# einheitsbrei #?

AUF da Startseitn :wink:

Solche Umfragen versteh i ned…Wo ist das mit Der Eigenen Meinung :eyes:, und Oder i kauf mir mei Moppal einfach Selber Ohne Hilfe :dizzy_face: , weils ma Gefällt, oda halt a Schwuchtl foarb hat, usw…

Tztzzz :grin:

[color=#3300CC]
Aktuelle Umfrage
Als Entscheidungsgrundlage beim Motorradkauf greife ich bevorzugt zurück auf…

Erfahrungen von Freunden
Meinungen in Online-Foren
Empfehlung meines Händlers
Testberichte im Reitwagen
Testberichte im österreichischen Motorrad Magazin
Testberichte in der deutschen Zeitschrift MOTORRAD
Testberichte auf 1000PS.at / 1000PS.de
Testberichte in anderen Motorradzeitschriften [/color]

Lg Pg

geht oba no xD :grin:

greeeeez, ich

i kaff meistens eh des folsche motorradel :cry:
und warum…???..
weil i woll beratungsresistent bin und i mir des kaff woss i ma kaffen will.
wos de zeitschriften und foren mir einedrucken wellen interessiert mich nicht .
des beste enduro aller zeiten hoasst imma noch gas gas und jo mit dera konnst auf da strossen zu de ktm alpencup rennen fahren und guat mitreden :smiling_face:
de schlechtesten moturradeln hot woll suzuki im programm und woss fohrt der grauhoorige toschel aus de berg
:sunglasses:
suzuki hotta imma noch und woss kafft a sich wieda wonn a wos kafft,
richtig pilli tant ,a suzuki :grin: :grin: :grin:
a griasserl silli,bauernschlaua aus de berg

was sagst zur yamaha rd 350?

:wink:

He Gerry,

12er Bandit Fahrwerk ist nur für weinerliche kleine Mädchen schlecht die damit nicht fahren können :sunglasses:. Mei ZRX is bestimmt ähnlich … das richtige für Männer :wink:.

Nextes Joah wea i echt wieda amol noch Norden kumman :grin:.

wieviel ps? :wink:

… die den Vater fragen welche Partei sie denn zu unterstützen hätten … ich mein … nimm meine neue (gebrauchte) Bandit 1200S her … wast du eh das des Fohrwerk Orsch is Gerry ? Heast warum a Bandit ? Wieso host ka Varadero kauft … usw usw …

Des Fohrwerk is sicher orsch - für einen Herrn Valentino Rossi zB aber nicht für einen Schneebrunzer wie mich.

Eigene Entscheidungen zu treffen ist nicht jedermanns Sache … :wink:

Also keep cool Pilgrant … :grin:

Eh wurscht -weyl wias ausschaugt hobns Den Fredl eh schon gsperrt :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

…Bei mir Need :dizzy_face:

Egal :grin:

gsogt… waun i Direkt aufn Fredl druck , kummt Errotik 404 :grin:…Oiso muaß i hoid Hintdrum eine…is eh scheena :wink: :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

geh Silli.Opa :grin:…so schlecht sinds jezn a wida ned :wink:, wos de Deinign angeht woas is Nitta :grin: , De wo i Selba ghabt hob, Gabs Nix zum Raunzn (RG 500, GT 250, und Aprilia 250 mit Suzi Murl)
wenns amoi a Guats 2 Takt Achtale wida auflegn dadn warad i sicha sehr Intaressiert drann…oba de Pfeiffnkepf , woin halt was Andares Baun…Guat soins Nur :wink:

Buidl RG 125

Lg PT

wenn scho dann scho De Neiche :wink:

bei de Oidn gfoit ma De TZR 250 bessa…hobs amal ca 1Joahr gfahrn

Lg Pg

… das wird aber eh schon Zeit !!! :wink: Würde uns freuen dich mal wieder zu sehen UND das eine oder andere Wischerlburger zu schlürfen !!!

NUN … ich bin Dienstag die erste kleine Runde gefahren, waren nur 120 KM weil nach einem 10 Stunden Arbeitstag geht nicht mehr :wink: … na ja ich muss dir recht geben. Es machte viel Spass und die Kraft im Bereich 2000 U/min in der Fünften ist ungewohnt für mich Gixxnpilot. Du kannst gemütlich dahinrollen und einfach am Griff drehn und es geht ab. Sitzposition echt gemütlich Sound männlich herb und Kurvenlage momentan sehr zufriedenstellend. Alles in Allem … ich bin happy mit der Dicken :wink: :grin:

is Eh wurscht weil De Eu -Spassbefreitn :sob: des Moppal sicha ned nach Europa einelossn :rage:

Aber wie auch immer , kannst von ca 65 bis 70 - 2 Takt PS (des sind ungefähr bissal über 100- 4 Takt Ps)…rechnen…Dazu kommt no a Geringes Gwicht Bissal üba am Achterl also ca 130- max 160 Kg…(2 Takt Murln wiegn eh ned Viel.)

Andererseits, hod ma a Spezl Der in Asiatiken wohnt gsogt dos es für Die Version a an 4 Takt Motor zwischen 40-50 Ps geben soll…in Dera Versione könnte dann des Moppal scho eher nach Eu kommen , vor Allem wenn Nächstes Jahr eh Die 48 Ps Regelung, in Kraft tritt.

Aber wie gsagt is Alles noch Ziemlich Viel Spekulation :wink:

Lg Pg