Sido vs. Heinzel

hahahaha - wie geil isn des bitte???!!! :grin: :grin: :grin:

http://www.news.at/a/sido-heinzl-schlaegerei-grosse-chance

i hoff es gibt irgendwo a Video vo dem!!

mfg tina

Ja hab ich auch grad gelesen.

Obwohl ich kein Fan seiner deutschen Schnautze bin ist es Schade um ihn, er versteht was u hat eine direkte Art das auch zu sagen…

Gruss Sigi

Es geht afoch um des das de deppade schwulettn ans ind fressn krieagt hod!!! :grin: :grin: :grin:

Mfg tina

sollt jo heitzutog neama des thema sein.

dass da heinzl varamt gheart is eh ka thema. oba grod von an germanen?
mia ostarichi sein scheinbor zschwoch dazua. wrabetz schau oba. :grin: :grin: :grin:

sog amoi hearst,wos host den gegen den Koarl Duminik? :smiling_face: :smiling_face: :wink:

jop.

war grad des komplette ungschnittane video im fernsehn :grin:

und da sido schreit dauand DU HURENSOHN :grin: jo derf ma des im fernsehn? :eyes:

greeeeeez, ich

An Scheipi kaun ma deppat haun? Echt? :smiling_face: :grin: :grin:

Fia mi huacht si des so au, ois obsd an Schweiza solaung tretn wüst, bis a laungsaum is … :sunglasses:

Hot da Heinzl ihn ongspuckt? :smiley:

… oba wos sich do genau obspüht hot was eh kana Robert nur sovü … wenn dei Mutter wer so beleidigt warad a drau !!! Der Piffa is a Rapper und Rapper san Gangster … mecht a gern.

Mir is es wirklich wurscht wos ana tuat oba Hurensohn und mehrfoch „deine Mutter ist eine Hure“ is a nogo. Der hod a Glick da er den Heinzl dawischt hod weu a richtiga Mau hätt eam durt eistaumpft bis zu seine schwuln Brün.

Olso für mi hot sich des so obgspült…ana von de badn tritt den ondan, man sieht net wer wen, donn spuckt da Heinzl den Sido on, darauf sogt er Hurensohn, etc…und gibt ihm a Grode.
Mir solls wurscht sein, I bin weder a Sido noch a Heinzl Fan, und ORF schau I sowieso seltn bis gornet. ;D

lg

woar das a rededuell ,man siecht jo net was eigentlich
passiert,wer wen umredet :grin: :grin:

wandelnde fotoalbum in blau,hobn wir in össiland kane
gscheidn prominente als wia piefke :wink: :wink: :wink:

mog jo sein. oba du vergisst es wichtigste: den heinzl a ned. wos der mocht is eigentlich no schlimma. kan respekt vor nix und niemandem. im gegensatz dazu bemüht sich da sido wenigstens, seine gossen-vergangenheit zu versteckn.

greeeeeeez, ich

des liesal is zwar rauskommen, aber gfoan bin i ned, weil no imma kraunkgschriem :rage:
auch wenns gjuckt hat

greeeeeeeez, ich

jo, woit eh a gmiatliche runde foan. hobs daun oba doch bleibn lossn.

wos i ma wünsch?
des is einfach.
an lottosexa. weil fia gesundheit isses zu spät :eyes:
oder zumindest a gsx-r 750 K8 :wink:

greeeeeeeez, ich

Intelligenz wäre stets auch noch eine Möglichkeit. Oder ist es dafür auch zu spät? :eyes:

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Sido schlägt Dominic Heinzl - YouTube

natürlich gibts 2 sekunden zeitverzögerte K.O.´s aber das war eindeutig eine schwalbe aus dem bilderbuch.

der heinzl ist einfach mal auf den richtigen gekommen - seine verbale gewalt und passive aggressivität sind wenn man es genau nimmt ein erstangriff.

  • manche stehen drüber,
  • viele fressen es in sich rein
  • -> sido reagiert auf seine art :grin:

… ziagat si an Ferrari während ana Staffel vun den Bledsinn durch de Nosn und da aundare an Weiberg durchs Hirn … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Eigantlich is eh wuascht, maunchmoi glaubat ma, ma muaß an Hieb haum damit ma Prominent wird … :wink: :grin: :grin:

Selbst wennst an Affen schneuzt, schniegelst und kamplst, bleibt er a Aff.
Sollen die Pefke doch glauben er macht Musik, für mich is diese Art der Interpretation ein Rckschritt ins Mittelalter. Sei es wie es sei, der Sidio darf ruhig Lärm machen und Piefke beliben. Hauptsache der Mozart war Österreicher.

hat eahm so schlecht beahndelt, dass er nach Wien gangen ist.
Hat sozusagen auf die Kirchn und die Piefkeparteigänger gschisssen.
Ein aufrechter Österreicher halt.