sumo fahrer........

hallo leute

suche für 2013 noch ein paar leute zum sumo fahrn.
bin aus kärnten und sind daweil nur mehr zu zweit unterwegs.

natürlich können auch andere bikes mitziehn, is eh klar

fals wer pock hat auf a paar runden ab und zu, vielleicht kurz melden

mfg

Ring oder Strasse? Wenn mei XR ned weggeht im Winter bin i mit einem Kumpel vielleicht mal dabei

paarmal ring vielleicht. ansonsten strasse!

hast dei honda schon lang drin oder. schon ein paarmal gsegn beim sumo schaun

Ja schon a weile. Sind wohl hier und da anfragen aber bisher nix ernstes bzw. glauben a paar das ichs verschenk :slight_smile:
Preis is sicher über den andren aber zustand und extras auch gg

ja die lieben schnäppchen jäger…

naja der eine oder andere Hunderter ist immer VHB aber da kommen ja Leute, die wollen dir 3200 geben für das Eisen… und da wirds dann scho frech :grin:

Host …Eisern Bleiben…is jo Nit Einzumsehn , das was -wenns Gut is , auch Noch Billig sein muß.

Außadem GSCHENKT GIBTS EH NIX- außam Tod, und Der kostet es Lebn :grin: :wink:

cirio pg

naja wenn schaust a nackte XR Supernoto krigst a ned unter 3000-3500. wenn glück hast is scho typisiert wobei des a ned bei alle der fall is.
da fahrwerksumbau vom haslacher kost mal 600, der akra is unter 800 a ned zum haben. das heißt den mikuni, die bremserei und die excel felgen schenk i eh scho dazu gg

i woit a mei MX 125 in am Sehr Guten Zustand verkaufen , (wos wirkli nimma Viele Gibt)-weyl i mir ausm Spass an Da Freud was Anderes Bsogen woit…Oba Nach Einigen Bleedn Sprüch von Irgendwelchen Dahergelaufenen Valottn Die sowiso Nullinga Ahnung hobn . hab i mi Entschlossn drauf zu Scheißen und Des Moppal , bis zum Bitteren Ende selber zu fahren. Im für mich Wichtigen Achterl Markt gibts sowiso ned Viel Besseres, was Leistung -Fahrwerk usw angeht…Oiso was solls …sollns sich Ihre Grottn Irgandwo zsammkaufn , von mir Graigans es eh Nit mehr…Wie oft hob i es Moppal scho Mühsam und Teuer Aufgebaut -Nur um nochad an Deppatn Spruch zu hörn :rage:…Na Die Zeitn saind scho lang vurbei.

Lg und a Guate Saison vor Allem a Unfallfreie wünsch i Dir-Pg

Is am end eh oft die bessere entscheidung… I lass sie ja a nur mehr zur gaimude drin. Vl findet sich jo noch wer, aber in wahrheit bin i selber scho wieda geil aufs fahrn gg

Dir ebenso a guate und unfallfreie saison

@ cougar87

was hast vor zu kaufen wen die honda weg is…