1992 in der Schweiz bin ich mit meiner GPZ1000RX einem Bekannten auf FZR1000 EXUP „reifeln“ gefahren. Originalfrage Swizerdütsch Frage von ihm:
„Wotsch hüt go rifle?“ .
Jedenfalls gabs da einen asphaltieren einspurigen Weg einen Hügel hinauf mit engen Spitzkehren: im Kurvenscheitel im ersten Gang anständig einschenken und fertig war der langsame aber trotzdem witzige Slide .
wia kummst jetzt auf de idee,
muasst mol so a schlochtschiff wia a 11er bewegen,
dann erkennst du den nutzen der hinterenbremse
oba guat soviele kehren hobts es do unten jo nitta,…
griasserl,der immer freundliche aus den bergen
oiso im gelände funzt des nitta,weil do fahrt ma sei mowed übers hinterradl,gelle,imma auf zug.
aber am stelvio auffe is de hintere brems a hilfe,
nutzt oba a nix weil olle ondan fohren an engeren radius
griasserl
oiso im gelände funzt des nitta,weil do fahrt ma sei mowed übers hinterradl,gelle,imma auf zug.
naja, soll sein …
es gibt halt gelände und gelände … I hab eigentlich ‚richtiges‘ gelände gmaant, wosd nedamal mehr in die nähe von am gedanken kommst, die vorderradlbremsn zu ziagn und di des hinterradl in der ersten trotzdem ständig überholen möcht’ – also ned a spielwiese, aufd dersd aa gas geben kannst, sondern a herausforderung wie zb spitzer karst, aus dem ebenso spitzes geröll wächst wie unkraut - und wosd denkst, des gefälle reicht mindestens bis zum mittelpunkt der erde …
na guat, dann halt a situation, wo der hang, auf demsd fährst seitlich zusätzlich um 40° abfällt - die seitn kannst’ dir aussuachn …
UND: bei meim neichn enduromopperl, welches das gleiche is, wo letztens die HR-bremsn ned gangen is, weil ich die backen ausbaut’ hab, geht die hintere besser als die vordere
UND: im Kawa-fo will so a greanschädl wissn, wie des mit der vorderen is … geh verbesser’ mi dort bitte
UND: der meister mit der Trumpet mocht des schon gangganz sauber, hobi eh gschrieben … aber I bin auf die staana liaba niemand - und oft bini trotzdem mehr, als ma lieb ist ;-|
UND: des sicherheitszupferl kanni eh fast ned abstelln …