i heit an guden tag hab, bitteschön:

http://www.mex-bikes.at/

san hoit 63km von steyr, ober dur wirsts überleben… :wink:

tuats sehr weh ;-?

Du wüllst oba a dos Di mit alla gwoit ausm Forum aussehaun ha? :eyes:…und des im Tratschal no dazua :dizzy_face: :grin: :grin:…werd nimma laung dauan waunsd so weida duasd :grin:

Lg Pg

Lokalmatadore - Pillemann, Fotze, Arsch [Live] - YouTube

des hob i ma docht, daß DU des net woasst wia si des anfühlt, wenn ma wos sinnvolles postet! :grin: :grin: :grin:

logo … drum frog I jo in frog - obwohl: so genau heraußn is des erst, wenn der manu a futter zurück gibt … :wink:

welche 3 eisen

gatschhupfer, suberbike, tourenschwuchtel, chopperschrott

mein hänger hat ladefläche 2 x 3 m, 1230 kg nutzlast

guckst du

www.aluhaenger.de

aber weißt eh

umsonst ist der tod und der kost´s leben :wink: :grin:

chris

du chris für tschopper gibts trainings nur in kalifornien und florida, dieser tüp fällt also weg … :wink:

kann leider wenig helfen - kenne nur Lebertran. :dizzy_face:

(Waunn da Frosch scho auslosst. :wink:)

Von 11 posts waren 9,5 fürn Arsch. :rage:
An alle die mir noch sinnvolles schreiben wollen, möchte die Motorräder wenns geht in Motorradhalterungen spannen und nicht irgendwie auf die Ladefläche.
Natürlich keine 3 Chopper, haha sama lustig.

Gruß Manuel

zwoar ned auf WOS Du do herin Deine Deppate Anspruchshaltung gründesd -dos da unbedingt Wer Auntworten muaß- wiastas brauchst , oda gern hättest …Wir saind do ned bei Wünsch Dir wos :wink: und für Foahrradlfoahra hob i scho glei goar Nixn üwa aussa an Bleedn spruch :sob: . so jetztn host 10,5 Deppate Auntwortn das da need Fad im Schädl werd… :grin:

Pfiati

Pg

Bei 3 Motorrädern auf dem Anhänger gehe ich mal davon aus, dass du einen Anhängerführerschein hast. :eyes:
Sonst wirds schnell mal knapp oder auch illegal. :eyes:

Hallo Hr. Pilgram.
Deppate Anspruch?! Hab nicht nach einer komplexen Herz-OP oder einer Lösung für den anzubestrebenden Weltfrieden gefragt, sondern lediglich ob jemand einen Motorradanhänger für 3 Bikes hat!
Also wenn ich jemanden mit meinem vorigen Post zu nahe getreten bin, tut mir das natürlich aufrichtigst leid .

Jop hab ich!!

geh weida Jamma Nit rum :grin:…da Sciron hat Dir eh Geantwortet dosa einen hat…brauchst Di ja bloß zsamm Redn mit Eam …Der hod a poar Motorradln da selbst am Hof stehn demnach werdas a schon amal Transportiert hobn odrr :dizzy_face:…wenn da des ned taugt daun ruafst halt an Europcar und oder an Buchbinda an .De saind a in da Nähe von Steyr…dort Mietest da daun an Kastn Wogn haust de 3 Reibn eine und da Kas is bissn-De Adressn griagst durch an Google-Vaschdeschd?..außadem isas eh no Angenehma zum Foahrn ois mitm Aunhänga…mir gehts zumindast a so. :wink:.

Oiso auf, auf :grin:

Lg Pg

… glaubst daß a drei Guidwing saumt drei Graza drauf zahm mecht? :eyes:

I derf min B-Schein an Auhänga zahn der a zul. Gesaumtgewicht hod wos des Zugfohrzeig Eigengwicht hod.
Des san sogor bei an Guif ~1200-1500kg.

… schleich Di! :grin:

Mit an Achtal derfst bestimmt goar kan so großn Hänga ziagn … :wink: :smiling_face: :grin:

Es Sackal und Sey klane Fischblosn in wos Er lebt :wink:…in gewissa weyse dadsd Di von obn bisch untn gscheid Ohstrullan waunsd wirkli wiassn dadsd wos mit am Achtal geht-oda ned geht :grin: :grin: :grin:

Und jo des is ans PUR 125 CCM :grin: i glaub a Livan (Tscheina Krocha)-oda sowas :wink:

und des DERFST host ja Nit Gschriebn Wo :wink:…weyl dortn derfst des scho :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:oiso Gusch :grin: :grin: :grin:

Lg Pg