CPI SM 50 dreht nicht mehr

Seas,
Hätte da a froge weng da SM 50 . Hob ma gestern an Sportler draufbaut und seit dem draht des Moped nimma über 8700 beim fahrn.
Der Sportler is a Gianelli vo ana RS50 de wo’s über 15k draht hot.
Das Häferl is ori, drosseln vom Auspuff alle herausen. Wie bring ich ihn wieder auf 12k, weil da Reso is no long ned aus.
Mfg

Wenn wer im Waldviertel wohnt kennt a si des jo moi auschaun, afoch meldn.

ich frag mich immer öfter, was aus diesem Land werden soll, wenn junge Leute wie du unsere Zukunft sein sollen.

UNPACKBAR!

aber bitte: wenn dein Fuffzgerl VORHER gut grennt is und hiaz nimma, dann wirds eventuell vielleicht dran liegen, daßt drauf rumpfuscht host ohne Hirn und Plan.
host mi so vastondn?
wei so afoch „tunen“ wia auf deina PS2 geht des im echten Lebn net.

ALSO: schraub deine Krawalltüte wieder runter und den Originalauspuff wieder drauf - dann klappts auch mit der Drehzahl.

Tschuldigung, is halt so a Gewohnheit mitn Sportler.
Mit da Rest is no long ned aus mein ich anfoch nur dass der Resonanzbereich(2-Takter :wink: ) noch bis etwa 12500UPM gehn würde, wobei ich se eh ned soo hoch drahn würde weil der Motor auch noch halten sollte.(Und die Zündbox bei 12k zumacht)

Jo hob i, aba mitn Sportauspuff zieht es jetz ab 7k bis halt 8700 um Welten besser. Ich pfusch ned ohne Hirn und Plan, ich überleg mir zuerst wo ich was bearbeiten muss, schau dann obs geht und dann mach ich es erst.
Weil mei Moped ruinieren will i a ned.

PS3 :wink:

Dass mit Krawalltüte stimmt ned ganz - er is vieeel leiser als der Originalauspuff. Weil der Vorbesitzer hat den komplett ausgeräumt(Jaja, immer der Vorbesitzer :wink: Stimmt aber )