Herscht hurch amoi her herscht

Wieso geht die depade pannonia-ring.com seitn scho seit 1 stund seitdem i hamkommen bin von dort und mir vorgenommen trotz kompletter körperlicher geistiger rundumkaputtheit Büdln von meiner Schönheit anzuschaun.

oda hats heit da garkane büdln gebn?

i hab ma a Moped kauft des wollt i fast scho daunehaun, aber dann war i Fahrwerksfedern tauschen.

ARRRRR

OIDA I HAB A MOTORRADL DES IS WIRKLICH SPITZE JETZT ERNSTHAFT!!!

DIE GEHT DIE GEHT OIDA DIE FANGT AUN ZUM ABHEBEN VORN MITTEN BEI WASINED 240 AUF DA START ZIEL.
Aber nur wennma bled am Fahrwerk rumspielt.

UND DIE RUTSCHT NED HINTEN
i man i trau mi eh scho kaum mehr Gas geben, ich taste im Dunkeln nach einem Limit.

UND DIE SAU DIE LIEGT OIDA, DIE LIEGT keine Ahnung wo des Schräglagenlimit is. Mei Oide die hat ja immer aufgsetzt der Schlampn.

Aber die NEICHE, die kannst glaub i wirklich so umlegen à la Ellbogen und so.

Und für sowas san büdln scho praktisch.

Aber i hab 2 klane Probleme:

I glaub sie walkt klanes Problem, oiso sie wobbelt beim flotteren Anfahren irgendwie so komisch eine.
Lenkerflattern wenn i Gas gib.
Oiso i kann den Gasgriff ned komplett umdrehn bei Schupfen weil wenn i des tua is mei Hand so verdreht das i automatisch am Lenker zieh, und dadurch das die Sau dann vorn wieder abhebt und i rechts mehr zieh wie links, i hab a scho versucht links soviel zu ziehen wie rechts damits quasi an Ausgleich gibt, aber irgendwie weiss mei Linke hand des ned.
Und dann gibts euwei a Flattern und sie Schlingel Schlangelt sich an Kontrahenten wie ein wildes Biest vorbei.

Lenkerflattern bei 260 macht einen etwas schummrig.

Mei Schnidel war am Ende vom Tag 2cm kurz, der is sonst relativ überdimensional.
Des heisst es is Adrenalin geflossen. Des verursacht nämlich des. Wer Crank angschaut hat kennt sich aus. Sonst Wikipedia.

Bauercommander
White Power Federbein und federn vorn
Arrow Kumplett
LSL GILLES FUß HÄNDE SCHLICKS REIFENWÄRMER RACINGWINDSCHILD ANTIHOPPING 520er
aja und Kurzhubgasgriff der daham rumliegt und an Originalen Lenkungsdämpfa

aja und CARBONABDECKUNGEN
und ehkloa die Sochn hoit wasma sonst no hat Stahlflex zB und CRQ

oiso bei mir gehts gaunz normal
:eyes:

greeeeeeeez, ich

nur aus neugier… is die reim vorher hinten grutscht? wos host geändert um des in griff zu kriang?

gfreit mi dosd jetzt bessa zrechts kummst mit deiner neichn.
hast ma fost lad geton im august wiesd wieda hamgfoahrn bist. woars also doch des foahrwerk.
vielleicht siegt ma sie amoi wieda am pan.
grüsse alex ( dei nochboar am 28.8)

Zerscht amoi… wia schaut denn dei jetziges Görk iwahaupt aus… aun wöchanan Tog genau, um wiavüh Uhr??

Schließlich woin ma deine Buidln sehgn!

na wurscht :slight_smile:

Aber i hab no nedmal die Angststreifen weg mit 2:14 mei Linie is eine Schande teilweise i find grad erst wieder raus wie i wann und wo schalt brems etc…
da san no etliche Dinge offen.
und verweichlicht bin i a ziemlich in den letzten 2 Jahren.

ich habe das Motorrad scho fast nimma gern ghabt, aber jetzt liebe ich sie :slight_smile:

den 2:10 steht nimma vü im Weg!

wie ich heimgekommen bin hab i mim Vorbesitzer und mim Haslacher gredt und da warn halt eben Federn für schwerere Fahrer drinnan :slight_smile:

Bin dann relativ weit gfahrn nach Salzburg, hätts sicher nähere auch gegeben, aber wurscht.

I weiss ned ob i heuer noch mal fahr, wenn dann meld ich mich auf jeden Fall :slight_smile:

Zerst amal den Muskelkater auskuriern und Urlaub vom Urlaub machen.

hat vorher afoch garnix gmacht, als wär des Fahrwerk aus Beton sozusagen.
Mi hats bei zeiten jenseits von 2:30 oder bei dem kläglichsten Versuch Gas zu geben sofort zum rutschen bracht. Da gibts schöneres was ma mit dem Geld veranstalten kann.

die Federn auf mei Gwicht tauschen lassen für 270 Euros mit Material. Jetz bin ich überglücklichst.

Najo aunschaun kaunn ma’s dochchch

Sog de „Betonfedan“… passn de in a Kilo Suzi k1??

Klingt irgendwia noch meina G’wichtsklass!gg

wennst wüst kannstes haben für 20 euro.

die hintere wird wohl nur auf a white power federbein gehn.

Viiiieeelleeee Bunte SMARTIIIIS :grin: .…Llalalllllaaallllll :sunglasses:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… Endlich wieder amoi a echta Sauzuz Fredl wo kana ned amoi da Autor was um wos es eigentlich geht :grin: :grin: :grin:

:wink: Es is no recht zeidlich in da Frua … und mir is grod die Melaunsch aus da Nosn gschossn :grin: :grin: DANKE ADONIS und wennst Zeit host stell a poor Bürln eine von dein 2 cm Zumpfal :wink: :grin: :wink: :grin:

Ciao da Gerry

Loss doch dei Oide draufsitzn … muast dich ned so aunstrengan und der Erfoig is quasi da söbige :wink:
Oiso ich bin gern untn so ois Obwexlung … :wink:

Na servas Zuzi … des is oba daunn ka Vagina sondern a Waggon ha ?? :wink: