Heast Quotenschwyza!

WISSENSCHAFTLER ENTDECKEN NEUE ZECKENKRANKHEIT

Uffpasse :dizzy_face:, und De Thermo-Leda-Regn Kombi aunziagn :wink:…Oba Tag und Nacht :smiling_face:; und auch Es Geldsäckli Nit aus De Augn lossn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Quelle Krone.at

Grossraum Zürich ist Risikogebiet
In der Folge untersuchte Bloembergs Team rund 2.000 Zecken aus der Wohnumgebung von drei Schweizer Patienten, die sich häufig in Wäldern und Wiesen aufhielten. Sie fanden heraus, dass im Grossraum Zürich fünf bis zehn Prozent der Zecken den Erreger in sich tragen, wie sie nun im Fachblatt „Journal of Clinical Microbiology“ berichten. „Das legt nahe, dass der Großraum Zürich ein Risikogebiet für Neoehrlichiose ist“, zitierte die Mitteilung Mitautor Florian Maurer vom IMM.

Lg Pg

Egal obs Zecken gibt oder nicht. Erzähl was neues. :grin:

Geldsack? Wer? Ich? :dizzy_face:

http://goldiegezeiten.gold10000.de/images/zwiebelleder.jpg
:worried:

Ich bin vom Einkommen & Vermögen her von einem Ingvar Kamprad gleich weit entfernt wie du von den Gebrüdern Albrecht. :eyes:

Sauschwob! :grin: Vielleicht hätte ich den Amigne selber saufen sollen. :sunglasses:

nau oida - bis de olle zecken dort geimpft haben, dauerts auch a weile… :grin:

mahrscheinli kommt des davon, weil dort so viele gebrauchte heroinspritzen umliegen… :grin: :grin:
do hot si sicha a zeck mit was infiziert und dann de anderen angsteckt

Warat net schlecht, waunn ma bei uns den an, oda aundan damit aunsandln tät. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Vielleicht kaunn ma des Glump in da Parlamentskantin ins Futter mischn. :eyes:

und? do herat ma dann des, wos ma eh scho olle wissen… :grin: :grin: :grin:

Dir passiert eh Nix :smiling_face:…bist Selbing jo eh Die Gresste…Äääh mitm Gresstn Göldsackl hob i gmant :grin: :grin: :grin:

oda glei -mehr Rüba Schiabn solln davon :grin:…man wird es Nie Ganz Klären können.Gell :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Stimmt Triffst eh koan Foischn :grin:…und stottn Pc, Zeidung und Telefon Spuin dadns daun wia da Dracula himself ,Ois Mutierte Riesnzeckn zwischen De Gänge rumkriachn, und woartn dos Vielleicht a Stückl Oide Bluatwurscht aus vasehn Irgandwo obafoit :grin: :grin:

Dann dad is ma a wida Anschaun im TV :smiling_face:…und aum Obnd kimmt daun da Kamma-Jaga und sammlts Olle zsamm Die scho hinnich saind :grin: :grin: :grin: :sunglasses:

Lg Pg