Werter Herr Olpo

… sag, sollt ma ned amoi zusaummen a etwos größeres Häuserl baun ??? Nur min Bus wirds deppat :wink:

"Verspielt und frech" - Mutter vergiftet: Zwergelefant "Joe" hat wieder Spaß | krone.at

:wink: is des ned afoch siass ?

… worum gehts ? des is jo a link vom dodlblattl … auf sowos klick I ned - des is die vorstufe zu facebook, nur im unterschied dazu VÖLLIG wertlos … :wink:

I bin ja zum Glick sowas von unbelegt über die täglichen ereignisse, die mi ignoranten ned interessiern … ;-)))

zmittag ja, könnt sich ausgehn, wenni glei weitertua … wär eh nötig - nur die bits hobi no ned besurgt … :wink:

na, I hobs eh gleich richtig verstaundn, hob mi deppat gstöllt (gusch, es krocha ;-)) … :wink:

hab noch kan zeitplan für die webseitn, aber es geht verm schneller, als ich vor 2 wochen gedacht hab …

na. hobma an sempatredd vurgstöölt „wie bringe ich die straße knapp übers knie“ und schon is gaunga … :wink:

Zum Betreiben diverser Feldstudien und zum „Zwetschkerln bashen“ is´ es doch perfekt. :eyes: :smiling_face:

jo, loß dir zeit mim erzähln … :expressionless:

angesichts der (reifen)temperaturen hab ich zwar oft selbst das knie knapp oberhalb der straße - aber nur so weit, soweit es der flach auf die straße gestellte schuh zuläßt … kauna wenigstns allanich hatschn oder brauchta kruckn ?

daun lood I mi ev aa ei …

… is die Gschicht vo dem ur siassn Zergelefauntnbaby dems die Mamsch vagift haum … :wink:

Werd heute mittags in Wien 5 herumkurfn fois dei Plan zualosst auf an Kaffee … melde er sich :wink:

:wink: :grin: … wors schwer ??? :smiling_face:

… Bogolei und unser Vollkoffa von Maya wor mit mir :grin: Den kuntast eppa frogn der kennt die füsischn Gesetze besser … :wink:

Was da noch passiert is, zu gegebener Zeit :wink:

hert si jo Bedrohlich aun :worried: :grin:…oba Welln Scheibn für De Neiche hosta Nit bestellt odrr…


Jaja bin eh scho furt

… in da Bogolei wor olles ruhig - mitn Fleckal an Bullinör trunkn - bissl zuagschaut beim schraufn und benzin und ölhaltige Luft inhaliert - mitn Chef a bissi wenn a nur kurz weil in Stress plaudert …

Da Maya hob wieder in Bock ohgschossn …

I ruaf di au :wink:

Roootschaa…in Kambodschaaa!! :smiling_face: :grin:

Scheenan Obnd no und Guate Bessarung an Eich Zwoa :wink:

wünscht Pg

… dermoi ohne Unfoi und eher wos witziges … Maya hoid :wink:

Jetzt kumman eh glei auf Besuch die zwa Pedas …

… wast eh in Hausbrauch :wink: