Jo Bischd Du Moppal!

Bravo und Danke-Diesmal an Die Firma SHERCO…auch Sie haben NUN im 2013 na Jahr was Feines Parat was Ja schon oft Tot gesagt wurde :wink: Bleibt zu hoffen das sich noch Einige Anderer Ihrer einstigen Lorbeeren erinnern werden …Warum Eigentlich Nicht? :eyes:

Text und Foto ist von 1000ps

EICMA 2012 - SHERCO 2-Takt Enduro
Das Geheimnis ist gelüftet. SHERCO zeigt auf seinem Stand der diesjährigen EICMA (Mailand, 15.-18. Nov) das brandneue 2-Takt Bike. Bei seiner Markteinführung wird es in den Varianten 250ccm und 300ccm erhältlich sein. Der kompakte Eigenbaumotor mit elektrisch betätigter Auslasssteuerung und ein unter dem Motor platzierter E-Starter (direkt eingreifend) lassen uns Großes erwarten! Nähere Informationen folgen

Lg Pg

echt geiles Radl. wo is de Straßen Version?

na jo, bei gas gas is der unterschied 2 ps,aber des drehmoment vom 300ccm zum 2fuffzga is um einiges besser.
des mit de 60 ps werds nimma spielen,de letzte + 60 ps enduro war woll die maico 360 bzw 500
aber es freud mich das de 2 takta imma noch gebaut werden,weils oanfoch spassgeräte sein.
beta baut ja auch wieder heisse teile :sunglasses:
so gesehen bin ich froh ein 2 takt freudenmädel aus dem hause gas gas in der garagge zuhaben :sunglasses:
wia wor des jetzt so anfang von2000 ???
es werd bold koane 2 takter mehr geben,
:grin: gott sei dank bauens de geilen enduros imma noch,i mogs oanfoch
scheene feiertog wünscht da opa aus de berg

i glaub des nitta.
60 ps sein schon a onsog,
vom derfahren red i do gornitta.
wenn de neichen sport enduros 50 ps am getriebe ausgong hoben seins mehr wia übermotorisiert,
oda warum gibts koane 2 takter mehr im motocross ???
i moan de kräftigen ,gelle und nit de unta am achterl :grin:
griasserl

also ich würde das erzberg rennen nicht als motocross rennen benennen,
ebenso nicht die romaniacs.
bei genannten dürfte es sich um enduro veranstaltungen halten,
wo woll einige fahrer den vorteil eines 2takters zuschätzen wisen.
was die 40 ps bei am achterl anbelangen,gilt selbiges wie zuvor bei de 60 von am 300 ccm 2 takta.
die hersteller übertreiben nicht ungern.
griasserl

oiso dazu bin i zollt bzw mei kondition reicht do nit aus.
hab ja den steinbeisser in roppen fast vor der haustür.
is a schon 10 johr her wia i mei letztes rennen gfahren bin.
dazumal waren noch recht viele 2 takter im einsatz,heite schaut des ondast aus.
:wink: aussa im enduro bereich.
vor a porr jahrerln beim idm lauf am solzburgring,
waren a 2 4takta in der achterl klass am start,jetzt rate mal welche endplazierung sie eingenommen hatten

richtig letzte seins worden.
heite schaut des ondast aus.
zu meim leidwessen muass i sogen,de 4 takta sein woll etwas tunning freundlicher.
beim 2 takta is des eher nit der fall.
s oanzige was eventuell a leistungssteigerung sein könnte war a einspritzanlage,
weil des mit dem powervalvel gibts eh schon ewig und maico :grin:
is ma oba eh egal,weil a vierterl mit am halben hundat pferderln,longt logga
griasserl

ps mei neiches renngerät is a kathrein rodel mit eingebranntem besitzer namen,des oanzige woss fallt sein de stahllenkleitungen :grin:

des konn ma imma noch,oba woasst noch am einkehr schwung,is imma fein wenn dei rodel wieda findest :grin: :grin:
heite am obend steht de erste testfahrt on,bin gespannt wia der neiche sich holtet gegen mein 40 johr olten,dem i im lumpi vererbt hob :grin:
irgendwenn biag i den letzen :wink:
des warat jetzt de letzte gelegenheit.
im kart,aufm mowed,de schi…usw bin i ehms netta,
:grin: vielleicht mit der rodel :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
griasserl und a scheenes tagerl

ein Teil is no im Regal beim Freindlichen :grin:(siehe Foto); UND a 45/16 Üwasetzung wird ma a noch Irgandwo auftreibn, mehr Braucht ma daun eh nimma um Glücklich zu seyn :grin:

Es geschätze Gewicht von Bissal üba 100 kg , und bei da 300 ccm Version ca 60 -2 Takt Ps Garantiern a menge Spass, oba des woast Du Genauso Guat wia i wos des heist :wink: :grin:

Frohes Fest No Bertl und an Scheenan Gruaß an Die Famiglia :wink:

Lg Pg

… kaufst da die 250er Version … dann hast zwei Achterln zu wechseln … ane mit Strossnraffn und ane zum Pflügn

:grin: :grin: :grin:

Jo, bin eh scho ruhig :cold_face: :sunglasses: :wink:

Silli Opa…wo Dengschdn na? :grin:…zvül Schnee mocht Blind oda wia :grin:…Freilich gibts no a 60 PS Enduro KTM bietet sowas mit da 300 ccm an…Die Oidn Zeitn sind vurbei wo ma dazua umbedingt mehr Hubraum braucht hod :wink:

auch Die 300 ccm -2 Takter von Husaberg , Husqvarna, und a Die Neiche GAS-GAS…und Natirli des Neiche Üba Moppal von OSSA hobn inzwischn Die 60 PS ereicht. Bei Die Viertale sinds inzwischen a scho Deutlich üba Fufzg…Du Methusalemische Bergbanausn :grin: :grin: :grin:

Oba Wurscht-Egal i wünsch Die und Deina Familie auf Jedn foi no a Geruhsammes Weihnachtsfest und a Guats Unfallfreies 2013 :smiling_face:

Chiiiiriooo! & Lg PT

Jo an 250 ga Murl vielleicht :eyes:…und eini damit ins Achtal Foahrgstell, :smiling_face: Jo mei da dads daun no Bleeda schaugn ois es eh Normal scho durds :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

:wink: :grin:

gibts ned im Motocross?..wos isn Des daun am Erzberg für a Parti :eyes:…Kindagoartn Feia mit Platzal Backn; Und Ringlspü mit aunfassn -oda wos? :grin: :grin: :grin:

Geh Silli BITTE :wink: Die hobn inzwischen soviel :smiling_face:…Red mit am Dantla , oda schmeiß sowas amoi auf an Motorprüfstand, da wirst Di wundan :wink:

Ansonstn Denkst amoi nach wiaso Die Achtaln scho um de 40 Ps hobn, daunn Derfans mit 300 ccm koane 60 zg hobn? :dizzy_face:

So gehe Er in Sich auf Seyna Burg :wink: …Rufe Er Alle seyne Tapferen Recken zu sich und Berate Er sich wenns Nötig ist bis in den Morgengraun :grin:, was Ihm da Gscherte Stoageist wida für a Schwere Rechenaufgob gstellt hod.

Viel Glick !!! :grin:

Jo ich würds a need als solches Bezeichnen :grin:…weyl Erzberg Rennen um Einige Stufen Härter is als a Ödes Motocross Rennen, wos in am Vorgegebenem Kurs mehr oder weniger in ana Gewissen Zeit imma üba de Gleichn Hügaln Springan , und nachm Erfolgtm Schlamm Bad in da Nextn Runde Des Gleiche wieder zu absolvieren haben.
Grod beim Erzberg kommts Nämmli Durch Die Verschiedenen Gelände Abschnitte Wahrlich aufs Material und auch auf Die Fitness vom Fahrer an. Von da Renndauer an sich will i goar ned redn.

Aber wurscht Silli da eine siehts a so , da andere siehts a so -Ollas koa Grund zum streitn …Nit? :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mAhcsjRIfrc

Vielleicht soitn WIR ZWA Oidn Deppn amal sowas mittmochn. Bin ma sicher daß ma dann Unsere Meinung Bezüglich Tatsächlicher Leistung und angenommener Stark überdenken werden. Eine Tatsache sehe ich aber Nach Wie vor als Unbestritten an. Und zwar Diese Daß sich in den Letzten Jahren Gerade im 2 Takt Bereich Die Leistung sehr wohl nach oben geschoben hat. Und das Liegt Gerade im 2 Takt Bereich am Immer Besser werdenden Motorenbau. Wie Einspritzung , Zündungsmappings, und Außlassteuerungen…Wie gesagt gerade Wir zwei können des auch vergleichen , wenn i an Meine Oide GM 500 Maico Denk auch wanns a Brachiale Leistung hatte so war Sie bei Weitem Nicht so Leicht zu Kontrollieren, und auch Nicht so Fein wie Heutzutage möglich einzustellen , so das des Drum wirklich immer Optimal Funktioniert hat. Heutzutag ist des eben anderst, selbst an meina klanen Aprilia obwoi da Rotax 122 a scho Länger wieder veraltet is. ES FUNKTIONIERT, und bei Gewisser Pflege sogar recht Dauerhaft. Des ist einer Der Hauptunterschiede gegenüber Früher.

Außerdem warum soll das Nicht so Sein mit Den Leistungszuwächsen…GANZ ALLGEMEIN .ist ja im 4 Takt Bereich a ned anderst, weil da wärst in de 90 ga -80 ga Joahr mit ana 180 Ps 1000 senda wos Heite scho Standard ist…Eina Gwesn der von am Andern Stern kommt -odrr :eyes:

Lg Pg

Herrschaftseitn :grin:…isch bei Eich a scho vurbei De Scheene Zeit wo ma a Jede Tir hod offen lossn kennan-ha? :cold_face:

Sauba sog i weit Isits kumma :grin: :grin:

Lg PT

…Zoags Eam :smiling_face:, maun ko ja Nit ollas auch sich Sitzn lossn Gell :grin:…und beim Rodl a scho glei goar ned , weyl :eyes: des Ungsund is Glaub i :grin: :grin:

A no an Scheenan Tog , wünscht PT