Die würd ich mal gern

[image]http://images.derstandard.at/2013/01/24/1358335240976.jpg[/image]
was für facebook zu schade ist kommt hier rein :slight_smile:

[image]http://www.radiohit.si/modules/aktualno/uploads/vinjeta.jpg[/image]

Owa nit wirkli?!?!?! :cold_face: :hushed:

da war i im Oktober auf so aner show wos erklärt ham das des neue Dämmaterial wos ned-mineralwolle is(PPE irgendwas, plastik hoit) raucht wie sau, und irgendwann zum brennen anfangt und saugfährlich san und von der EU zugelassen.

is aber nur am Rande wichtig.

und daun fahrma auf die Autobahn und es is ned gsperrt aber es is doch gsperrt :slight_smile:
aber ned vor der Abfahrt naaaaa, 1 km nach der Abfahrt.

ergo i drah auf der Autobahn um und fahr in die Gegenrichtung und dann ab, weil die andern hams auch so gmacht.

und als Österreicher geht ma dann wenigstens davon aus das wenn i abfahr das dann die auffahrt gsperrt is wenns gsperrt is, naja man vertraut dem system blind, ich war auch etwas müde,
und i hab ma dacht des wird scho passen und fahr wieder auf.

naja dann hab i nomal umdraht auf der Autobahn und Geisterfahrer gspüt und bin wieder abgfahrn und hab die Bundesstraße genommen.

in Loswenien da gehts zua.

…do is so aniges anders. wann is denn die vignette gezwickt worden? im 13.monat???

wahrscheinlich kommen die vignetten aus der gleichen produktion wie die neuesten EU-duschköpfe

lg, :grin: