heizTour im Leithagebirge

Heyy leute!

ich bin relativ neu in diesem Forum, hab aber gemerkt das kaum Biker aus dem Raum Wien sind :confused: … (ich hoffe ich irre mich!!)
ich war dieses we wieder auf der Piste und es gibt einfach nichts schöneres als tolle Herbsttage zum Fahren zu nutzen :slight_smile:

ich selber fahre eine Kawasaki NINJA 250R und bin auf der Suche nach Gleichgesinnten zum Pisten abbrettern…

sollte das Wetter nächstes we halten bin ich erneut dort!!

ich will mal hoffen das es hier genug interessierte dafür gibt!

bei fragen einfach posten!:wink:

lg

Hi!
Wegen „Pistenabbrettern“ wie Dir gibt es dort eine durchgehende 70er Beschränkung mit laufenden Geschwidigkeitskontrollen. Tip: Fahr auf eine Rennstrecke. lg

so ist es,ich verstehe es auch nicht…
:grin:
na ja wien ist anderst, aber das weisst du sicher.
…grübel, mit einer ninja bretterst du durch das flachland,na do hob i oba a glick das i in de berg wohn
und nicht so hervorragent motorisiert bin :cry:
aso du aufpassen,is zeiten weisse recht rutschig a wenn ma nit im angriffsmodus am fohren ist.
a griasserl

de idee is sicha nit schlecht :grin:

oba wonn a mit anera 250 r noch mugello fohrt muass a 1x übernochten :grin:
lg

hihihi…
als ob der mit dera 250er dort die nötige geschwindigkeit bzw lautstärke generieren könnt, um für die kappler auch nur ansatzweise interessant zu sein :eyes:
(ausserdem is die saison quasi gelaufen, und somit weder motorradln noch polizei dort unterwegs)

greeeeeeeeez, ich

naja… wennst meinst :stuck_out_tongue:

greeeeeez, ich

… dua di do nit Irrn :wink:…woasd selba- kimmt imma drauf aun wia ma in da Lage is wos zu bewegn…und wenna einigermaßn a Bissal wos vom Fahrn versteht ist Die Wendigkeit da Kawa, sicher ned zu unterschätzn…auf Jedn Foi ists koa Problem Einige Viele mit Eanane von da Stange 600 zum Biegn Die zbleed zum faohrn saind :grin:…Alles scho erlebt und Nix neichs :dizzy_face:…wenna Umbedingt es Pfeiffal ausibaun muaß,solla a Brennan dafir oba gscheid …weil des hod im Gegensatz zum Zügig foahrn wirkli üwahaupts koan sinn, zumindast für mi ned

wos an Hobbi Kiwara :grin: Stefanz ,betrifft … Der soitat liaba wia a jeda erst amoi vor seina Eiganen Tür zsammkehrn.Oda sainds Vaheirat de Zwoa :grin:

Lg Pg

Muaßa Nitta Du Pfeiffn :grin:…kimmt imma no drauf aun wos für a 250 ga R :grin:…gibts ned Nur Kawas und Schulterschuschi auf da Wölt :grin:

außadem foahrta sowas gscheid um de Ohrwaschln mit Deim Eisnhauffn waunnas kaun da Foahra :sob:

Lg PT

lehne sich de tant nit zuweit ausm fensta,kunn sein das se owefollt.
i moan der fredel eröffner dürft für a renngerät nicht bereit sein.
und mei olte suzuki is koa eisenhaufen sondan besteht aus aluminium,des wollt i da sogen göö.
aso follt ma ein,jetzt host vergessen des biabl zum zomscheissen ,weil a sich nit vorgestellt hot :grin:
oba wer auf de idee kimmt do sein koane weana ode wu ler irrt eh gewaltig.
griasserl

heast du oida depp… du wast genau dass i sowos ois 2tradl habn will… moch ma do kan gusta!

aussadem… der typ foat offensichtlich an 4takta :grin: mit dem wird er sich zumindest bergauf a bissi plagen. bergab lass ich ihm den sieg gern.

greeeeeez, ich

wiaso, Vorstelln?..mir Reicht waun ana Hallo Servas , oder sontwos Einerülpst wos wenigstns noch ana Begrüßungsformel ausschaugt :wink:…und Des meeglichst beim Erschdn Beitrog und Guat ists…Da Stefanowitsch-z hod des Natirli nit gschafft hät mi a Gwundat :grin:…wurscht Außadem Da Ignaz…is do Viel Strenga waunna Oan dawischt :grin:…Thema Groß Suzuki :grin:Oiso Guat Daun ists halt a Alu hauffn :grin:…schwar issa Trotzdem :grin:…und Opi schau do is no ans wo a Nit übanachtn Miaßat waunna nit will :wink:…UND waunsd weida Recht Lästig bist :grin: bring i da no auns im Nextn Beitrog :wink:

Bussi PT :grin:

Heyy leute!

ich bin relativ neu in diesem Forum, hab aber gemerkt das kaum Biker aus dem Raum Wien sind :confused: … (ich hoffe ich irre mich!!)
ich war dieses we wieder auf der Piste und es gibt einfach nichts schöneres als tolle Herbsttage zum Fahren zu nutzen :slight_smile:

ich selber fahre eine Kawasaki NINJA 250R und bin auf der Suche nach Gleichgesinnten zum Pisten abbrettern…

sollte das Wetter nächstes we halten bin ich erneut dort!!

ich will mal hoffen das es hier genug interessierte dafür gibt!

bei fragen einfach posten!:wink:

lg

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jo eh :wink:

Im Weana Umland gehts Bergauf??..seit waun des nochat HOM DE WOS UMBAUT :eyes:

Ibrigens Piste is auf Pifkinesisch und hoast Strasse, oba ned Berg Strasse…

host des ned mitkriagt? die haum aufgschitt, weils angst haben abzusauffen, bei der erderwärmung und den steigenden meeresspiegeln.

greeeeeeez, ich

jo daun :eyes:…Den Gleichn Bleedsinn hobns voar a poar Joahr schon amal gmocht beym Silli Opa in da gegend …Stimmts? :grin: :eyes: :grin:

na, i glaub de haum duatn vo haus aus so a dünne luft… :eyes: :sunglasses:

greeeeeez, ich

kaunt a seyn :wink:…Da saind bestimmt Die Sierign -Geiz Schweiza mit Schuid weils de Luftpreise andauand so erhöht hobn…des gfraasta :grin: :grin:

Lg Pg

 
 
 
 
jetzt wird er  kan mehr treffen am Bergl von de RB braucht er ka Aungst haum wau mit dem Moppal wird er eh ned schnölla als an siebzga fohrn und in da Saison brennan eham de Supabikler aus Mundlhausen her das er sofurt den Acker verloßt

@ Ibrahim   sehen wir uns im Mai 2013???am Leithaberg

so leute, es ist we und es is soweit!
morgen soll das wetter halten und der berg ruft!

wer lust hat mitzufahren meldet sich bitte bei mir…
tour: leithageb
start: wien 3
dauer: ca 3std

@ einige spezialisten hier im forum: die ganzen „haters“ kommentare könnt ihr euch sparen!
ich lass mich hier sicher nicht von einigen möchtegern moralpredigern, anstandspfosten und hobbypolizisten mir meine art und bezug zum krad schlechtreden … statt gscheit reden solltats mal gscheit fohrn ihr heisl

die kleine ninja wird oft belächelt aber bracht sich absolut nicht zu verstecken … wie schnell man mit seinem krad hängt zu 80% vom fahrer ab!! … ich hab schon so manche 600 abgehängt, wo den leut dann die kinnlade offen stand als den 250R sticker an der nächsten ampel gsehn haben …

so ich hoffe jz ist keiner verärgert den es nicht betrifft…dann mal nen schönen samstag!
lg

Genauso ists…sog i a imma :smiling_face: …Hau Nur Gscheid Eine in De Deppatn Kepf :grin: :grin:…triffst eh koan Foischn :smiling_face:…Bsundasd De 600ccm Aunfänga Pilotn :cold_face: woin imma wos Gaunz wos Extrigs seyn…oba aun Scheissndreck sainds in Echtzeit :face_with_diagonal_mouth:

Vui Spass Murgn :smiling_face:…mei Reibn steht Leida grod in Tirol, sunt warad i mittgfoahrn :wink:

Ciao Pg