Ihr seid alle

…meine Zeugen!

Ich sag’s jetzt ganz offiziell, mir hobn umsonst Milliardn in de Grieche gepumpt und waunn’s endgültig im Oar… san miassn ma noch mehr Milliardn in de Bankn pumpn um deren Überleben zu sichern, weshoib wir jo eigentlich de Griechn rettn wollten um uns des zu erspoarn… :sob: :eyes:

Warum i Euch des sog… nau gaunz anfoch damit i meine poaar Mille, wos sog, i bei de Beträge will ich auch Milliarden, Beraterhonorar kassieren kann!!!

Nur zu dem Untaschied das meine Vorhersoge zu 99% eintreffen wird! :rage:

Und waunn ned (wobei ich mir do keine Sorgen moch!) daunn möcht ich trotzdem kassiern, weul es hätt jo sein können, das ich recht gehabt haben könnte!!!

Jedenfois wüh i MEIN Göld! :cold_face:

… sing anfoch mit … :cold_face:

Worried Men Skiffle Group - I häd gern mei Knedl zruck - live in Oslip - YouTube

Nana… des soin de AUNDAN singan… i soit jo mei Knedl ois Berota von dena Steiazohla, oisa EICH (leider derzeit a no i !) kriagn, danoch lahn i mi gmiatlich z’ruck, bin natiarlich KA Steiazohler mehr (des g’hert jo heit zum guatn Ton waunn ma a Knedl hod!) und waunn ana wos von mir wühh, „Entschlag ich mich“ und Basta! :wink: :smiling_face: