Günter du Lulu

… Herr MotorCityCobra … sog, warum sehen wir von dir niemals so ein nettes Filmchen ??? :grin: :grin: :grin:

Sieben Schüsse - Waffennarr fällt Christbaum mit dem Jagdgewehr | krone.at

Also nächstes Jahr hast wieder eine Chance … Mary Christmas, wie die Frau vom Weihnachtsmann heißt :wink:

Oh yeah … :grin:

warum muß der Günter scho wieda Lulu wor do eh in da fruah

… ich hab halt noch einiges zu lernen :eyes:. Einzig das Team von „Predator“ war auch fleissig beim Bäume fällen :grin: - Du erinnerst Dich scih an die Szene mit der Mini-Gun: aber da heißt´s „Christbaum kaputt“ :smiling_face:.

nit schon wieda - das missverständnis mit fellow zrx hooligan Crazy Joseph war schlimm genug:
ich sagte : „you send me those stickers or I show you what pain is“.
er verstand: „You send me those stickers or I show you my penis“.

Verdammt! :sunglasses:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg tina

Noch amol fia Di: DAS WAR EIN MISVERSTÄNDNIS! :eyes:

Verdammt … :rage: :grin:

war er eingeschüchtert? :grin: :grin:

… bevur si da „Fellow varruckta Josef“ de schwoche Vurstöllung auntuat, hod a eahm sicha de Pickaln gschickt!!! :smiling_face: :grin: :grin:

… jetzt leicht scho sölba Post-It-Zettln in Palatschinkntag ein waunst Bsuach kragst? :smiling_face:

… de Drohung vum Sunte is wia: „Schick ma de Pickaln, oda I zag da olle zwatausnd Dias vun mein Urlaub mit da Großtant in Bod Ischl!“ :cold_face:

Wos host vua? :hushed:

… waun de de Du kriagst wirklich aus oidn Strudltag waratn … :sob:

… daß des ka richtiga Tag, sondan de trickate Vurhaut vun Hund und Kotzn (wos ausn restlichn Kadava knusprige Ente und sieben Schätze mochn) is? :smiling_face:

uaroida,jetztn werds eng fia di…de woin di segn,des prob is nuar…dass di ned dakenna tatatn :cry: :cry:muhahahahahahahahahahaha

… I schau mein Avatar ähnlich wia a Zwüllingsbruada. :eyes:

I hoff’ des varrot mi ned iba kurz oda laung … :wink: :grin: :grin:

is natirlich dramatisch…sads es echte,oda nuar stiefzwülling???daunn schauats bessa aus…zwengan dakenna warats :eyes: :eyes:

… Hoibstiefzwülling.

Mia haum ned den sölben Votan oba dafir a jede a aundare Muatta. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Is oba eh wurscht. Mit de Insiderinformationen de da Pili üba mi inzwischn waas (Woidviertl, Kiebara …) warats woahrscheinlicha, daß a mi findt, waun a des do auf Bam in da Protahauptallee nogelt: :wink: :grin: :grin:

Nun, ich würde zuerst mal im Word die Sprache auf Englisch umschalten, damit die dämlichen Linien nicht mehr auftauchen… :grin:

… wia Lux, der Schweiza … :grin:

Aber auf der anderen Seite ist es schon erstaunlich, dass ein alter, grüner Schmierlersack nicht mal mehr als 2.50$ Wert ist. :eyes:

Offenbar sind die Entsorgungs- oder Unterhaltskosten zu hoch.
:wink: :grin: :sunglasses: