Motor City Cobra

Hob do an Pumperer für dich gefunden … wengan valetzn warads :grin: :grin:

LEGO Double Barrel Shotgun - Life Size - World at War Zombies - YouTube

… look at this weapon … or, i´ll show you my … :wink: :grin:

Kiss from fats and have a nice nice day

… the Gerry :wink:

oba geh heast … des ding zabricht jo sogoa waunas wem nochwirft :grin:

greeeeeeeeez, ich

:grin: :grin:

beschleicht mi wirklich des gefühl das du total schwanzversessen bist… :cold_face: :grin:

mfg tina

schleich di… davokugel
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

host a a an namen??? :grin: haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha

mfg tina

PS: des muast du do eh wissn hahahahaha

… schene am Lego: Do kriagst a poar Stana in an Sackal dazua und kaunst gaunz noch belieben Länge dazuagebm. Gaunz ohne „MCC’s Pain is enlargement Pills“ :smiling_face: :grin:

davokugel :grin: :grin: :grin: :grin:

Mfg tina

mir kumt vua, es 2 seids echt ned ganz allanich :grin: :grin:

greeeeeeeez, ich

komischerweis … je länger des jetz scho dauert umso mehr tuats weh :rage:

greeeeeeeeez, ich

hmmmm …

grübel

najo … wennst wüsstest wie und warums mi glegt hot tatast ned so goschat sei :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeeez, ich

und wos lernt ma draus?

RICHTIG

die enduro gheat mit stoppln ausgrüstet.
und damit des oba mit strossnroafn weiterhin lustig is, gheat afoch no a sm ins haus :grin: :grin:

greeeeeeeez, ich

wos? heite gibts schnitzi und du lonst mi ei? :eyes: :smiling_face:
oida! i kaun jo ned foan du oida sack! :rage: :cry:
do muast mi scho hoin und wieda hamfian :cry:

greeeeez, ich

hmmmmm…
i glaub i muass di überfoisoartig besuchn kema :grin:

greeeeeeez, uch

He Du, Geri,

danke für den Tip :sunglasses: - is eh ein Deinem Sinne wenn i Dir beim nexten Zusammentreffen nur an Lego-Krochn um die Ohren wickeln konn :grin:.

und mit schreibt ma klan und zsomm: motorcitycobra. „Motor City Cobra“ ist Hearns - schon aus Respekt vor ihm solltest das beacheten :eyes:.

Banausen :wink:

Richard :smiling_face:


Wos is? Is jo logisch: Richard bei die Ami is „Dick“ und des is u. a. auch ****. Okay :wink:? Übrigens … Dick Cheney paßt mei Definition bestimmt nit :eyes:

Da DICK … hehehehehe

Cox kost a sogn… oder SCHWANZ oder die mehrzahl SCHWÄNZE :grin: :grin: :grin:

oder wennst kommst - ooooooooooooh johnny! chrchrchr

mfg tina

PS: der würds sagen: its not politicaly correctly schwul

zmindest bin ned alanich… - do sand zauberwesen um mi umadum und ich höre stimmen ,…

mfg tina

… ned gem in 21 cm nur 4 mi ??? :wink: :grin:

… ich meine warum sollte ich ihn nicht lieben ??? Er hängt an mir (meistens) und ich schlafe auf ihn (oft) dazu muss ich den Kleinen waschen und Gassi führen … da entsteht schon eine Art Liebe.

Wie ist das bei euch Mädchen ??? Zornig ? :wink: :grin:

… hat so einige Namen für den Kleinen aber ich nicht … ich spiele zwar mit ihm aber reden … nein das nicht :cold_face: