HARLEY & KARPARTEN

hallo 1000ps.ler,

nur wen’s interessiert :sunglasses:

nicht oft aber doch, muß i auch wieder mal was abliefern: mei geniale fahrt nach rumänien, ja mit der harley!

nachdem i im frühjahr weib und club verlassen hab, hab i wieder zeit, daß zu tun was i (fast) am liebsten mach: fahren,fahren…
und deshalb war i heuer in sibiu, rumänien und bin die transfagarasan abgefahren, echt abgefahren, der berg!!!von ktn über slo und hu nach rumänien bin i das allermeiste nur landstaßen gefahren-saugeil!!
i hoff die fotos kommen an, so oder so…

güße,
ingwio

signatur gibts nit

…mocht Nix De saind eh wia de Bim :wink: …und komman imma wida :smiling_face:

De Buidln gengan bei mana Kistn oba Nit zum aunschaugn :sunglasses:

Lg Pg

Also erstens is es sicher eine tolle Reise gewesen und dafür sind Harleys auch gebaut worden … zum cruisen. Zweitens mach ich auch immer was mir Spass macht denn ich lebe wahrscheinlich auch nur einmal :wink: habe dafür aber weder Klub noch Frau verlassen müssen. Das geht auch anders glaub mir. Und last but not least drittens … die Bilder sind sicher wunderschön nur ICH bekomme keines davon auf.

Greez da Gerry

… Alles paletti ??? erst unlängst haben wir gredet über dich :wink: hast sicher Schnackerl ghabt ha ? :grin: :grin:
Hab ghört du machst a Schrift für einen unserer lieben Freunde … das find ich extrem leiwand Pille !!! Der Meister und sein Meißl :grin: :grin: so is es richtig.

Wo treibst di denn rum du Sackl du ??? :wink:

Di Liebn Freind , gangan a oft Ned ans Hallofon :grin:…oda ruafn ned zruck…Was solls werd scho werdn…Momentan, bin i Juvavia
Salisburgium :grin:…und suach es Soizamt…aun Gestrign Tog , oda sunst was in da Richung

Bevors oba Winta werd kumm i sicha noch amaoi nach Wean…eine, um a poar sochn zu erledigen :wink:

Scheenan Tog wünsch i da…Du Oida Lump :grin:

A bischt wirklich fia imma weg vo Wean ??? :eyes:

für imma is Nix, im Lebn :wink:…außa das ma a Bissal Länga Hinnich is Irgandwaun :grin:

daher Wer weis, wos no Alles so in da Zukunft passiert…

Wenns amoi a für mi a Artgerechte Hackn anbieten , bin i eh wida do :smiling_face:…Oba Wer wüll Des scho Wirkli :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Bilder:
http://img3.bilder-hochladen.tv/Zq61XNcz.jpg
http://img3.bilder-hochladen.tv/v65TcbQg.jpg
http://img3.bilder-hochladen.tv/7HHe89hr.jpg

so ist es woll.
bilderl is vo gestern,wor a leiwondes ausflügerl…
heite hob i emma tog,
:grin:
mocht oba nix.
griasserl silli
:wink: zum futtern gibts an panierten bowist mit erdäpfl solot

bist du deppat,des schaut jo geil aus…
da kann sich jo mei bilderl brausen gehen :cry:
griasserl silli

Bessa ois an Paniertn Basilisk, muaß hoid schaun dasch - esch lei nimma lebt bevurstas Frisst - gell :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Servas :eyes: …Tztzzzz-do schaugts aus :dizzy_face:…Jojo De Rumääänischn :wink:…fladan sich sogar scho de Eiganen Baam :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

der lebt nimma, is jo so a weissa schwomm :wink:
a pisselle greassa ols a fuassboll.
lg silli

:eyes:
host tirol scho wieda valossen ???

Raubrittale :grin:…hoda Dei Omma , Nitta gsogt das ma nit Ollas Frisst wos ma Irgandwo aufklaubt :grin:…Oba wurscht a Guata hälts eh aus, usw… :wink:

Jojoi Tirol Ade…scheidn duad weh :worried: , oba Nur a Bissale :grin:

Lg PT

das hab ich mir eh gedacht, daß die fotos nicht zu sehen sind,
aber danke sevenfiftybiker, daß zumidest irgendwie aufzumachen sind, ich muß mich erst wieder schlau machen wie das funzt. weil i hätt noch a paar bilder
ich glaub nicht daß die rumänen die bam gestohlen haben, eher wegen der tollen aussicht nur beiseite geräumt :wink:

lg

Ab besten nur den Link reinkopieren, der Rest schafft das Forum meistens automatisch. :wink:

@ Silli: Für ideale Fotos ist der Furka / Grimsel geeignet, oder sonst insbesondere der Galibier. :grin:

jo,des kunntat leicht sein.
aber i moch eh fost koane fotos mehr,is ma zu stressig,
de umwondlarei.
es gibt sicha de bessern foto punkte,aber do fohr i meistens vorbei.
:wink:
:grin:

a griasserl silli

…so, jetzt hab ich es wieder kapiert, danke.

die meisten wissen es wahrscheinlich sowieso, die staßen in ungarn sind ein wahnsinn, fast alle neu und elendslange geraden ohne nenneswerten verkehr, wäre was für die schnelleren bikes.
am 1. tag bin i von klu nach szeged, war a bisserl warm in ungarn. dafür war das bier abends umso besser. apropos bier, abends bin i nach dem abendessen im gasthaus, wo alles bestens war, in eine kneipe in szeged, wo 3 b’soffene glatzköpfe mit einem "kampfhund"waren, wollte ein bier bestellen, aber keiner hat was verstanden, englisch- fehlanzeige. naja, SÖR, soviel kann ich ja doch und frag (mit händen und füßen) ob ich in € zahlen kann. die bedienung hat das geld angeschaut als ob das wer weiß woher kommt, also keine € nur forint, hab ich aber nicht. inzw. knallt der erst glatzkopf vom sessel und kommt alleine nicht mehr hoch, na schau… und die bedienung stellt a bier her und sagt egeschegedre, als prost, bin wohl eingeladen, i hab die 2€ liegengelassen, hätt aber sicher a mit glasperlen zahlen können. bei meinem 2. bier (in der kneipe) war der glatzerte sicher schon zum 4.x am boden, tolles bild, aber freundliche bedienung, bier ,so ohne ungarisches geld…bei uns wohl nirgends möglich

lg

signatur gibt’s nicht

… mei Frau leider überhaupt ned daher moch i ma de immer wenn i amoi an Tog solo bin … Dienstog zB … is Elternsprechtag … wäre a gute Idee :wink:
Wir hatten heute das Fräulein Tochter auf Besuch und waren in Ungarn. Große Seerunde (mit Auto) und Speis und Drank waren so lala … die Ungarn sind unverschämt teuer und das Eis in Neusiedel schmeckt nach Plastik aber sonsch wars a schöner Tag.

Du Silli … bei uns hat a neue Sekretärin angefangen … a Xibergerin :wink: :grin: jetzt hab ich immer a bissl euren Dialekt in da Bude :grin:

lg da Gerry

PS host schon gschaut auf mei Profil ??? :wink:

Also ich ( :sunglasses: ) hab noch nie von Dir was auf 1000ps gesehen … guat, i ( :sunglasses: ) merk mia ( :sunglasses: ) des a niamma so leicht :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:. Fotos muaßt mia ( :sunglasses: ) amol tsagn bitte :eyes:.

:grin:

P.S.: i siehg a nua des ane bild oben mit der grünen tafel 161 … komisch …